Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 476 ggr
ThomasH
0

V75-5 Jägersro 19/5-07

**

V75-5. V3-3. Tvilling.
2140:

**

1 Derrick di Jesolo* - Goop B 00455 12,3
2 Quick Rose - Adielsson E 00300 14,8
3 Vamos* - Kolgjini L 0020d 15,4
4 Cider Ås - Jansson T 030d4 14,6
5 Mystical Dream* - Svanstedt Å d3122 19,5
6 Half Moon - Lugauer C 04303 14,1
7 Tunk Nafets - Widegren D 245d1 14,0
8 Present - Uhrberg T 1d044 15,5

Rickard007
0

Väldigt väntat…. Inte ens fullt fält… Volt ganska ovanligt…

Vem spetsar?
Klarar Derrick di Jesolo att hålla innerspåret? LEnnartsson var väldigt uppåt på den senast och det är lite blodigare hästar den mött innan så väldigt aktuell här. Mystical Dream vet inte jag så mycket om men Åke tränad hehe ;)
Tunk Nafets vann väl guld ifjol mot blodigare än detta?

1-5-7 täckt?

Nijo
0

Tar Vamos ledning så får han väl bluffa bort halva loppet i lågt tempo ch göra om det till 1640m, vinst då.

Dock inte säker på att han spetsar, Derrick såg bra ut senast som rickard nämnde och Tunk nufets borde räknas.

Rickard007
0

#2, Vamos har vart kanon på sistone.. Håller inte.

Nijo
0

Vamos har inte haft ledningen på sistonde, går inget bakifrån och därav galopperna trolige………

Rickard007
0

#4, Men får väl knappast ledningen i volt heller så…

Nijo
0

varför inte? varför skulle han inte vara snabb ut i volt?? finns ingen anledning till varför han inte skulle vara snabb då han är dte i auto.

Rickard007
0

#6, Auto är lättare att vara snabb i?

Nijo
0

jaha, varför då? det är ju samma för alla hästar……..

Jag tror Vamos spetsar här

Flywithme
0

Är det någon som vet hur Quick Rose ska gå balanserad??? mycket intressant vid barfota. Är annars mest inne på Derrick di Jesolo här.

Rickard007
0

#9, Barfota som de sista 3 gångerna antar jag? Men det verkar ju inte haft någon större effekt. Kan knappast blanda sig i striden här. Tror också en del på Derricken då.

ThomasH
0

Ni som följt mina tips vet ju att jag utan att tveka kommer att spika Tunk Nafets, som nu dessutom möter "en dålig ursäkt till Guldhästar"

brutalaccent
0

hehe. jag har tänkt följa i ditt fortspår min gode vän. "Stefan Knut" kommer att bli favorit vilket är trist! 59% på strecken just nu var ju lite trist!

Rickard007
0

#11, Jajemän veckasn bank tillochmed? ;)

MurraMannen
0

Håller med om att Tunk Nafets är veckan bank!

Nijo
0

luktar blufflopp lång väg där ledaren kommer få bestämma i låg fart och sedan gå undan till enkel seger. Spets tar väl Derrick eller Vamos, troligtvis Vamos och därav rankas han 1:a för mig.

Tunk Nufets placeras antingen i dödens eller backas sist, tror båda uppgifterna kan i för svåra,,,,,men visst är det väl bästa hästen, men behöver tempo……