V75-4 Åby 5/5/07
Lopp 7. V75-4. V3-2. Tvilling.
Auto **2140:
**1 Mighty Value - Widegren D 11361 14,8a
2 Ghastly Face - Kolgjini L 7011d 14,4a
3 Fudge Boy - Uhrberg T 22321 13,8a
4 Västerbo MorronZoo - Frick J 20144 14,6a
5 Anguz R.C. - Carlfjord J 12025 12,9a
6 Jamiro - Karlsson C S 11112 14,6a
7 Private Ås - Adielsson E 14712 13,8a
8 Regina Labb - Untersteiner J 11173 15,5a
9 King Haro - Svanstedt Å 02353 14,3a
10 Exceptional Kemp - Untersteiner P42421 14,2a
11 Dream Leader - Svensson C 21203 14,8a
12 Active Iron - Lövgren J 03202 15,5a
såvidare man inte vill spika den jäkligt kapable men osäkre ghastly face så blir det öppet.
Fudge boy har toppform och gick bra senast, spets här?
Jamiro är en mycket fin häst med bra form, men varit ute mot sämre hästar.
Private Ås också en fin häst med bra fart, dock ett tråkigt utgångsläge.
Exceptional kemp är också en sådan där ruskigt kapabel häst men mycket osäker av sig, var fin senast!
Hårt lopp! Här blir streck!!
Vad tror du om Anguz nijo? Visst, jag vet att det är på marginalen,men ändå…
mvh
Bertil
tycker inte det är någon märkvärdig häst, blir MYCKET förvånad om anguz rc vinner detta. kan helt klart inträffa med rätt klaff i positioner, tempo och en del favoriter gör bort sig,,,,men den rankas ner ganska mycket av mig.
Ville bara höra mig för…har ingen bra koll själv…Tack för svar!!
mvh
Bertil
Dream Leader då svårt läge eller ??
mot dessa hästarna och från spår 11 har dream leader absolut inget att hämta, gjort alla sina bästa lopp i ledningen och mot sämre hästar…..
det var ett svar om du ställde en fråga zenox.
Bara om du har mycket i spargrisen. Jag tycker nog att Mighty Value är ett bättre alternativ isåfall.
mvh
Bertil
eller king haro och active iron, den senare av dem gick fruktansvärt bra tillslut senast,,, men med spår 12 krävs överpace, dock inte omöjligt med ludde i loppet:)
tack då vet ja det Nijo störst chans tycker ja att ghastly face har men som du säger Nijo så e den mycket osäker

Ghastly Face borde ha mkt goda chanser att leda detta lopp runt om, men som det skrev tidigare. han har sina galoppsynder att skylle sig själv att han inte är i högre klasser. (börjar låta som Nijo och hans klass-snack) men om man tittar på hans resultatrad så är den inte vacker alls. men när han gått felfri har han alltid varit på plats varje gång…nästan!
King Haro diggar jag verkligen. är en riktigt tapper kämpe, fast han inte fått sticka mulen först en enda gång i år. får nu ett bra utgångsläge för att kunna smyga med till en bra placering. kanske vinna till slut! dags nu kanske??
Jamiro har väl varit ut mot okej motstånd ändå. och verkar onekligen trivas på Åbys oval. honom skall vi väl ha med på bongen??
Som ni skrivit kräver många streck..
Exceptional Kemp är väl kanske den högkapable i detta fältet men hur säker är han liksom…
Fudge Boy har ju onekligen form.
Jamiro streckas ej p.g.a kusken.
Private Ås borde också räknas.
Ghastly Face om han kan trava så…
Might Value på läget…
King Haro, Åke är Åke.
#3 NIJO ,,,såg du anguz lopp sist??? isåfall så kan du se att han satt kvar med rubbet kvar!!,, och han är den snabbaste hästen i fältet,,Och om inte johan kör invändigt så lär det bli en mycket bra placering!!
#12, För dålig kusk.
#13 om örjan körde skulle han vinna mkt enkelt
#14, Nej men chansen ökar markant.
om Anguz rc vinner detta loppet så lirar jag inte på 1 vecka,,,,,den hästen har inget att hämta här, gjort sina bästa lopp mot skithästar,,, och visst såg jag loppet senast, men dte är alltid svårt att veta hur mycket krafter det är kvar.
#16, True!
Ghastly Face har bra fart, men går som på nålar. Galopperade med finalchans i kungapokalen. Anguz R.C kommer att köras med skor, och det är lite avslag. Också Regina Labb kommer att gå med skor.
finns bara 6 hästar som kan vinna detta loppet och av dem 6 har 3st bra chans. 2,3,6,7,9,10 har fart för att vinna och 2,3,10 är troligen dem som kommer kriga om det.
Fudge boy har riktigt bra fart och det ska bli mycket intressant att se hur han klarar sig mot dessa hästarna.
Sa ju det…