Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 354 ggr
ThomasH
0

V75-3 Östersund 9/6-07

**

V75-3. V3-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Gentleman - Uhrberg T 1114d 11,8a
2 Scarlets Aino - Sundberg H-O 20205 11,5a
3 Regent Royal - Lindqvist O A 34332 12,4a
4 Jaded - Kihlström Ö 43131 10,9a
5 Bambino Banker - Svensson E 57205 12,3a
6 Talang Sund - Linder F 1502d 11,9a
7 Hot Tub - Ohlsson U 02343 11,4a
8 Finders Keepers - Svanstedt Å 21344 11,5a
9 Persos Yankee* - Adielsson E 11113 11,8a
10 Zoccer Wadd - Jansson T 52215 11,7a
11 Rite on Track - Westholm J dd701 12,3a
12 Amour Ami* - Bergh R 5612d 11,0a

Rickard007
0

Gentleman krossar om den inte blir fast, förd en går väl int ei ledningen eller?

Om det av någn anöedning blir tempo eller att favoriterna faller bort så Persos Yankee gick ett riktigt bra lopp sist. 4:e spår första 200. Backa sig sit, 5:e in kom igenom bra och var 3:a i storstilad stil. Repris här?

Nijo
0

Gentleman ska ha en mycket bra vinstchans här, borde kunna hålla upp ledningen och sedan ska han vinna relativt enkelt, hästen har ju börjat kämpa nu igen och därför finns det ingen anledning till varför han inte ska gå lika bra i spets.

Motbud: Jaded och rite on track.

Rickard007
0

#1, "Ingen tar en längd" var Kari's ord. Trodde på riktigt bra chans.. Shit vad lätt denna omgång känns nu ;-).

brovve
0

bambino banker är rolig rysare.
Svensson var äckligt nöjd med denna efter senaste starten. Får han lite tempo och bra ryggar så klär han av många över upploppet.

Rickard007
0

#4, Jo vet men kanske inte riktigt segeraktuell isåfall är Rite On Track en mycket roligare rysare!

Nijo
0

inte riktigt segeraktuell? men då kan jag inte förstå hur rite on track ska vara segeraktuell från spår 11…………det köper jag inte.

roliga bud är väl annars Hot tub eller talang sund. Talang sund har verkligen vuxit den senaste tiden, fått hårdhet i sig från frankrike.

Rickard007
0

#6, Nah men den är ju mer segerakuell än Bambino Banker tycker jag. Talang Sund gjord emig besviken sist…

brutalaccent
0

enligt mitt sätt och se det så finns det endast 3 st hästar i detta fält där det två första (Gentleman och Jaded) dragit bra spårlotter. men det är även det som kan tala emot dom om det skulel visa sig bli lite körning mellan dessa (+ Scarlets Aino som är väslesnabb ut). Gentleman är bra i spets och Jaded tål att ligga och tugga ner sina motståndare i dödens. detta kan öppna för den tredje och sista segeraktuella i detta lopp Hot Tub som i sina bästa stunder verkligen kan trycka på turboknappen över upploppet.

rankingen: 1-7-4-2

Nijo
0

om Gentleman är bra i spets vet vi egentligen inte, han borde vara, men det är svårt att veta sedan han inte gått där på länge.

Sedan tror jag inte dte blir tempo,,,,finns absolut ingen anledning för örjan att pressa i hårt tempo från dödens(han gör det aldrig), till stor sannolikhet kommer dem 2 hästarna låsa loppet.

Hot Tub måste ha tur för att komma ner, annars får han avancera till dödens…….

brutalaccent
0

vd säger du om Scarlets Aino´s startsnabbhet. senast så var han en halv längd före en invändig Giant Superman när Scarlets Aino galopperade. Hans-Ove brukar köra för spets. kan det bli så att Gentleman i så fall kanske hamnar i hålet eller blir slutkörd första 500-600m i loppet??

Kaitsu
0

Bambino Banker har ju spetsat nästan varenda gång han haft öppet spår och med tanke på att han suttit fast på slutet och med 500.000 i första pris så tror jag att Svensson satsar allt framåt. Tror han gör allt för att inte sitta fast igen. Scarlets Aino är ju också snabb ut när han vill och är på humör.. Med tanke på att Lähdekorpi säger att ingen tar spets från Gentleman så visar det på att det högst troligt blir hård öppning här. Detta scenario gynnar bl.a Hot Tub som jag fått mer känsla för att han kan skrälla till lite här. Funderar t.o.m på att chansspika på den lilla..

Nijo
0

tror inte scarlets tar en längd sida vid sida, sedan är han inte lika startsnabb från innerspåren. Hans_owe är knappast intresserad av att köra i ledningen,,,,lär släppa om han mot all förmodan spetsar.

Om någon ska kunna snuva gentleman på spets så är det nog bambino banker, men han lär släppa också. Om gentleman missar spets så lär jaded sitta där ganska tidigt troligen.

Svårt att veta hur startsnabb gentleman egentligen är, men missar han spets så är han väl tillräckligt snabb för att skapa en lucka så han kan ta sig ut i spåren, inte hela världen om han missar spets.

Kaitsu
0

#12 Ja, även om det blir som jag tror att Bambino Banker tar spets så släpper han säkerligen till antingen Jaded eller Gentleman. Satsar nog på vinnarhålet och lucka. Persos Yankee har överraskat mig om och om igen. Kan bli så än en gång då han har bra ryggar här. Klart ett garderingslopp om jag nu inte väljer att spika Gentleman.

Travel
0

om bambino banker tar spets så  släpper han garanterat. Eftersom hästen blir het i ledningen så släpper han Alltid. Scarlets Aino är ju också startsnabb så nog blir det lite körning i början, dock ingen tokkörning då de bästa inte har något att vinna på detta och varken Bambino eller scarlet tror väl på allvar att de har en chans mot gentleman eller jaded om de kör för tufft i början