V75-6 Dannero 12/5-07
**
V75-6. DD-1. Tvilling.
2640:
**
1 Also Bo - Lindberg L d5152 17,1
2 Västerbo Younameit - Kihlström Ö02410 15,7
3 Åsundens Fanny - Goop B 12236 14,6
4 Staro Yale - Larsson F B 51134 15,7
5 Versace Boko - Brandt K 21050 17,1
6 Hunted Man - Lennartsson P 00313 16,3
7 Madame Dust - Bergh R 031d1 16,4
8 Loy Lavec - Ohlsson U 11013 15,7
9 Sea Shore - Jansson T 24362 16,8
10 Heaven of Fortune - Lindberg K 11360 17,8
11 Victor Drew G.L. - Moberg A K 53121 15,8
12 The Good Guy - Lindmark M 22236 15,5
ett lopp jag tror står mellan 3 hästar.
Åsundens Fanny, Staro Yale och Versace boko, bästa hästarna på alla sätt och viss?

Haunted Man tycker jag personligen är lite av en favvo-häst. vek ner sig i senaste starten med nästsenast visade han bra skalle när han vann från spets.
Loy Lavec kommer nog många att spela på. får se vad han kan prestera från det där startspåret…
Hunted Man är bortvald av Goop och mot dessa hästarna tror jag inte han klarar sig så bra, Loy lavec har spår 8 och går ingenting i ryggar, blir ju inte spets så jag vet inte hur han ska vinna då.
Bergh och Madame dust kan väl vara farliga annars, blir troligtvist hård laddning för spets och där kan det kanske hålla, är en ganska fin häst.
VERSACE BOKO har varit skadad en tid och spår 5 nej inte en chans.ÅSUNDENS FANNY är väl inte distans gynnad precis.STARO YALE var dom väldigt sugna på senast värkar vara en liten stjärna om benen håller .HUNTED MAN från spets är intressant .
Att Versace Boko skulle ha arit skadad och inte fungera från spår 5, vart har du fått den informationen ifrån ina-scot?
Är nyfiken?
nja, visst är inte spår 5 bra, men han borde väl säkerligen starta hyfsat, har sedan styrka som räcker o blir över mot dessa hästarna,,,Staro Yale har ju sämre spår annars…..
Åsundens fanny är klart distansgynnad då hon är väldigt stark och mindre speedig.
Distansgynnad annars är väl madame dust som är väldigt stark och startsnabb……
#5 Att VERSACE BOKO har varit skadad läste jag i travronden efter starten i gävle. Att han inte skulle klara av spår 5 är min egna funderingar har nästan bara startat med autostart . sen tycker jag att det är lite medhängare typ

Tror att Hunted Man håller ut Madame Dust i starten och därmed hästen att slå. Släpper sen Lennartsson och sätter sig i vinnarhålet? Jag är inte så säker på det då det verkar på Westholm som att han ska gå där med tanke på den fina formen.
hyfsat stor risk att Bergh sätter sig i dödens och pressar sönder hunted man då,,,,madame amok är riktigt stark och lever på det, var grym senast och bergh värderar denna hästen högt tydligen.
Versace boko ska vara bra förbered och i fin form, kjell nämnde ingenting om att han har vait skadad,,,volt är en fördel, men spår 5 är väl lite sämre,,,kommer dock säkerligen gå felfritt och ska räknas,,,,,troligen tidigt avancemang då hästen kämpar bäst med tätkänning.

STARO YALE kommer dessväre galopera från start med spår 4, tror jag och skötaren. han har alltid haft pbr i starten men nu är spåret väldigt illa för honom. han är en väldigt fin häst men han kan inte ta igen 30m på dom här en så länge. 
#10, Om den går felfritt nu blir det inte kul för dig. ^^
Ett lopp som jag kommer att helgardera, inga hästar här som jag litar på
Madame Dust kan aldrig ta spets här. Är ju som en Finlands-färja i volten. Hunted Man spets o slut. Om nu inte korkade Kjelle Brandt får för sig för att köra hårdare än vad Versace Boko kan och pressar sönder ledaren o sig själv…har hänt förr…
men annars lär ju bergh pressa sönder ledaren fullständigt med madame amok,,,hästen är ju bara stark och lär avanceras direkt.
kjell brandt kommer garanterat köra offensivt också, har kanske bästa hästen i loppet och den går bäst med tidig tätkänning.

#11 ha ha ha, det gör inget om jag har fel och han går och vinner men han har aldrig lycka med volt han tappar alltid i starten men jag är redo att hålla med thomasH

Hunted Man är favorispela i dagsläget till 51%. vilket jag tycker är synd. men en spik som bara varannan spelar har plockat upp tycker jag är heelt okej.
hittar bara en massa plus för denna häst i loppet. bra läge, kuskplus, distansgynad.
Svårlöst lopp som Thomas påpekar.. Ingen direkt tanke faktist.. =/
Fredde låter uppåt värre på Staro Yale…kanske får dubbla med den…men kasst jävla spår…
tycker att allt mer pekar på versace boko, bästa kapaciteten i loppet, tveklöst. Sedan har jag svårt att se den aktuella ledaren åsundens fanny eller hunted man kunna stå emot pressen från madame amok. Men trots allt dessa 4 loppet kommer stå mellan om staro yale galopperar……….
Madame Dust!!! 
visst, men hur ofta vinner någon efter att ha vandrat i dödens i 2640m och säkerligen 3:e spår första 200meterna för att komma fram ditt. Madame dust ska vara en väldigt bra häst för klassen, men det tror jag inte räcker med det scenariot och lägg därtill att hästen är väldigt galoppbenägen.
Menade inte att den kommer vinna, har inte ens med den…menade bara att du skriver Madame Amok hela tiden…men hästen heter Madame Dust 
sant:)
#19 VERSACO BOKO vinner inte ingen vinnare skalle 3-6 räcker
trolig spik på 1 kupong,, vinnarskalle behövs inte mot dessa hästarna, han vinner ändå.
#25 ta med STARO YALE kan bli giftig
tar inte med en häst som har STOR galopprisk,,,de pengarna tänker jag inte slösa. Aktuella motbud är 3,6,7 och den som får ledningen av 3 och 6 lär få hård press av 7 och därav får Versace Boko hela loppet,,,,räcker ifs att han får halva för att vinna om han bara PRESTERAR LITE av det han kan.
#27, Haha beror ju på då, du plcokar ju Ludde jävligt ofta.