Travsnack
Hej!
Det var ett tag sen jag var inne på detta forum och skrev.En fråga?Hur många av Er här ska tiill Solvalla under Elitloppshelgen??
Först ett jättestort VÄLKOMMEN tillbaka vännen!!!
Sedan, så blir det inget Valla för mig men vi kan väl vara kompisar ändå ;-)))
mvh
Bertil
om detta me kompisar Bertil,så tar vi väl upp det i nästa styrelsemöte??skämtar bara klart vi är de.
mvh
lazze1

Jag skall själklart dit, är där varje år! Har dessutom starthäst fredag och lördag.

Absolut, varje år!
Wiiiiiiiha! Första gången jag skall dit! Nu är det bara 5 dagar kvar ;)

Självklart:)

Ja det blir nog lördag åxå, men absolut söndag eftersom jag skall köra!
nää inte för min del :/

Inget för min del heller :(

Åker dit på söndag..
#10, Varför inte lördagen?

#11 Krockar tyvärr med en släktmiddag plus att vi ska gå och se på musikalen "Elvis" innan.
Men men, jag får åtminstonde njuta av fina hästar på söndag.
Släckt middag…det har jag bara när jag sitter och snackar slang med brandchefen!!!
mvh
Bertil

#13 Hehe..
Släktmiddag under Elitloppshelgen… Vem i tusan bestämde det datumet, den bör uppsökas direkt 

#15 Mjo, eller hur?! Haha… mormor och morfar kommer över från Finland och typiskt nog så blev det nu till helgen.
#16, Hehe sicken otur.

Skulle hur gärna som helst åka till Elitloppet men måste tyvärr stanna hemma i Skövde!!! Jobb på lördag o konfirmation på söndag.
Får hålla tillgodo med TV:n hela helgen…*suck*
#18, Hehe…Konfirmation förstör för en jag känenr emd.. Bara massa skit det dära ^^.
Så snackar en som inte har något inanför panbenet
#20, Tack för påhoppet.. Vad var det för fel med det då?
Det är inget påhopp bara sunt bondfurnuft.Har man något vett i skallen så uttalar man sig inte så som du gjorde Rickard
Näää, det där var inte uppfostrat sagt Rickard. Vi bör ha högre respekt och tolerans för varandras åsikyer, intressen och åtaganden ifall detta forum ska kännas bekvämt och i denna ambition måste vi alla anstränga oss.
mvh
Bertil
Asså vad var så konstigt med: _"#18, Hehe…Konfirmation förstör för en jag känner med.. Bara massa skit det dära ^^. ".
_Förstår allvarligt inte vad?
Förstår du inte vad du skriver Hur ska du då förstå om någon förklarar vad du har skrivit
Slut på detta ämne här
Förstår du inte vad du skriver Hur ska du då förstå om någon förklarar vad du har skrivit
Slut på detta ämne här
Men snälla.
Sluta Rickard!

#24 det var kanske lite fel skrivet…
du menade att det inte är så roligt med konfirmation om man är en trav fantast och det är elitloppet?..
tillbaka till frågan, JAAAAAAAAAAAAAAA fredag, lördag, söndag men vi missar aktionen desvärre
. juliana space startar på fredag och travel ås på lördag, yipiiiiiiiiiiiiii 
#29, Vaddå felskrivet? Det förstör ju för vissa, det är ju fakta! Sen har jag inte konfirmerat mig för att jag tycker det är trams, och det är åsikstfrihet i Sverige så.

#30 Men snälla..
Sluta Hannna!
Äsch, orka konfa ;p
Jag ska inte dit :( Anmälde inte min shettis till Elitkampen Kat.A, så då blev de int av att åka :( Men nästa år… Då jevflar! Jag får ta och vakta tv:n, samtidigt som jag ska köra tre hästar ;p
Om du har ATG Live kan du väl plocka ner det i mobilen ;-)
mvh
Bertil
#34, ääh, he verka ju dyrt ;) jag får ta tv:n å köra häst sen x)
Bra Amandah… Konfa är tråååk.
#36, haha, särskilt om man inte är kristen ;)
#37, Jo men kanske 10% av de som konfirmerar sig är kristna?
#38, jamen typ! Nästan hela kvinnliga besättningen i min klass var på läger i helgen, å de va bland de tråkigare dom vart med om, tyckte dom.

#38 De kanske vill gifta sig i en kyrka när de blir stora..
Det kanske är så att 100% av alla som konfirmerar sig tycker det är tåkigt, vem vet, men någon skit är det definitivt inte, vare sig det är tråkigt eller ej.
Man får väll gifta sig i kyrkan även om man inte konfrimerat sig?
Jag ärå iaf döpt i kyrkan, å de e alla mina syskon med. Men ingen i min familj eller närmsta släkt är kristna.
Man får väll gifta sig i kyrkan även om man inte konfrimerat sig?
Jag ärå iaf döpt i kyrkan, å de e alla mina syskon med. Men ingen i min familj eller närmsta släkt är kristna.
#41, Ingen aning.

#41 Nu är det visserligen lite offtopic, men JA det får man..

1 av de 2 som gifter sig i en kyrka måste tillhöra den Svenska kyrkan..

Jag ska tyvärr inte till solvalla
i helgen. Giftermål är inte heller planerat och jag har ett svagt minne av att jag redan är konfirmerad så denna helg blir en ganska vanlig helg för mig…… om man bortser från den gudomliga travsport man kan uppleva via ATG- Live :)

#45 Korrekt..

JOOOO! Inte varit där sen .. ehm.. FÖRRA ÅRET! :)
Ska bli kul, åker upp med lillasyster och kollar ponnylopp, invigning och såklart Going kronos :).
Däremot blir det INTE kul att åka Swebus i ca 10 timmar från halmstad (grr, samåkningsmarodörer).
Jag skulle gärna vilja vara på Solvalla för att avnjuta stor travsport på plats, men får erkänna att jag har lite svårt för alla pseudoaktiviteter runt omkring. Hysteriska trumslagare, nerkladdade flaggor, fyllebadare i Bällstaån och E-läktarnördarnas tjurrusning på morgonen är inte riktigt min melodi…
Jag unnar faktiskt alla som åker till Valla för att njuta av folklivet att göra det, men själv tycker jag att det är tveksamt när fokus så mycket flyttats från banan till publikplats. Det är på banan huvudrollsinnehavarna finns, inte på läktarna - åtminstone som jag ser det.

just kombinationen av suverän travsport och folkfest tycker jag är suveränt. Vi klagar ju hela tiden på publikkrisen i sporten. Det här är den överlägset roligaste helgen under året. Det enda som kan matcha Elitloppshelgen är sprintermästaren i Halmstad då det också är fest och bra travsport. Själv kommer jag både ha flaggor och stå en del på e- läktaren just för stämningens skull :-)
#50, Stochampionatshelgen är ganska bra med…
Större evenemang än Årjängs Stora Sprinterlopp klarar inte mina franska nerver, men jag hoppas verkligen att ni som kommer att vara på plats får en härlig upplevelse, med eller utan trumslagare!
Själv beskådar jag härligheten på TV:n, med nära till barskåpet och fönstret öppet mot fågelkvittret.
Skulle f.ö. vara trevligt om Hans G. Lindskog får vara ledig i helgen och slipper att dyka upp på innerplan. Han behöver ta igen sig ett tag - ett bra tag…