Omstart avd 1
orsakat av nr 3 och hejdlös galopp på favoriten

och en omstart till och favoriten galopperar igen. Kan bli spännande detta

korrigering av utrustning på favoriten och starten uppskjuten.

Hoppas att Flemming prickar starten perfekt så kanske denna V75:a kan bli riktigt intressant!

Inte bra för hästarna. Nu omstart (nr 4!)

Känns klart skönt med garderingen här nu

Då var de iväg, äntligen

Till slut fick vi iväg lopp 1 trots allt, men det måste ha gjort Across The Lines het med alla omstarter, galopper och strulet med utrustningen.

Nu blev jag klart imponerad av Across The Lines och jag håller tummarna att detta verkligen är en undantagshäst. Han är mycket ung och risken som kan vara är ju att han idag inte "förstår" bättre än att "nu ska här springas" och efter en tid så tar det tvärstopp. Tycker mig ha sett alldeles för många tyvärr.
Som sagt han "springer mer än driver" fortfarande men till hans fördel exeriört är hans framparti och hals/huvud, lite Zooginstuk 
Strålande prestation idag!!!
Ja du lise-lotte om du känner till några grabbar med dessa namn:Sören Nordin,Bo William Takter,Glenn Norman m.f.l,som har haft strålande unghästar,men rent ut sagt kört skiten ur dom efter ett par lopp så dom har varit mogna som pålägg efter tre fyra starter.Hoppas att detta inte händer med denna häst,men det har jag svårt att tro då den är hos Adielsson,men man ska aldrig säga aldrig.En annan sak,kul att höra ifrån dig igen.
mvh
lazze

Tack Lazze men det blir nog lite sporadiskt med mitt deltagandet ett tag till, travuttråkad jag saknar sporten