Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 400 ggr
ThomasH
0

V65 Eskilstuna 7/3-06

Här kommer mina funderingar inför kvällen V65

V65-1: Är stosprintern och även om Kickan Silvio inte är en vinstmaskin så är läget och motståndet nu perfekt och ed Erik i sulkyn så sitter hon i spets och loppet är över. V65-2 är också ett sprinterlopp men för den lägsta klassen och därför chansar vi med alla och hoppas på en rensare. V65-3 är ett lopp av låg klass med hästar i två volter. Dreamship återfinns numera hos Stig H Johansson och det är möjligt att han fått bättre fart på den välstammade damen efter Pine Chip, men det vill jag se först. Därför är loppet mycket öppet och vi streckar alla. V65-4: Nu har vi streckat på i två lopp så nu spikar vi. Vincent har inte imponerat stort de senaste loppen, men nu ser motståndet mycket mediokert ut och därför så kommer Vincent att vinna tämligen obrukad. Den som inte tror mig ska gardera med Amatic Truck som verkligen har visat fin form på slutet och får Kjell Walins krångliga sexåring till det så kan han gott och väl spurta ner alla på upploppet V65-5(DD1) så singlar vi Stall Walmann och Tiger Bird. Stallet har ju återfått en mycket bra form efter lång svacka, men Tiger Bird är ny i stallet jag litar på att Örjan lotsar hem den sexåriga vallacken. V65-6(DD2): Är ett fyraåringslopp och kanske inte av den högsta klassen. Formtoppade Stall Walmann ska ha en stor chans med damen Queeninthefamily. Men Göran Karlsson Pickering var otroligt överlägsen senast när han vann med över hela upploppet tillgodo. Stig H Johansson har dock en fin fyraåring i Thunder Flight som imponerade lite senast på V64 och även om läget inte är rolig denna gång så ska han räknas. Vi avrundar med Timo Nurmos Barbe Du Ling som också imponerade senast, men har om möjligt ännu sämre läge.

Bertil
0

Glöm inte Alfa Romeo i avd.4!! Jag tar tre hästar där,men jag har inte streckat så våldsamt i avd.2 och 3.

mvh
Bertil

Bertil
0

Blev 13st 4rättare :-(

mvh
Bertil

ThomasH
0

Tyvärr inte så mycket pengar på det, vad missade du?

Bertil
0

A Smash Hit och French Cocktail

mvh
Bertil