Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 489 ggr
ThomasH
0

V75-2 Östersund 9/6-07

**

V75-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Emil Palema - Adielsson E 60431 13,6a
2 Flying Ås - Bergh R 01303 13,2a
3 Stensro General - Uhrberg T 41004 14,0a
4 Mimmi R.S. - Ohlsson U 53311 14,4
5 Chaco Bar - Fredriksson G 21403 14,0a
6 Top Disguise - Kihlström Ö d1022 14,2a
7 Diamond Space - Frick J 40k11 13,5a
8 Junction - Lennartsson P d1306 13,8a
9 Cruiser Tilly - Eklöf B 14265 15,5
10 Oden Boy - Carlsson O 2d112 14,3a
11 My Thrust - Lindberg L 63011 15,6
12 Golden Haro - Svanstedt Å 021k1 12,1a

Rickard007
0

Stensro General har jag fått för mig här? Åter efter vila senast, 4:a från bakspår på V75. Måste gått framåt med lopp i kroppen? Spetsar och Uhrberg tempolurar de anra = klart?

Nijo
0

Tror erik håller upp spets med emil palema kanske, blir svårslagen då,,,väldigt fin kapacitet i hästen.

Flying Ås är också startsnabb och bra i grunden……….

Oden Boy är väl bästa hästen annars och måste räknas, står billigt inne i denna klassen kapacitetmässigt och borde kunna vinna detta från dödens om det så behövs.

annars öppet lopp tycker jag,,,,kan säkerligen skrälla till här.

Rickard007
0

#2, Hmmpf. Emil har inte direkt lyckats inom rikstoton förr… Oden Boy's kusk, ni vet vad jag vill säga ^^.

Nijo
0

stensro tror jag inte på av många orsaker,,,,Junction är en bättre häst annars,,,trots sämre spår är han nog längre fram.

Rickard007
0

#4, Inte jag heller längre, stått över jobb tydligen. Just Junction trodde KAri var för bra med.

continue
0

# 3 Olle Carlsson anser jag vara en av de bättre kuskarna och tränarna i Norrland. Han har tagit fram flera riktigt bra hästar på ett litet material, vunnit på rikstoton flera gånger fast många av segrarna kanske kom då du Rickard mest sög på snuttefilten och kollade på Björnes magasin :)

Coconut Creek, Tvivel, Candle Lights, Top Guard (+ många fler som jag glömt bort, är det någon som kommer ihåg fler?) är några av de hästar som Olle Carlsson vunnit mycket med.

Jag tror på bra chans för Olle och Oden Boy på Lördag också!

Nijo
0

han vann ju på v75 förra året också………minns det mycket väl eftersom rickard sade att han ALDRIG skulle vinna pga det är en dålig kusk, tillslut ändrade han sig och hästen vann likaväl enkelt från spets. On the beach var hästen……….

Rickard007
0

#6, Jo vet att han ahr vunnit.
#7, Från spår 1 i v75-7, i know.

brutalaccent
0

dags att ta in Uffe i denna diskus. Mimmi R.S fick ett finfint lopp förra lördagen och chansen/risken att hon får det även nu är stor med tanke på hennes utgångsläge. sedan att hon hade en mkt fin tid i förra loppet som hade rätt så bra tempo gör att man blir lite förtjust. att hon faller under 15% på strecken tycker jag lite konstigt då hon faktist har 2st raka vinter.

henne skall vi ha… och värmer/presterar hon lika fint som sist så är hon lätt rankad bland det 5 första som kan vinna detta lopp.

Nijo
0

mycket tveksamt tycker jag,,,,egentligen ingen särskilt bra häst och lika bra lopp kan hon nog inte få,,,4:e invändigt och lucka på uploppet? men framförallt så är det bättre motstånd denna gång. Ska krävas mycket för vinst, men visst kan Mimmi rs vinna med klaff. Fin travare iallafall.

Flywithme
0

Junction har ofta dåliga lägen men gör det bra, inget drömläge här heller-bättre än raden. My Thrust har bra form kommer med två raka segrar-dock tagna mot enklare motstånd. Top Disquise har vi varit inne på att spika i mitt trav gäng… Gör alltid bra lopp- känns dock som den ständiga tvåan - kan vara farlig med bra lopp.

MurraMannen
0

Åke krossar allt med 12 Golden Haro. Skyhög kapacitet och Åke har äckligt ruskig form på kusarna. Vinner detta lätt tror jag. Ena motbudet 10 Oden Boy får göra för mycket grovgöra ien och Åke sänder på sista bortre…

Nijo
0

visst är väl golden haro en bra häst, men från spår 12 vinner ingen lätt,,,,blir det lågt tempo i täten så blir ju svanstedt tempotorskx100, och detta vinner han ikke från dödens tror jag.

nah, sätter mina pengar på emil palema som också är en grundkapable häst, startsnabb och ser väl ut att ha bra form efter vinsten senast.

MurraMannen
0

Tror du det kommer gå långsamt med Oden Boy i dödens???

Rickard007
0

1.3.8.10.12. Vinnaren bör hittas bland de fem.

aluminium
0

Japp, nämligen 10 Oden Boy. :) Visst kan det skrälla till i det här gänget men jag försöker fälla nån annan större favorit istället.

Nijo
0

klart det går långsamt om oden boy sätter sig i dödens, finns ingen anledning till att köra i hårt tempo när man redan är i täten,,,låser ju loppet fullständigt vid lågt tempo och tvingar de andra till att bli tempotorsk efter de vet att de blir svarade i 3:e spår om de ska avancera.

brutalaccent
0

nu bjuder Brutalen och Flywithme på ett finfint spikförslag som få kraftig kuskförstärkning i form utav Örjan Kihlström som kör Top Disguise. hört rykten här uppe i norr att Petril var mkt nöjd med hästen efter senaste jobbet och det är sällan har säger sådant när han startar hästar utanför Bodens travbana. senast svepte TD fältet i 4:e spår sista 400m och var så gott som ensam på upploppet när Thunderbolt(som varit ut mot mkt tuffare hästar än detta) fick luckan och just orkade sig förbi TD. så ett varningens finger för Top Disguise som jut nu är spelad till 12%

jag kommer i och för sig inte att spika honom med på 3 hästar är han lääätt med.

Nijo
0

nja, visst intressant:)

men riskerar att hamna smådåligt till från spår 6 och i v75 sveper man inte fält så enkelt. varningen noterad annars^^

Rickard007
0

Kusken som skiljer.

Travel
0

glöm inte primitive man halv bror till filoxenia light och har precis opererats i halsen innan flytten till stig h. gör sin tredja start efter op och är en helt annan häst idag! Varningen är gjord!

Rickard007
0

#21, Nej varningen är inte så observant!! Fel V75 tråd… Detta är förra veckans ;-)