Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 291 ggr
ThomasH
0

V65 Romme 10/3-06

Här kommer någar tankar inför kvällen V65.

V65-1: Är ett mycket jämnt sprinterlopp där vi ger fördel åt de bästa spåren Jaguar Swing har inte den bästa kusken och inte den bästa formen, men från spår fem kan det bära till spets. Torbjörn Jansson tränar själv In Bloom som är en mycket välstammad dam efter Zoot Suite, men formen är tveksam. Mikael Lindmark tränar loppet bästa häst som har V75 meriter, The Bad Bride, men även hon har tveksam form. Roger Eriksson har inte tveksam form på Hooks First Lady och hon får duktiga Sören Eriksson i sulkyn. Men mycket snabba 3 Scalets Ano med Hans-Ove Sunberg kommer att ta spets och kan bli mycket svårfångad.
V65-2: Jim Frick brukar vinna några lopp på Romme och jag vet att han håller Fancy Trick mycket högt och trotts tillägget så väljer jag att spika.
V65-3: Ett kallblodslopp av lägre klass och trots att det är 14 hästar i loppet så streckar jag alla.
V65-4: Nej, Jag kan inte hitta en vinnare i loppet och alla åker med på kupongen.
V65-5(DD1): Nu är Duc Aubiose tillbaka och detta är en mycket bra häst som är många huvuden höger än resten, en säker spik.
V65-6 (DD1):Trotts många tillägg så vinner King One. Kjell Jansons nioåriga vallack trivs ju utmärkt med Sören Eriksson nu när ordinarie kusk Kajsa Frick är upptagen bakom en annan kuse. Men det är ingen mindre kuse än favoriten 7 Carteright Cafe.

Lycka Till