V64 systemet
1: 2,3,4,5,7,11 (1)
2: 1,7,11 (2)
3: 2 First Tilly (9)
4: 8,10,11(7)
5: 2,3,4,6,8,9 (7)
6: 1,3,9(10)
6x3x1x3x6x3=960kr

V64 Solvalla Omg 20, 2007-05-16
Ordinarie
Reserver
V64-1
4
V64-2
1, 7, 11
V64-3
5
V64-4
1, 2, 3, 7, 8, 10, 11
V64-5
1, 2, 4, 6, 8, 9, 12
V64-6
3
147 rader x 1 x 1,00 kr = 147,00 kr
Måste bara säga för att retas lite, jag hade 4 rätt på enkelrad, du Nijo 3 på 960 rader ^^.
haha

aj!
jaha?
som sagt, det är ingen förutsättning att ha fler rätt bara för att jag spelar för mer, det ger mig dock möjligheten till att kunna vinna större pengar, Men vinner en massa favoriter så är det ju skitsamma om jag spelar för 10kr eller 10 000kr……
min far o jag hade ett system för 150kr med 5 rätt där vi spikade first tilly, quantum joyride och first out. Men där är ju vinstmöjligheten till mycket pengar väldigt begränsad……….
#5, Självklart hade ni ett extra vinnande system.
självklart, precis som din pappa alltid har?
vi fick pengarna tillbaka, men det var inte direkt någon svår omgång då det var många favoritbetonade segrar, Saken är ju den att eftersom jag garderade första loppet och favoriten quantum joyride med 6 hästar och den vann så har jag sedan kvar ett system för ca: 150kr………..varför garderar jag? jo för att jag hoppas att hon har en dålig dag elr komemr fel åp det i loppet och på så sätt förloraer så dte kan bli högre utdelning.
Vad gäller singelraden hade jag själv 3 rätt, och Jocose i sista som du fick in var i stort sätt enbart tur, elr hade du fortfarande rankat jocose som 1:a om du vetat örjan skulle sätta sig 4:e invändigt?
kom inte här och snacka skit, och för att du inte ska göra det så slutar jag posta min system här med.
Är det ett allmänt önskemål att vi ska ha ett negativt diskussionsklimat i lejonparten av strängarna?
Jag kommer inte att orka med detta, utan istället minska min aktivitet. Ni får syna mig känslig, men jag vill inte känna obehag gång efter annan när jag läser och skriver i strängarna.
mvh
Bertil

tror att ett stort missnöjde här på forumet beror på att "ungtupparna" söker bekräftelse.
vi är ju det flesta här för att hjälpa inte skjälpa varandra. att sedan åsikterna går åt olika håll får man ju förstå med att pappa o mamma är bra på att tippa hör egentligen inte hit. bjud in dom istället och hjälp oss andra.
detta är ett öppet forum, men jag tycker att det är dags att börja dra åt tyglarna lite om hur folk behandlar varandra. går det inte att stänga av användare eller ge dom rött kort där 2 veckors avstägning ger endel en tankeställare? är vanligt på många ställen att man blir bannad ett tag om man inte sköter sig? sedan har man en som man kan lämna klagomål åt som tar ställning i dessa ärenden??
såfall kan jag ta ett rött kort o stänga av mig själv en tid, orkar inte med detta heller. Visst står jag för en del hårda ord kanske och det står jag för.
inget ont mot någon och hoppas att ingen tycker ont om mig……….
Ni som gör sådana stora saker av det hela… Jag har inte för avsikt att vara negativ mot andra men men…
#7, Vad har jag snackat för skit nu då?
Edit: Jag har redan en varning… Får man 3 så blir man avstängd… Men den varning fick jag på ett annat ställe än travet…

men för guds skull. försök att tänk proffesionellt när ni skriver. tänk att ni skriver detta som om det vore för en travtidning eller en spalt i Aftonbladet alá Micke Nybrink. plocka fram experten i er själv. då slipper man bråk o stök som många uppfattar att detta form har blivit…
#12, Det hade jag också tänkt om jag haft det jobbet. Men nu är inte så fallet.

att du skall sätta dig på tvären. verkligen i trotsåldern Rickard. försök att göra det iaf, så slipper du kanske fler varningar…
det handlar ju om att alla skall trivas vad är det som är så svårt då?
#14, Men du vet ju inte vad den första varningen handlade om? Helt sinnessjukt hur bara jag kunde få en varning men ingen annan. aja det är en annan historia.
Men varför vill du ha ett hetsigt forum där många nya försvinner efter bara några inloggningar? Jag, Thomas och andra har verkligen bett om en trevligare ton i diskussionerna, men vi verkar betraktas med arrogans och som ovidkommande trots att Thomas är Sajtvärd och att jag lägger ner mkt tid på spikmästaren och startlistor.
Hur vill du ha forumet? Varför är vårt synsätt så dåligt? Anser du att skrivreglerna, som du faktiskt har godkännt i.o.m. att du registrerade dig inte är värda att respektera för din del?
mvh
Bertil
#16, Haha så V75 Mästaren tar ingen tid då eller?
jo säkert, men summerar inte var och en sina spel?

Rickard. nu får du ge dig. du sitter hela tiden o kommenterar fel saker eller så läser du inte allt som skrivs. det är som om du irrag det viktiga sakerna som tas upp ang. problemen som en del uppfattar här på TiF.
så sluta vara så egocentrerad och läs det som skrivs. du har taggarna utåt hela tiden. verkligen jobbigt att se.
och V75 Mästaren tar säkert mkt tid. du är duktig du!
#18, Tabellen… Kolla exakt vad V75:an gav osv.