Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 449 ggr
ThomasH
0

V75-3 Jägersro 19/5-07

**

V75-3. V3-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 King Value - Jansson T 30514 13,1a
2 Crowns Diamond - Goop O 46651 11,8a
3 Olly Lane - Lugauer C 64d41 11,7a
4 Beddinge Boy - Takter J 10314 12,0a
5 Hudson Blue - Forsgren L 04520 12,4a
6 Indian Wedding - Sjöberg P 45033 12,9a
7 Ladon du Goutier* - Kolgjini L 03d24 12,3a
8 Arras - Söderkvist S 11101 12,6a
9 Andaloux - Goop B 20004 12,9a
10 Across the Lines - Adielsson E 51313 13,8a
11 Important - Nordström P 15110 12,1a
12 Grove's Ben - Uhrberg T 34331 12,9a

Rickard007
0

Beddinge Boy laddas hårt mot ledning och jag tror han får den relativt särtfritt och sedan vinenr han därifrån?  Men Nijo har tydligen andra tankar.. Han trodde att Arras laddas trots spåret + Ludde med…. Då kan det bli sega ben på de till slut… Då har jag vissa motbud -

Olly Lane - vann enkelt senast och är snabb ut får kanske vinnarhål om Beddinge svarar spets… Hyperfarlig spurt till slut om tempo…

Across The Lines - Kanske kan blanda sig i striden.. Var trots allt final senast, fidus.

Important - Var blek senast tror jag inte nått vidare på.

Grove's Ben - Inte startat på typ 6-7 veckor, vet inte vad det har för inverkan… Spurtstark.

Jag tror att  3-4-12 är ganska täckt.

Nijo
0

Ludde måste ladda framåt eftersom Ladon du goutier går nästan inget bakifrån.

Arras är nog bästa hästen i loppet, typ samma klass som across the lines,,,,är ganska startsnabb och laddas nog mot ledning/dödens. Beddinge boy är inte så värst modig över 2140m så risken är att han viker ner sig tillslut mot så här bra hästar.

Andaloux gillar jag och måste räknas, fin häst med bra styrka o kapacitet.

Important är garanterat med om en bra dag med halsen, vågar inte plocka bort,,,,strecken=?????

Across The lines som jag sade innan är det väl bästa hästen med Arras,,,,,given på kupongen vid gardering elr spik.

Grove's ben, varit borta en tid, men är kanske ändå väl förbered? tar emot att plocka bort denna supertalang trots uselt spår och tveksam form,,,,får se.

Rickard007
0

Du nämner 7 men inte Olly Lane.. God dag!

Nijo
0

visst kan olly lane vinna, kräver dock mycket serverat för att besgra dessa hästarna. Men har ett bra spår så visst kan det gå vägen.

brutalaccent
0

nästsenast fick Olly Lane allt serverat med var bara dålig. visade dock bättre takter i senaste loppet, är nog alltid ett roligt rysarbyd.

men man är ju riktigt sugen på att spika Arras. diggar den hästen som fanken. men man måste nog se förbi "häst-jag-verklige-diggar" -stadiet. behövs nog några hästar här för att vara HELT säker.

Nijo
0

helt säker kan man aldrig vara såvidare man inte helgarderar,, spik på Arras behöver absolut inte vara fel då det är en väldigt fin häst. Dock blir det en chansspik, men sådan kan väl behövas om man jagar lite större pengar………

continue
0

Jag tror att Andaloux börjar hitta formen snart, bra kapacitet i grunden. En luring på Lördag!

Rickard007
0

Hmm gillar med Arras starkt men han vinenr väl inte om han inte får spets? Och får han ens spets?

ThomasH
0

Arras är en enorm häst, men mycket skör. är han i normal författning så kommer loppet att stå mellan Arras och Across the Line

Flywithme
0

Arras självklart bästa hästen här men som sagt skör. Glöm inte bort Important som har problem med pollen-allergi. Är han sitt rätta jag kan han mycket väl vinna trots spår 11. Crowns Diamond kan få ett bra lopp härifrån- spurtstark o slog storheter som Finders keepers, arnie somolli o mack november för exakt ett år sedan- ett lopp innanför västen nu.!

Nijo
0

Björn kör väl alltid bästa hästen i stallet o därför ska helt klart andaloux ses med bättre chans än crowns diamond som olle kör…….

och visst kan Arras vinna från dödens, är stark av sig som thomas sade. Kapacitetmässigt är han och across the lines nästan lika bra skulle jag tro, 2 blivande guldhästar som kommer klara sig fint där. Med tanke på att det är Arras 2:a start för året så lär han knappast känna av några känningar, ska ju bara vara fräsch tycker jag.

Rickard007
0

Känns som vidöppet eller? Alla nämner alla ju…. Ta ställning ?

Rickard007
0

Arras ska vara väldigt segeraktuell här enligt Stefan. Komemr liras.

aluminium
0

Ja här blir det en spik på Arras för mig. Känns som att det är en eller många och jag väljer att gardera i stoloppet istället. Favoriten där är ju större o man är ju ute efter storkovan.. :)

ZenoX
0

håller med helt om Arras

MurraMannen
0

Crowns Diamond, Arras, Andaloux, Across The Lines och Important. Täckt…

Nijo
0

Beddinge Boy, spets o slut,,,,,,tror inte arras kan plocka ner den från dödens och han har väl inte sådan tur så han kan komma ner i ett bra slagläge heller.

Beddinge boy fick öppna snabbt och landade på en fin tid över medel för 2 starter sedan,,,,,lär inte bli någon hård öppning nu tror jag.

Rickard007
0

#16, Grove's Ben, Beddinge Boy också om man brer på.

Rickard007
0

Arras mycket spänstiga bakvarv i helläcker stil.++Fick pröva bakom bilen och såg helt ljuvlig ut. Ruskig spänst och spelande öron.+++

Va säger ni om det? Underbart att höra Skrattande

brutalaccent
0

javisst. varit lite av en favvohäst. hoppas att han kan ta hem detta, skulle vara skoj att få lite rätt någongång..

Stefan skall tudligen ha legat raklång efter att ha sattit lite fart på honom i värvningen.

Nijo
0

men i bakvarv ser ju nästan alla hästar bra ut, herregud asså.

har slutat bry mig om värmningar, känns som att det inte betyder ett skit, han har fortfarande spår 8.

ruskig spänst osv,,,, I VILKA FART? allt baserar på i vilka farter och hur fina dem ser ut då.

Nijo
0

sedan är ju allt relativt till hur hästen brukar värma……….

Rickard007
0

Ja men är det en negatvi värmningsrapport eller?

brutalaccent
0

vilken skrattmatch för Arras. inte trodde då jag att han skulle dundra fram till spets så snabbt. 09 första 500 och sedan enkelt undan tillslut. imponerande med andra ord!

Bertil
0

Trevligt, när en sådan herre understryker sin storhet!!

Spik i omgången och tre rätt, så här långt….men det är mkt kvar….och Tunken måste vinna också (andra spiken)

mvh
Bertil

brutalaccent
0

jupp! hade ju spikat No Smokin P i 4:e men satte inte ut några reserver utan fick Kal Heinz som bara var dålig. tur att jag han ändra här på TiF till Antzinthepantz iaf. Tunken måste gå in annars så blir det ju inga pengar överhuvudtaget. sedan är det många streck i det två avslutande avd.

Nijo
0

Arras var fin, men det var ganska klart att han skulle vinna om ledning,, men det fanns väl ingen som trodde han skulle få det……

Takter körde mesigt starten och missade spets pga det, underskattade arras startsbbhet totalt.

Rickard007
0

Arras Arras Arras!!!!!!!!!!!!

brutalaccent
0

ahh! varit en Sund spik, men jag hoppades lite på att någon av det andra betrodda skulle skulle kunna vinna. men ack vad jag bedrog mig. Arras fick bestämma i spets och då gick det inget att göra åt honom. Arras mot elitloppet(fanken att alla platser var tagna). *hahahaha*

Rickard007
0

#29, Hehe… Sweden Cup vore nog bättre isf ^^. Men han ska inte starta förräns finalerna sa tränaren.