V75-5 Rättvik 2/6-07
**
V75-5. V3-3. Tvilling.
2140:
**
1 Giant Coger - Nordström P 10514 16,6
2 Clicquots Sun Rose - Melander M 50111 17,8
3 Blue Saint - Anderberg R 22651 16,4
4 Jan Palema - Svanstedt Å 1d011 19,1
5 B.Smoked - Wallin T 32511 17,1
6 Winner Farming - Adielsson E 1d001 16,3
7 Garfield Broline - Bergh R 63211 16,7
8 Genoa Broline - Goop B 11105 16,9
9 Terrible Trick - Lindegren E k1211 17,1
10 Giant Desert - Westholm J k1111 16,3
11 Dunder Kap - Ohlsson U 52121 16,4
12 Lollo Zet - Gustavsson E 04113 17,7
småsvårt lopp, Winner farming är väldigt osäker av sig, men har bra fart och är given.
Giant Coger gillar jag mycket, härlig fux som såg bra ut senast, startsnabb och tar troligen spets såvidare winner farming inte är väldigt snabb ut och håller sig på benen. Giant Coger kan troligen springa 1.14 tid.
Clicquots Sun Rose och Terrible Trick har gjort det mesta rätt i sin karriär, svårt att veta hur bra dem är riktigt, men lär bli farliga tror jag.
Wstholm's gick ändå 16.3 från spår 12 i volt senats.. Vann med 7 längder… Oprövat kort men verkar ju inte vara ett blåbär direkt.

Oj Oj… här är det gardering som gäller. Känns som vem som helst kan vinna??? Mina första hästar vid första anblicken iaf Giant Coger, Giant Desert, Dunder Kap, Winner Farming, Clicquots Sun Rose…. men som sagt mkt öppet.

Här tror jag rätt mycket på Giant Coger. Persson är optimistik angående denna start. Syftade på singelstreck.. hmm.. nja, med Erik från springspår så spikar jag sällan en annan häst. Och som Rickard påpekade så vet man ju inte hur bra Giant Desert är.. var ju mycket bra från bakspår senast.
spikar nog giant coger, spets o slut.
får hoppas att winner farming gör bort sig,,, i så fall tror jag på bra vinstchans för giant coger.

Är säkert inte helt fel… Giant coger har ju allt som oftast dåliga lägen o har gjort det jättebra ändå… intressant vad han uträttar härifrån. Någon som vet vem som kommer spetsa???? känner mig lite osäker på startsnabbheten hos dessa. Men Erik från springspår o vinklad vinge luktar ju iof spets…
Terrible Trick, hårt inne. Dock gled undan riktigt bra sist efter sjukdom/vila? Skall vara förbättrad och 8.25 är kriminellt högt på platsen (UB). Har även en skitliten peng på Vinnare till 40 ggr. Hehe. Men inte direkt trovärdigt att den vinner men… Har ju vinnarskalle iaf =)

"Men Erik från springspår o vinklad vinge luktar ju iof spets…"
Hmm.. förstod inte riktigt den meningen? 
#8, Hahaha. Nää blev nog lite fel där ^^.
Personligen så har jag inte imponerats av avkommor från Giant Chill (Giant Coger och Giant Desert) Då tycker jag att Pin Chip har get bättre avkommer och söker vinnare i Garfield Broline eller Genoa Brolin, eller varför inte Lollo Zet
#10, Hehe… Ja Garfield Broline vore inte fel.