Jackpot fenomenet.
Nu när det är superjackpot kommer ju ATG göra extra reklam för det, och det blir extra spel av sådana som vill vinna de dära 77 miljonerna. Anledningen till att de spelar är att de vill vinna 77 miljoner.
Varför gör dom du system för 96:- som är 95% favoriter, 2 skrällar på sin höjd. De har aldrig ens chansen på **100 000.
**
Alltid vart undrande till detta…

Hur kan du veta att dom gör små system med 95% favoriter? :)
Om det nu är så kanske dom går efter text-tvs förslag, tråkigare tips får man leta efter.
#1, Hehe njae men det är ju så på ett ungefär. MAX 1% är ju ett sådant system se de skulle kunna bli ensamma.
Hehe, menar du TV4's? Följer inte dem, kassa eller?

Förstår vad du menar.
Jag tänkte på Sildh's förslag på SVT. Tror han aldrig tipsat om en häst som är lägre än 5:a på strecken tillslut på lördagen. Ett par storfavoriter, sen nåt lopp med de 3 på förhand bästa osv osv. :)
#3, Hmm okej, visste inte ens att Svt hade tips, vilken sida är det? Måste jag kolla ^^. Men visst är det så ofta med många tidningar, tipaps bara favoriter, Tar 5 hästar = MINST de 4 främst betrodda och kanske en 7:e handare.

Harry boy grundar sig på vad som är spelat tidigare i veckan (strecken) så om en häst har blivit överspelad i början av veckan så gör harry den till ännu större favorit… Vill man åt de stora pengarna ska man inte spela harry boy- eller spela harry tidigt i veckan..
#5, Okej… Harry suger ju bara de som inte kan någonting om trav som vinner på det.

är ju iof lite det som är vitsen med harry
#7, Nah viste är ju att man skall kunna ha chans att vinna utan att läsa på.. Men vad jag tycks förstå så vinner ju 90% av alla som vunnit på Harry av sådana som inte vet vilken färg Åke Svanstedt kör i typ.

Jo det är klart att en stor andel som vinner på harry boy är sådana som inte kan eller orkar engagera sig i trav… Då är det inte så konstigt att majoriteten som vinner är okunniga. De som är intresserade men vill ha med de hästarna de inte skulle kommit på att ta med själva kör en Spik-harry… Det är däremot ett vinnande koncept oftare…
#9, Iofs… Klart större procentandel som köper Harry som är okunniga men ändå….