Bolagsspel
Ja,då sa Kamelos,här kommer den efterlängtade raden,lite tidigare än utannonserat.
Avd-1)2,3,4,6,8,9
Avd-2)4,6,7,9,12
Avd-3)10 General Du Lupin
Avd-4)4,5,6,8
Avd-5)1,2,7,8
Avd-6)4,7
Avd-7)12Sixten Palema
Ni kan börja skicka mig Era kontonummer,så jag kan sätta in.
mvh
lazze

Lazze, 4 James Bond är struken i V75-2!!

Denna omgång blev oerhört svår och tyvärr gick det inte hela vägen lazze, men friskt vågat och det började ju lysande med garderingen av Tequilaracing Rose!
Vi kommer igen och Thomas får hand om nästa omgång.
Tack Hafor,blev lite svårare än jag trott,men som du säger,vi kommer igen,och att lämna över pinnen till Thomas känns tryckt,vill sammtidigt berömma dig att du är på hugget när 75,an körs.Bra Hafor och som sagt,vi kommer igen med dunder och brak.
mvh
lazze
Synd Lazze när det började så bra. Men, att vinna 9 miljoner är inte enkelt. Nå, jag ska göra mitt bästa nästa gång, även om jag bara hade 4 rätt själv denna gång.

Då var du bättre än jag Thomas. Igentligen hade jag bestämt mig för att inte göra en V75:a denna gång då jag inte rikitgt hittat någon bra utgångspunkt till ett system. Men jag kunde inte låta bli och det blev ett minisystem på 144 rader som dock bara gav 3 rätt. Jag chansade rätt rejält utöver de 2 spikar jag tog (som båda missade :-(, Teq Rosen och Acclaim. Skulle ha lyssnat på V75-Guiden som rankade Lassiter först.
Fick i alla fall med Hot Tub, samt Nicolas Cake och Hamras Gavotte.
Var så säker på Generalen och även Witaps som jag fått klartecken för,var ju inte stort slagen,jag håller tummarna för dig Thomas även om jag ej kan delta denna gång p.g.a.steloperationen,är inte helt säker på när jag är åter,men förhoppningsvis till helgen,men är då förmodligen ganska utslagen,men jag hör av mig när jag känner mig OK.
lazze
Rite On Track prickade jag på tre streck, men bara fyra rätt ändå.
mvh
Bertil