V75-5 Halmstad 18/3-06
**V75-5. V3-3. Tvilling.
**2140 V
1 Västerbovivinnare - Svanstedt Å 21030 16,1
2 Carry Me Back - Mårtensson M 15044 16,2
3 Björboflickan - Elfstrand O 02326 16,5
4 What a Sign - Uhrberg T 44162 16,1
5 Tamara Degato - Untersteiner P 60410 16,2
6 Madonna Index - Lindegren E 01350 15,0
7 Information Center - Sjunnesson J 26552 16,1
8 Hallo Pamela - Goop B 06702 16,0
9 Mireille Ås - Untersteiner J d5020 17,2
10 Bolets Fransesca - Günther P 15044 16,0
11 Aggas Jazzy - Kihlström Ö 60d11 15,6
12 Pulpa - Jansson T d2d1d 15,9

Björboflickan med framspår är ett säkert streck även om hon står tufft inne men hon kompenserar det med egen tuffhet. Västerbovivinnare minst lika tuff hon. Aggas Jazzy hade verkligen ett mellanår men har nu visat på att den fina kapciteten finns där. Pulpa kommer med beroende på mogondagens rapporter men annars så är Jansson duktig med besvärliga tjejer.

Björboflickan och Madonna Index har båda utmärkta lägen. Jag tror att det står mellan desas två faktiskt.
Jag tänker passa Information Center som nu står på tur för seger och Aggas Jazzy som tänt till hos stall Walmann. Beakta att Marielle Ås körs barfota bak denna gång och är normalt ett sto som har toppfart. Går Pulpa felfritt denna gång? Torbjörn Jansson kör ju med ett härligt självförtroende just nu

Björboflickan sparrade(s) av Bello Fratello som går i Silver (även om han inte själv har någon chans). Olle Elfstrand är ganska optimistisk och är mycket nöjd med läget.
Jag vet i alla fall vad Lazze skulle spika denna vecka ;-)
Och det hade då bara blivit 6 rätt…
Det har varit mycket snack om Pulpa. Hon har vunnit endast en gång trots alla vitsord här på sajten. Just den gången hade hon även mitt förtroende, men övriga gånger har hon fått vara med på min bong.
mvh
Bertil
Nix Pulpa platsar inte på min bong, hon har inte en chans mot Framspårshästarna. Som sagt på annan plats Björboflickan har äntligen fått ett framspår det gör att hon kommer med i striden jag tror inte som Lazze och Pea att det är en klar spik men hon kommer att vara med därframme och nafsa Information center och de andra i vinnarläppen

Pulpa har en vinst% på 44 och det är starka papper. Nu har ju problemet varit att hon galopperat i tid och otid och Adielsson vet ju själv inte riktigt orsaken. MEN när hon sköter sig är hon oftast bäst. Dessutom är ju Jansson känd för att vara mycket bra bakom besvärliga/osäkra ston.