Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 456 ggr
ThomasH
0

V75-4 Boden 16/6-07

**

V75-4. V3-2. Tvilling. Auto.
1640:

**

1 Roland - Bergh R 50366 21,6a
2 Juligutten - Östman J 11d52 24,7
3 Granly Rigel - Nygren P d50d7 26,4
4 Pilbläsen - Kihlström Ö 062d2 23,8
5 Spiker* - Adielsson E 0k643 22,5a
6 Karlängs Elden - Eriksson U 26503 23,5
7 Hallsta Lotus - Persson J-O k11d3 21,5a
8 Moe Njord - Lindqvist O A 16d00 25,4
9 Karmine - Jansson T d0320 24,2a

Rickard007
0

Bahh… Isbjörnar… HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Nijo
0

Hallsta Lotus blir favorit och ska ha bra chans, men själv garderar jag troligen med den mycket kapabla Roland! som har väldigt bra fartresurser, men även vek av sig i psyket. Karlängselden kanske flyger med också, startsnabb och br apå kort distans.

Rickard007
0

#2, Hmm så Karlängselden tar spets? Men fan man vet ju aldrig med dessa lik, kan ju släppa osv.

amandahandersson
0

Jag hejar på Juligutten…

Rickard007
0

#4, Hehe "hejar på", utveckla…

amandahandersson
0

#5, självklart hejar jag på dom! Jag känner folket runt omkring hästen. Sen har han presterat bra iår! Han gick ju 24 tid när han vann på Boden för ett tag sen va?

Rickard007
0

Hmmmm

ThomasH
0

Hallsta Lotus tillhörde en av de bästa avkommorna efter Järvsöfaks som ung, nu har han vaknat till igen och mot detta motstånd måste han vinna

Rickard007
0

#8, Kallblodskungen….. Okej, men jag tar nog 3 streck här… 1.6.7!

electra
0

Jag kör oxå på 1, 6 å 7, men lägger till 5 Spiker oxå. Några lopp i kroppen nu, och han han är ju en sprinter så med pisk kan det gå hela vägen.

Flywithme
0

Inne på samma bana som ni andra!… 1,6,7 borde räcka gott här.. möjligtvis 2 som skräll. Karlängs elden bästa kapaciteten, hopplöst osäker förut men verkar ha blivit bättre på den fronten. Roland lite samma melodi - galopp emot…o vill han vinna???

ThomasH
0

Strecka på ni, jag spikar Hallsta Lotus som denna gång möter ett mediokert trött gäng

Rickard007
0

#12, Alla kallblod utom Moe Odin är trötta Cool

aluminium
0

Medelåldern i det här gänget är 9,6år! :)

Spik på Hallsta Lotus för min del. Känns tryggt.

Nijo
0

bästa kapaciteten har TVEKLÖST Hallsta lotus och inte karlängselden,,,,,men jag är inte så värst säker på att hallsta lotus vinner detta från dödens vilket jag tror blir scenariot.

Flywithme
0

Ja… Hallsta Lotus har bra kapacitet men för min del har han inte visat allt för mycket sista tiden… vunnit i 5 o 6 hästars fält, mot typ samma motstånd. Både Roland o Karlängselden har ju blivit till åren kommna o kommer väl kanske aldrig upp i form o kapacitet som i fornstora dar..(alla kan ju inte vara pigga som Faksen). Då står ju "ungdomarna" bättre till här…

Nijo
0

hehe, jo, men karlängselden och roland har ju inte vunnit över någon alls detta året. Då tycker jag att det är av mindre värde att Hallsta lotus har vunnit i mindre fält.

men visst är det oroande att han har spår 7 och jag hoppas verkligen att de andra försöker syna han så det inte blir ett enkelt blufflopp från ledningen där han får bestämma.