Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1387 ggr
Bertil
0

V75-2 Åby 5/5/07

**Lopp 5. V5-4. V75-2. Tvilling.
****2640:
**1 Super Easy - Söderkvist S 31051 15,0
2 Play on Me - Forsgren L 14200 16,2
3 Westax Kaffekarsk - Andersson M J51500 15,0
4 Petra F. - Takter J d1602 15,1
5 Special Cat - Ohlsson U 13003 16,0
6 Jettison - Goop B 11242 16,6
7 Shim Sala Vinn - Savin M 100k3 15,6
8 Firmin de Socoa - Kihlström Ö 16310 15,9
9 Poppes Fighter - Svanstedt Å 21536 16,5
10 Real Desire - Eriksson C 02225 15,3
11 Liss Coktail - Sjunnesson J 32244 15,7
12 Ultimo Håleryd - Uhrberg T 50134 15,8

Nijo
0

jettison rankar jag nog som 1:a här, men spikas knappast pga Goop kör. Firmin de socoa går tydligen bäst bakifrån? svikit 2ggr i spets nu,,,,får chansen här att smyga. Ultimo håleryd var grym senast, Real Desire har toppform och Super Easy var fin senast, bra klass på den hästen.

ZenoX
0

bra summering Nijo. Tycker Firmin De Socoa ska ha riktigt bra chans om man kommer ner i tredje, fjärde ytter nu har man ju även gubben i lådan som kör :D

Bertil
0

Håller med dig ang. Super Easy. Sedan gillar jag Firmin men favorit och hatobjekt har jag inte råd med i mitt spelande, så det är tveksamt om han kommer med om nu inte loppet blir Svullogarnerat (läs 5 eller fler bävers)

Lite strykningar skulle sitta fint, för min klarsyn ;-)

mvh
Bertil

brutalaccent
0

hehe. jag det är ju dom man går o väntar på under veckan. strykningarna alltså.

jag kommer nog att sätte ett litet streck på Liss Coktail. en som råkat fasna på min näthinna. kommer väl att vara streckad på 2% eller någpt sådant.

Nijo
0

håller med dig där bertil, småsvårt lopp där det kan bli många streck och strykningar skulle sitta fint. Special Cat kanske borde med på systemet också, inte riktigt haft flytet den senaste tiden, kan bättre.

Finns det någon häst som haft spår 12 lika många gånger som ultimo håleryd på v75 detta året? tror detta är 3:e eller 4:e gången. Men likaväl måste jag fortsätta varna för hästen, klaffar det bara lite så han kommer in i matchen så blir han livsfarlig.

poppes fighter och play on me är roliga fidusar också.

Bertil
0

Har Lissen snabba avslut??

mvh
Bertil

brutalaccent
0

öhh! måste undrsökas bättre.

Bertil
0

Jag menade inte att vara syrlig. frågan ställdes därför att jag inte vet

mvh
bertil

brutalaccent
0

svaret uppfattades inte som Syrligt heller. uta att jag inte har en anning om svaret på din fråga. -:)

Bertil
0

Vi får kolla våra källor brutalen!!!

En Synnerligen Fortsatt Trevlig Kväll Önskar Jag Dig, Välartade TIF-Medlem :-)))))
Bertil

Rickard007
0

Bra summering Nijo!

ThomasH
0

Jag tror att Örjan passar utmärkt på Firmin de Socoa och kommer för första gången att fundera på att spika denna kamel

Rickard007
0

#12, Örjan är Örjan…. Innerspår från början kan resultera i 3:e invändigt typ, inte så roligt.

Bertil
0

Örjan är Örjan….ja vem skulle han annars vara???

Rickard007
0

#14, En annan Örjan? ^^

ThomasH
0

Play on Me kommer att köras barfota runt om vilket är ett dubbelplus. Jettison kommer att köra barfota bak som senast, OBS, det är fel i programmet

Nijo
0

tycker det är ett mycket öppet lopp såvidare det inte blir en fruktansvärt tråkig "goopare",,, spets, bestämma och slut.

dock inte så säker på att han spetsar och då kan det verkligen bli problem, klart överstreckad häst Jettison. Men bakom är det mycket öppet och nästan vem som helst kan vinna.

brutalaccent
0

det här e ju "Super Easy"