V75-5 Åby 5/5/07
Lopp 8. **V75-5. V3-3. Tvilling.
****2640:
**1 Ladon du Goutier* - Kolgjini L 403d2 14,2
2 Affe Fager - Svanstedt Å 11415 14,5
3 Selldahir S.G. - Lövgren J 06210 13,2
4 Kyoto Bellemois - Lindgren T 30452 15,4
5 Finish First - Kihlström Ö 10623 14,7
6 Capricorn Label - Uhrberg T 32256 15,4
7 Vision Broline - Ohlsson U 400d5 15,2
8 Hurricane Line* - Goop B 12332 14,7
Detta gänget vänder Affe fager ut och in på 2 gånger om.
Denna gång tar jag med Affe på bongen. Hurricane har trist läge men kan ha bra chans ändå.
mvh
Bertil
Håller med dig igen Nijo Affe vinner största hotet enligt mig är Finish First
Håller med dig igen Nijo Affe vinner största hotet enligt mig är Finish First
Möjligen Finish också…bra tanke där…men jag kanske måste spika i detta lopp…
mvh
Bertil
ah ja känner det med om ja ska få ihop det sen

plättlätt! Affe Fager från början till slut. kommer att bli skyhög favorit och respekten från motståndarna kommer att medföra att dom kommer vilja tävla om de ca72500 kr som går till ett andra pris.
Affe Fager vinner felfri. Men om han av någon anledning är dålig så vinner Hurricane Line!
Jag som alltid brukar spika Affe Fager gör inte det nu. Han kommer att få elakt tryck av Ladon du Goutier* och tror att detta kan öppna loppet för Finish First
#9, Se på fasen! Något är fel ^^
#9 sitter invändigt!!
Och? Det är ju gubben i lådan som kör

Hmm.. såg precis spårstatistiken. 0% vinster från spår 5.. Vet någon hur många sådana här lopp som körts?
Affe Fager galopperade i en ogiltig start senast och hade då spår två. Det är varning för favoriten då han inte är säker i volt. Finish First spurtade sylvasst senast och tog längder på Affe Fager. Stormtrivs på Åby. Capricorn Label körs barfota runt om. Plus
Det var en allment rörig start näst senast för AFFE FAGER åby`s bana mycket bred tror det är spets och slut på AFFE FAGER värst emot HURRICANE LINE
tror helt klart affe fager har en bra chans, MEN vid gardering är Ladon du Goutier och hurricane line värst emot.
LDG är en riktigt fin häst i grunden men har har en jävla otur i lång tid och sedan haft sämre form tidigare,,,,Blev väl lite bortkörd senast av ludde då han drog i stenhårt tempo. Värd att se upp med nu, tror han spetsar och ludde släpper bara till affe fager.

Jag spikar, Grön kusk verkar ha ordning på grejjerna just nu. Galopprisk visst men bästa hästen absolut, hoppas det småskräller lite i pokalloppen och rejält i klas 1 och 2 istället

argh! Aftonbladet har snot mitt uttryck: Plättlätt!!!!
bevis: http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/3424_normal.html

argh! Aftonbladet har snot mitt uttryck: Plättlätt!!!!
bevis: http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/3424_normal.html
#19, Du skulle tagit patent…