Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 511 ggr
hafor
0

Kamelernas V75-system Jägers 4/3

Jag har fortfarande inte funderat färdigt, men kan avslöja att jag har vissa bryderier fortfarande ;-)

Jag har dock bestämt mig för att inte spika Across The Lines V75-1 och faktiskt spika Wap V75-4! Det var min första magkänsla och den är bäst jag håller fast vid :-)

Resten återkommer jag till imorgon.

ThomasH
0

hafor hur lyckas du skriva i forumet, jag har tappat alla möjligheter till att skiva fel stil eller att få radbrytningar. Har du någon aning om varför mvh/Thomas

hafor
0

Jag har inte gjort något speciellt såvitt jag vet.

Vilken browser använder du ? Jag tror att Firefox kan vara lite besvärlig.

ThomasH
0

Jag har aldrig haft något problem tidigare, men nu ser jag inga redigeringsverktyg och får inga radbrytningar. Har explorer

hafor
0

Jag vet inte vad det kan vara. Maila Staffan eller Charlie och fråga, de kanske vet.

Bertil
0

Jag testar och minns mins mitt gamla favoritsto Rita Lyngholm, detta bara för att test om det Thoams dator som kvällat ihop.

mvh
Bertil

hafor
0

Nu har jag våndats hela natten och morgonen, men till slut kommit fram till en lösning på systemet.

Wap var min första magkänsla för spik. Samtidigt fick jag en känsla av att det finns en vettig risk/reward för att gardera Across The Lines mot alla odds :-)

När sedan Prince Valliant fått ett klart mycket bättre läge i ett lopp som med största sannolikhet kommer att bli rejält överpace, så tog jag nästa spik! Nu bör hans chanser ha ökat betydligt!

Sålunda blev systemet som följer - 1440 rader 720kr (nallar 220kr av tidigare vinst)

V75-1: 4-6

V75-2: 1-3-5

V75-3: 1-2-4-7-10

V75-4: **11 Wap
**
V75-5: 1-3-10-14

V75-6: **12 Prince Valliant
**
V75-7: Alla 12 hästarna

Kan ju i bästa fall bli en skön upplevelse att sitta med 6 rätt inför sista loppet Penga mun

Bertil
0

Sannerligen ingen enkel omgång att hitta en bra lösning.

Själv tänker jag mig ett litet system där jag delar en av spikarna med, nämligen Prince Valliant. I Wap's lopp tänker jag mig alla hästar eller i varje fall många. Kanske som Thomas, d.v.s. alla utom 3-4-5.

När lämnar du in? Hinner du kolla upp värmningsdata?

mvh och lycka till
Bertil

hafor
0

Jag kommer att lämna in lite senare, men kommer inte att ändra systemet pga värmningsinfo. Jag har gjort misstaget tidigare att göra ändringar vid ett par tillfällen när några värmt uselt för att senare vinna loppet. Möjligen kan det visa sig att jag utöka med någon kuse om det visar sig finnas en superduper värmare :-))

hafor
0

Nu när 1 Ima Flashlite i V75-2 blivit sent struken så går 12 Cosmic Crown in istället som reserv.

hafor
0

Gick ju åt pipsvängen idag. Hade väl kunnat greja 5 rätt men det gav ju inget så det är inte intressant. Inte heller 6 rätt som bara gav 60kr stycket. Jag var ute efter större pengar, men min magkänsla svek mig fullständigt.

Det blir en fin Jackpot istället till Lazzez premiäromgång. Jag skickar vidare stafettpinnen till dig direkt Flört

lazze
0

Tackar Hafor!

Tråkigt det där när magkänslan sviker,helt enkelt inte din dag idag,men jag tycker att du gjort helt rätt,och du kommer igen,det vet jag.Tackar för staffetpinnen,ska försöka att vårda den ömt denna vecka och försöka att vara så påläst som möjligt till jackpottomgången,det ger en,en liten extra kick.Nu när förtroendet är mitt så får man försöka att visa att man kan detta med trav,hoppas jag.Vet också att det kommer komma många inlägg,och det är kul tycker jag,kan säga så här redan nu,innan jag har sett starlistorna,att jag kommer inte att köra något reducerat system,dessutom ska jag ha två spikar,sen kör jag på resten.

mvh

lazze

ThomasH
0

Det var ju rätt omgång att inte få till det. Nu Lazze litar vi på dig. Själv fick jag 6 rätt. alltså 60 kronor, man undrar varför man fortsätter att spela?

lazze
0

Thomas,det kan jag svara på varför man fortsätter.För det finns alltid,alltid en ny omgång,det är de som håller igång en förstår du,och du vet hur man resonerar,nästa gång ska jag inte göra så utan si.Förstår att ni litar på mig,och fan va roligt det skulle vara för alla kamelar om jag kunde sätta den till en bra utdelning.

mvh

lazze