Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 297 ggr
ThomasH
0

V75-1 Dannero 12/5-07

**

V75-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Green Chili - Lindberg L 06834 12,7a
2 Garantido - Karlsson J B 00222 12,4a
3 Robis Ingo - Goop B 20014 12,3a
4 Claes Palema - Lindqvist O A 52006 12,0a
5 Sun Power C.G. - Kontio J 5d422 12,9a
6 Palermo Mail - Eklöf B 22003 12,3a
7 Laritz Supergoal - Sundberg H-O 41055 12,1a
8 Bruce Tilly - Pettersson R 17240 13,4a
9 Frosts Officer - Ohlsson U 14543 12,6a
10 Finish First - Lennartsson P 06235 13,5a
11 Kipketer Zon - Kihlström Ö 20420 12,8a
12 Villevalle Victory - Jansson T 05d47 13,0a

Nijo
0

Mycket troligen spik på Robis Ingo trots att Goop kör, borde vinna utan större problem, värst mot är helt klart Laritz supergoal som avanceras tidigt mot dödens?

brutalaccent
0

är inte Robis Ingo lite mer av en sprinterbetonad häst?? kan mkt väl vinna detta lopp, men jag tycker att det finns en massa intressanta hästar emot.

framförallt våran allas Frosts Officer och Finish First. senare nämnda har ju som sagt en rykande avslutning. kommer att bli farlig med ett bra lopp i något av det utvändiga spåren.

Nijo
0

nah, Robis Ingo går mycket bra över medeldistans också, riktigt bra häst som troligen vinner detta enkelt från spets. Kan väl kanske förlora om Laritz supergoal har en bra dag eller garantido.  utöver dessa 3 har jag mycket svårt att se någon utmana om segern.

brutalaccent
0

jaja. det hinner hända mkt på en vecka. -;)

ina-scot
0

Ska GARANTIDO tävla barfota så ska han ha stor vinst chans lite snabbare från start i år än föra året hans bästa bit är sista 700 .LARITZ SUPERGOAL blev ju stekhet senast vid laddning. börjar nog med en stark spik

Nijo
0

stark eller bra spik? inte tror jag garantido plockar ner robis ingo när den sitter i ledningen,,,,såfall får JB hoppas att laritz supergoal avanceras och blir het i dödens med hårt tempo som resultat.

Kaitsu
0

Det helstängda tas nu bort på Laritz Supergoal vilket ska göra honom mer hanterbar. Dock kommer  han att laddas lite från början för en "bra position", vilket kan innebära lite körning mellan honom och Robis Ingo. Trots kusken så ger jag oxå tipset till Garantido som avslutade starkt senast. Dock ingen spik för mig då den troliga ledaren Robis Ingo kan rinna undan..

Kaitsu
0

Brutal nämnde Frosts Officer och jag är också lite inne på den. Hade ju allt sparat sist och har här ett bra smygläge.

MurraMannen
0

Tror att Garantido vinner det här. Perfekt 2:a spår, speedigast i fältet och tål att göra en del själv. Blir väl 3:e ytter kanske o efter att Robis Ingo blir fast i rygg på ledande Sun Power C.G. som har Laritz Supergoal utanpå sig spurtar Garantido hem det här lätt!

Nijo
0

tror knappast att sun power cg kommer förbi robis ingo från start, ser upplagt ut för spets o slut till robis ingo.

brutalaccent
0

skall nog lägga ett streck på Palermo Mail. en fin susare i kuponghögen…

Bosse upp nu, kan nog sluta gott. helt okej häst som är härdad i dessa sammanhang. rolig strek iaf…

Rickard007
0

#11, Om man tar några så är den nog tidig ja.. Dock 10% ganska "mycket" ändå.

Nijo
0

nja, Palermo mail är klart spelvärd på 10%, är bland de bättre i loppet kapacitetmässigt,,,men lär troligen bli hängande och komma dåligt till från start, kräver ett hårt tempo för att komma till då.

Rickard007
0

Intressant är att vissa spikar Robis Ingo och Aftonbladet system har den rankad 6:a tror jag, (inte ens med på kupongen). Vart ligger egentligen Robis Ingo?

Nijo
0

första häst i loppet och trolig spik på 1 kupong.

Kaitsu
0

Robis Ingo är först 3:e rankad hos mig, och det just på att det är den troliga spetshästen.

Min rank: 2-7-3-9-10-6

lulo
0

Finish Firs  det hanns tur att vinna

Rickard007
0

#17, Inget vidare sist mot gången innan, formtapp eller bara ojämn? Nej här står det nog mellan 3. 2.3.7 Alla är över 50% vilket är mycket ovanligt att 3 hästar är… Svårt och ta ställningen alltså… Min rank är nog 3-7-2.

Kaitsu
0

Notera att Finish First gick bra näst senast, även då med Lennartsson. Kan få ett fint lopp här om det bara blir lite tempo.

Rickard007
0

#19, Notera också att flertalet hästar från Lädret var kassa senast.

ThomasH
0

Spika Robis Inggo? Det är inte att rekommendera. Den hästen kan allt ibland och är helt under isen i nästa start. Nej, jag tycker att Nestor Lindber bakom Green Chili är en intressant kombination. Jag streckar minst Green Chili, Laritz Supergoal, Finish First, Garantido, Frosts Officer och sedan kan ju en västerhänt kusk få fart på Robis Ingo, även om distansen inte är hans bästa

Rickard007
0

#21, När Stig H har sagt att den inte vinner?

Nijo
0

nja, tycker att Robis Ingo går klart bra över 2140m och att han har varit jämn och bra under lång tid nu,,,detta året och i slutet av förra.

Det är stor chans att loppet står mellan 2,3 och 7,,,eftersom alla 3 är streckade lika mycket är det väldigt uselt spelvärde på att strecka alla 3 och därav borde man spika en av dem.

Rickard007
0

#23, Ja men vilken då? Omöjligt att välja!

ina-scot
0

#23 GARANTIDO  oj oj oj sista 700

Nijo
0

kvittar väl vad han går sista 700 om det varit lågt tempo första 1000,, Robis Ingo går säkerligen minst lika snabbt sista 700 om han inte fått tokpress.

Rank: 3-7-2

ina-scot
0

#26 Kan få tuff press av nr 5 sun power c.g från start och LARITZ SUPERGOLD. tror inte han får bästema

ina-scot
0

GARANTIDO så jäkla fin i dag har ROBIS INGO kommit i mål i nu ?

Nijo
0

Garantido var mycket fin, imponerad av prestationen. Robis ingo var både dålig och säkerligen missgynnad av att innerspåret var så dåligt……….

laritz supergoal var inte heller särskilt bra, kunde inget tillslut.

Palermo Mail ska dock passas i framtiden,,,riktigt fin form på den och segern måste komma snart!

Rickard007
0

Håller med föregående talare förutom att Robis har något jävla inenrspår att skylla, jävla vekling helt enkelt!

Nijo
0

alla sade att innerspåret var uselt och många förlorade från ledningen,,,,,dem som vann fick ju bluffa bort större delen av loppet i ledningen.

ThomasH
0

Nja, inte tycketjag att Köver Kung bluffade bort något, erkänn bara att Robis Ingo inte är ett bra spikämne, han blandar och ger för mycket

Nijo
0

men som jag sade innan så hade han inte gjort något dåligt lopp på mycket länge…………det var en dålig spik nu eftersom han var dålig, men jag ångrar inte att jag spikade han utifrån det jag visste.

klöver kung fick ju bestämma i ganska lugnt tempo,,,såg inte direkt så modig ut mot uploppet,,,vann bara för att dem andra var usla.

Rickard007
0

Sluta snacka skit.

Nijo
0

vad är skit?

brutalaccent
0

hade ju lite tur i loppet eftersom Bergh och Eklöf bråkade lite med varandra. men jag tycker att han gick rätt så mkt på sparlåga över upploppet. kan inte säga att han vart helt tömd i mål. det skall han inte ha heller, eftersom det gick 1.17 första varvet.