V-64 till Solvalla 2006-03-01
1)2,3,4,5,9,10
2)6
3)1,2,3,4,5,6,7,10
4)1,3,5,7,11
5)1,9
6)4,8,11
Där satt den,det är bara att rygga
lycka till
mvh
lazze
Här kommer en liten betraktelse innan jag gör mitt system:
V64 Solvalla V64-1: Blanck Canter var bra i sin debut efter lång vila, men han fick ju en perfekt resa i ryggen på Ribston. Den sexåriga vallacken är ingen hjälte och är heller inte att lita på. Green Chili galopperade senast i kamp om spets och jag ser henne som favorit. Empire Dust var duktigt senast bakom överlägsna Acclaim, men han fick ju ett typiskt Örjan-lopp och spurtade bra efter en invändig resa. V64-2: Vi spikar Opec som svarade mycket bra på den nya utrustningen senast. V64-3: Jim Frick glänste ju senast näst senast med Master Växhus, men var inte lika bra senast mot Bon Roc. Robis Ingo noterade jag senast som klar på gång igen, kom störtdykandes på upploppet och hade Erik kört lite tidigare så hade inte Domain Launcher fått rinna undan till en sådan enkel seger. Sunpower C.G är van tuffare motstånd. V64-4: Här streckar vi upp hela barnbidraget, V64-5 (DD1): Här har vi omgångens fynd som vi singelstreckar. Totalt bortglömd är Decisive Dust som utan tvekan är många klasser en detta motstånd, att fyraåriga dottern till Pine Chips som dessutom har Mack Lobell som morfar har visserligen inte startat sedan november, men på grundkapaciteten så slår hon detta gäng. V64-6 (DD2): Här får vi en holmgång mellan Ligne Droite och Lugdunum. Övriga göra sig icke besvär.
Thomas och mitt system finns bifogat i filen. Av två troliga vinnare i avd.6 valdes den ene som spik.
Lycka Till
Bertil