Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 296 ggr
Rickard007
0

Vill bara dö nu...

Prima Stella, 18 ggr riktigt riktigt bra från dödens… Tror ni jag spelade? SJälvklart inte, fyfan. Istället har ja dubbeln om Åke vinner andra (150ggr). Såg ju underbart ut 350m kvar. Som kompletering eftersom den var rak så körd ejag vinnare på Filoxenia till 4 ggr. 2:a sååååklart. Och då är det Örjan man åker på.

Stefan Sufflör var jag inne på tills jag såg kusken. 6 ggr.

Vanessa Boko igår, vinner mot ett smygkört lik. Alla är så jävla dåliga i det loppet så den som får bästa loppet vinner ju.. Hade dock lite plats med.

Adams Hall… Hade jag fått en del om det vunnit, såg stenklart ut 300 kvar. I samma lopp har jag plats på Speeden som säkerligen tar dne utan galopp…

Giant Desert… utnosad på platsen, lirade den som kompletering till att jag hade Terrible Trick på plats där till drömodds… Får dra tåget. Håller ju anständigt och fården ryggresa som Giant Desert fick är den säkerligen 3:a. Plus att den som nosar ut min andra pratade jag om i veckan att det var ett bra spel till otroliga 12 ggr på plats, spelade jag den? Nej.

Staro Almab trodde jag skulle krossa om den var fräsch. Lovade mig att spela den men så ser jag att jag får urusla 3 ggr på UB, vet at jag får mer på ATG och skiter i att lira.

Har sån jävla oflyt att det är äckligt just nu asså.

Flywithme
0

Ja du… Trav är trav…vet hur det känns. Vi tar nya tag nästa vecka!!!

Nijo
0

sluta gnälla,,,detta är något alla är med om så tro inte att du är speciell. Att spela på trav handlar om att förlora mer än man vinner, hehe.

tror att det bara finns ett sätt att besegra banken och det är genom att vinna stort för att sedan lägga av.

Rickard007
0

#2, Haha mjo men så jädra irreterad ^^.
Kan man lägga av när man vunnit stort?

brutalaccent
0

jag har just listat ut varför du inte spelade på DIN häst Prima Stella.

det är ditt tjatande om kuskarna som fällde dig denna gång skulle jag gissa på eftersom det var en kvinnlig kusk på ekipaget. rätt eller fel??

Rickard007
0

#4, Hehe nej så var det väl inte eftersom Elin var en av de bättre i det loppet. Vet fan inte varför… Så jävla klantigt.

akeb
0

# 4 Rickard har inte åldern inne för spel.

Rickard007
0

#6, Hahahahahha? Därför jag skriver vad jag spelat som inte gått in sen så tror du att jag inte lirade Prima för att jag inte var 18? Tjena!