Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 404 ggr
ThomasH
0

V75-2 Jägersro 19/5-09

**

V75-2. Tvilling.
1640:

**

1 Blue Island* - Adielsson E 14102 14,3
2 Courir Silvio - Untersteiner P 01006 15,2
3 Mary's Miracle - Takter J 30200 15,6
4 Tibcane - Goop B 01000 15,8
5 Katrin Neo - Svanstedt Å 1d300 15,1
6 Giant Girl - Jansson T 1511d 15,7
7 Kathleen Laser - Lövgren J d1366 14,8
8 Highlite Ribb - Sjunnesson J 35354 16,8
9 Ultra Sund - Uhrberg T 1223d 15,6
10 Smashing Eliza - Widegren D 22005 14,6
11 Regina Labb - Untersteiner J 11734 16,3
12 Rydens Cassandra - Söderkvist S 04124 16,5

Rickard007
0

Adielsson valt Blue Island? Troligtvis ledare eller iaf släppt till ledning om 6an lyckas ta den.. Håller ändå in? Ser inga direkt mptbud som kan göra något själva då tempot lär bedarra.. Ultra Sund kanske?

Nijo
0

Blue Island måste ha en väldigt fin chans oavsett löpning, trolig spik.

Rickard007
0

Ston är ston. ;-)

Kaitsu
0

Mmm… Blue Island är ju första budet. Har ju många plusfaktorer och kan vara ett spikbud, men som Rickard säger (och Bertil alltid Flört) så är ston alltid ston. Vid gardering så tar jag i nuläget Courir Silvio, Mary's Miracle samt Ultra Sund. Regina Labb gick bra i skymundan senast. Kan slå till om överpace. Och Giant Girl såklart..

continue
0

Kathleen Laser är startsnabb, har tagit ledningen och vunnit förut på V75. Hur startsnabb är Blue Island?

Rickard007
0

#5, Förmodligen tillräckligt snabb för att försvara innerspåret. Troligtvis.

MurraMannen
0

7 Kathleen Laser är inte speciellt startsnabb i volt med springspår. Enligt Jocke Lövgren är hon som en finlandsfärja i vändningen. Vingelrisk och plockas bort direkt. Här blir det 1 Blue Island, 2 Courir Silvio, 4 Tibcane, 6 Giant Girl och 9 Ultra Sund.

Nijo
0

kathleen laser har spetsat från springspår tidigare…………..

Blue Island har bra chans, värsta motbud, Giant girl om ledningen.

Bertil
0

Tror mkt på Giant Girl

….men visst ska man garnera!!!

mvh
Bertil

Nijo
0

hehe, om jag hade trott mycket på giant girl så hade jag spikat i din situation bertil,,,,grymt spelvärde du får.

Men det känns väl som att Erik inte missar spets och om han gör så finns det tyvärr risk för stallkörning. KÖR HELA VÄGEN TORBJÖRN!    (dock spikat blue island ^^ )

Bertil
0

Nää, spika vågar inte. Men jag garderar upp favoriten i hopp om att devisen "ston är ston" blir besannad ;-)

Övriga på min bong är: Kathleen Lazer och Ultra Sund

mvh
Bertil

Nijo
0

om sjunesson inte kört highlite ribb så hade den nog kommit med som garderingsstreck för mig,,,,får vinnarhålet här om blue island spetsar och sedan är han farliggggg till slut med lucka.

Bertil
0

Ston är ston….skööönt!!!!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

hehe. #13 skoj att se att du svarar på dina egna inlägg.

synd att man skickade in raden redan igår o inte viste att BI skulle vara så där osäker o dålig i travet.

båda dina hästar gav ju en fin Tvilling. fick med garneringen.

Bertil
0

Pratar oftast med mig själv, om inte du min vän är i debattens yta, vill säga ;-))))

mvh
Bertil

PS En del i vår panel kommer inte att recensera mig, så det är bäst att göra det själv ;-))

Nijo
0

Courir silvio såg mycket fin ut utan att få fritt i rygg på ultra sund.

kan dock nämna en smårolig sak,,,,systemet på jobbet(1300kr) spikas, ultimo håleryd, arras och tunk nufets och sedan har resterande lopp täckts upp kraftigt. (7-8 hästar i alla lopp)

problemet är att vi inte hade med Ultra sund på 7 hästar i avd 2 hehe. Hade häst 1-7 på lappen. Men så kan det väl gå:)

Bertil
0

Synd nijo ang Ultra sund som var min andra rank….men ibland hamnar man utan för ramen…ifall uttrycket tillåts…hoppas ni får en skaplig peng ändå ifall det trillar in lite överraskningar i slutloppen!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

ja, vilka har ni i sista avd?

har en tabell med några utdelningar inför sista:

1: 3802kr
2: 24292kr
5: 25716kr
6: 3509kr
9: 13239kr
10: 19191kr
11: 4115kr
12: 5118kr

tror att dessa utdelningar skall stämma med 7 rätt.

Bertil
0

1,4,5,6,11,12

mvh
Bertil

PS Hoppas inte att Jazzen hittar segermelodin!!!

brutalaccent
0

ajaj! fan vad surt. att Stanly gav sig sista stegen. hade honom så jag hade fått 6 rätt. nu blev det bara några futtiga 5:or. buhu!

Bertil
0

och 6:or för min del…6st…

mvh
Bertil

Nijo
0

nja, 50st 5: or blev det på systemet,,, åkte i sista också, hade inte med jazz real på 8 hästar………

Rickard007
0

Ultra var min 2:a häst i lopept men det kvittar ju :P

brutalaccent
0

snacka om massoflyt 9:o. jag lider med systemet erat.

ibland är det verkligen stolpe….stolpe ut!

Rickard007
0

#24, Knappast stolpe ut att inte ha med de 2 på 7 resp 8 hästar, snarare okunnighet.

brutalaccent
0

eller chansar på större fiskarna. (läs:pengarna)

Nijo
0

rickard, hur många rätt har du??? får se hur kunnig du är nu då!

alla hästar, särskilt dem i sista loppet var väl motiverade till att stå för jazz real på lappen, och inte fan nämnde du hästen i forumet. I avd 2 var väl mer tanken att en av framspåren skulle vinna, då det var bra hästar där, tyvärr galopperar 2st direkt och untersteiner körde fast sig med courir silvio, som han själv sade: "med fritt hade jag inte kunnat undvika att vinna"

sluta klaga och prestera själv i så fall rickard, alla kan snacka när dme själv inte spelat.

Rickard007
0

#26, Jag läser fiskarna Cool
#27, Jag hade 5 på 60 rader. Erat var ju inte direkt 60 rader.