Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 328 ggr
ThomasH
0

V75-3 Dannero 12/5-07

**

V75-3. V3-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Breezy Broline - Sjöström D 60d10 13,0a
2 Zoccer Wadd - Jansson T 05221 11,7a
3 Regent Royal - Lindqvist O A 22343 12,4a
4 Persos Yankee* - Goop B 3d111 11,8a
5 Talang Sund - Kihlström Ö d1150 11,9a
6 Derrick di Jesolo* - Lennartsson P 20045 12,1a
7 Pases J.Pej - Olsson D 0101d 11,6a
8 Don Giovanni* - Kontio J 53014 11,7a
9 Hot Tub - Ohlsson U 10023 11,4a
10 Quick Rose - Larsson F B 00030 12,4a

Nijo
0

kommer nog krävas lite tänkande i detta loppet, jag tror personligen att persos yankee är tillräckligt bra att hänga med och besegra dessa hästarna OM han får rätt lopp med bra ryggar o tempo.

Annars står det framförallt mellan ZOccer Wadd, Hot Tub och Passes.J.Pej som jag envisas med, om han tar spets här så ska han garanterat räknas tidigt. Fidusbud är Regent royal och Talang sund som helt klart kan utmana.

Hot Tub kan helt klart vara bästa hästen, men har rygg på zoccer wadd och hamnar då sist från start……….

brutalaccent
0

skrattar* ja Hot Tub fick inger roligt 9:de spår. för inte chnsar väll Ohlsson på att sitta in till sargen när bilen släpper fältet. och rygg på Zoccer Wadd är ju inte någon höjdare. men man skall nog ändå inte räkna bort honom. satannar han i rygg på ZW kan han få fin draghjälp.

Regent Royal kommer då jag att ha med på lappen, han kommer att skrälla vilken tävlingsdag som helst. ett roligt spelbud!

Nijo
0

hänger ohlsson med hot tub i rygg på zoccer wadd så blir han hängande i 3:e spår när zoccer wadd avancerar till dödens, så en fin rygg är det knappast.

blev faktiskt lite besviken på regent royal senast då han fick ett perfekt lopp 2:a utvändigt och inte kunde något särskilt, laddas väl mot spets här och släpper sedan?

blir väl inte förvånad om Persos Yankee övertar ledningen och vinner, borde vara svårt men det är en riktigt fin häst som jag sagt tidigare.

brutalaccent
0

men Persos behöver inte överta för att vinna detta. kan vinna från utv. spår även denna gången.

Hot Tubs rygg i så fall skulle väl inte vara helt fel, det är ju helt beroende på hurdant tempo det blir. ZW behöver ju inte gå så tidigt om tempot hålls uppe där framme.

Nijo
0

hehe, nä men tempot kommer KNAPPAST hållas uppe där framme eftersom ingen kan gå i dödens förutom zoccer wadd och hot tub,,,,,Persos Yankee klarar knappast av attt vandra i dödens och vinna detta.

kanske blir lite körning en kort bit eftersom jag tror säkerligen Danne vill till spets med passes.j.pej och sedan är det väl upp till goop eller lindqvist hur mycket det får kosta.

ina-scot
0

Är HOT TUB i närheten av vad han vissa i olympia finalen så vinner han detta .PERSOS YANKEE var ju helt grym senast men debut i guld är inte det lättaste .PASSES J PEJ trava inte bra senast

Rickard007
0

Hot Tub vinenr simpelt om i hållande form. Ingen utav dessa hästar var ens i närheten av final så…

Nijo
0

nja, vad gäller passes.j.pej så skyllde dem på underlaget var dålig på innerspåret,,,,,men visst var inte det hela sanningen eftersom turbo sund travade bra där.

får väl hoppas han är fräsch nu och fungerar, såfall tror jag han vinner om det blir spets,,,inte ens hot tub plockar ner passes då.

MurraMannen
0

3 Regent Royal och 9 Hot Tub…heltäckt!

brutalaccent
0

Passes.J.Pej blir det tydligen skor runt om på. kan man plocka bort honom helt då!

Rickard007
0

Asås en eller många här.,..

Hot Tub bör ju vinna men jag tvekar ändå…
Zoccer Wadd gick jävligt bra näst senast.. 13.0 bara en tiondel sämre än Tuben väl?
Persos Yankee dunderfin sist…Dock ny klass.
Regent Royal är ju nyttig alltid spurt kvar.
Talang Sund kanske kan skrälla.. Örjan borde vara rätt kusk.

Rank.. A: 9
          B: 4-2-3-5

Nijo
0

passes.j.pej går bra med skor också,,,,skiljer inte så mycket,,,blir väl lite sämre när han ska speeda under 1.10 tider, men det behöver nog inte bli aktuellt.

men den spikas nog inte nu eftersom Danne vill nog inte släppa av han och satsa på ledningen när han går med skor, inte från spår 7. kanske är smart att strecka med hot tub+persos yankee.

Rickard007
0

#12, Ja det råder jag verkligen.

brutalaccent
0

Struken - 2 Zoccer Wadd

brutalaccent
0

och nu lutar det åt spik på Hot Tub efter strykningen av ZW. får rygg på Regent Royal istället vilket är en betydligt bättre startrygg än ZW. detta gynnar även Regent Royal som kommer att hamna bättre till redan från start. men jag tror nog att Hot Tub kommer att bli svårslagen med sina 47% och det är en sund spik

ändå kul o se att Persos Yankee blivit favoritspelad (50%) i sin debut uppe i Guld.

Rickard007
0

#15, Håller med angående hur Tuben kommer på det…

brutalaccent
0

kul att han vann detta lopp, trots att han fick fuska ner tempot till 18-tempo första varvet. *suck*

Nijo
0

loppet sade väl inte mycket, mer än att regent royal var fruktansvärt usel,,,efter 1.18 tempo första varvet så kunde han inte hänga med från vinnarhålet tillslut.

Talang Sund gick helt ok, hot tub och passes,j,pej gick också helt ok,,,,finns inte ett skit att göra när det blir sådan tempoväxling tillslut efter lågt förstavarv.

Passes värmde mycket fint och såg fin ut hela loppet, verkar vara på gång nu och ska passas nästa gång.

KungNilsAke
0

Det blev ju ett skit lopp