Oslo GP 2007
Startlista: Oslo Grand Prix, 2 100 meter autostart.
**
Förstapris: cirka 1,4 miljoner kronor**
1. Opal Viking - Jorma Kontio
2. Super Light - Jörgen Westholm
3. Gentleman - Thomas Uhrberg
4. Thai Tanic - Björn Goop
5. Kool du Caux - Franck Nivard
6. Jetstile - Geir Vegard Gundersen
7. Riva del Sole - Tom Horpestad
8. L'Amiral Mauzun - Jean-Michel Bazire
9. Frullino Jet - Jos Verbeeck
10. Acclaim - Håkan Eriksson

ja vad säger ni, hur skall vi hitta nålen??
någon som vill kompletera startlistan med det 5 senaste får gäran göra det arbetet. tyckte att det var ett bra diskus ämne att ta upp detta finfina lopp här på TiF.

Tror Gentleman ska köras snällt denna gång, drömsenariot är ryggledarn på Opal Viking.
Opal Viking lär ju knappast bomma spets, ska bli intressant att se honom på 1000m bana mot riktigt motstånd.
Går bara på känsla, men min vinnare är Frullino Jet:)
Jag tror att 10. Acclaim spurtar hem det här …………….
dom ja tror gör upp om det här loppet är:
1 Opal Viking som kommer gå i spets och då blir han svårslagen.
2 Super Light gjorde det riktigt bra för nån vecka sen på v75 och ska åter ses med bra chans.
spel mot 1 mål för opal viking,,,,utmanar gör frullino jet om han har en bra dag. kool du coux utan galopp också kanske. Gentleman e väl med om han får lucka elr körs offensivt och det blir tempo,,,,men han är ju beroende av det…..
Opal Viking som han såg ut sist ska vinna… Sen bakom är dte jävligt jämnt…Riva Del Sole, Kool du Caux Gentleman..

Sedan Kool du Caux blivit struken ökar ju chanserna lite för Riva Del Sole åtminstone, och Horpestad säger att han hittills inte har haft tomt i mål…
#7, Diggar RDS MEN hon ska inte kunna rå på Opal Viking.

# Visserligen, men alla lopp ska köras innan checken skrivs ut…
#9, Hehe jo visst. Jag håller på Riva!
Opal Viking har nog den största vinstchansen här. Spår 1 samt att toppformen verkar sitta där, blir spännande att se imorgon
#11, Right, borde bara vinna.
står mellan frullino jet och opal viking, med verbeeck i loppet så lär det iallafall inte bli lågt tempo:)
#13, Om han kör offensivt med Frullio Jet gynnar det RDS.
Ranking: (Utan att veta hur bra 8+9 är hehe)
1-3-9-7-4-2-10-8-6.