Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 386 ggr
ina-scot
0

HELGENS BORT KÖRNING

JAN-OLOV PERSSON ojojoj snacka om köra bort en STOR favorit  hade det varit ett amatörlopp på jägersro hade jag inte varit förvånad men när det bara finns en häst att slå riktigt uselt

brovve
0

jo, lär krävas bättre styrningar från JOP´s sida numera för att faksen skall vinna.

Förr hade vilken styrning som helst fungerat men det är inte riktigt så med den gamle 13åringen längre.

Nijo
0

vad yrar ni om?? faksen? hästen i dödens stannar ju totalt så vad ska han göra? går ju inte att hålla inne moe odin i det läget.

Rickard007
0

Sant… Suger ju totalt… Moe Odin har fin speed med..

På tal om bortkörningar… Jeppe Juul på förmiddagen i stayerloppet.. körde undan 50 m för tidigt, såg STENKLAR ut 75m kvar typ.. Dör totalt.. 3:a.. gissa vem som hade lirat.. arghh

brovve
0

släppa ledningen för att sedan överta igen ;)

ina-scot
0

# 2 men snälla han kan ju börja ta upp 600-500 kvar där finns ju bara EN häst att slå dåligt på läst JOP

Nijo
0

och hade luckan ändå kommit eller om något långt utifrån slagit av han sista biten på speed så hade J-O fått skit för det också,,,,sådana här körningar man se hela tiden och inte fan klagar folk på dem då.

ina-scot
0

#6 vad snackar du om vilket lopp har du sett där finns ingen i när heten sista 700 det är bara att köra så sakta som möjligt och varför drar han tussarna efter mål han måste ha varit på en dunder fest dagen innan min morrsa hade gjort det bättre

Velikij
0

Tycker väl att Fricken skall ha en assistpoäng för stallkompisens seger när han pressade sig till halvlängdsgrepp på Faksen varvet kvar. Verkade rätt omotiverat - även om det i andra sammanhang kan vara uppiggande när inte storfavoriten får allt gratis så är det ju inte särskilt sportsligt med lagtempokörning mot den.

Rickard007
0

#8, "Tycker väl att Fricken skall ha en assistpoäng". KlockrentCool

Hannna
0

Jag tycker han skulle ha sattit sig lugn i dödens, Moe Odin var ganska pigg värre i ledningen och jag tror Faksen skulle klivit ifrån på slutet då Moe Odin inte får sitt rygglopp som han ju är så vass med.

Rickard007
0

#10, Sant.

Nijo
0

jävligt lätt att vara efterklok, kan trofan att folk hade halshuggit J-o om han hade suttit kvar i dödens och förlorat loppet, när han kunde få överta ledningen.

Rickard007
0

#12, Inte jag.

Hannna
0

Jag sa direkt att nu ger han bort loppet när han tog över spets. Det fattar ju vem som helst att Jan-Olov sitter inte och kör 1.22och håller kvar Moe Odin i säcken,  Moe Odin tar Faxen på speed 7 dagar i veckan med ett sådant lopp.

ina-scot
0

#Det handlar inte om att vara efterklok han förlorar inte loppet från dödens MOE ODIN ger sej alltid från ledningen det handlar om respekt och läsa loppet han har ju torskat 2ggr mot honom. klantigt kört