Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 284 ggr
ThomasH
0

V75-7 Kalmar 24/6-07

**

V75-7. DD-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Cider Ås - Uhrberg T d4514 12,9a
2 Hurricane Line* - Goop B 33211 13,4a
3 Smashing Klipp - Sundberg H-O 1343d 11,6a
4 Beddinge Boy - Takter J 31434 12,0a
5 What a Man - Kihlström Ö 01044 13,1a
 Garantido - Karlsson J B 22123 12,4a
7 Harlan Strömline* - Svedin S 42225 11,9a
8 In Cap N'Gown - Juul S 22101 11,6a
9 Shiburre - Adielsson E 31151 12,4a
10 Real Ås - Olsson D-Å 22004 13,3a
11 Grove's Ben - Ohlsson U 33100 12,9a
12 Juvel Neo - Svanstedt Å 21004 12,0a

Rickard007
0

Hurricane Line bör nog vinna detta.. Tur med spåret för en gångs skull… Men kanske kan riskera dödens? Då Beddinges tomte tränare som alltid tror på vinst svarar?

Och jag är ju svag för In Cap N'Gown. Var sjuk på Valla men höll ändå hyfsat.. Lite andra takter sist. När Juuleman åker till Sverige emd denna gör den sällan dåliga lopp, dock en förbannelse med spåren. Om man garderar är denna oerhört tidig!

Många kanske skriver om Shiburre igen? Tänk på att det är en klass upp nu.

Garantido? Fågel eller Fisk?

Nijo
0

Hurricane kan kanske vinna pga spåret, men särskilt mycket tror jag inte på han. Inte lika bra över 2140m tycker jag och han möter bra hästar här.

Smashing klipp gillar jag skarpt, den hästen har allt! möjlig spik för min del.

What a man, garantido, shiburre, grove's ben och juvel neo är alla väldigt fina hästar också som ska räknas. De sistnämnde lär få svårt pga läget, men vi vet att Juvel Neo klarar dödens om form.

Rickard007
0

#2, Motivera hur du inte ens nämner 8.
Plus hur du tror på Garantido NU?
Plus varför du tror på **Shiburre?
**Plus hur du kan tro på Juvel Neo redan nu?
Och förstås, Smashing Klipp så bra är den väl inte?
Och Hurricane, mycket knepigt att du inte tror mycket på den..

Nijo
0

nummer 8:a är stendöd från spår 8! är slö ut och hamnar sist elr får en vid resa i 3:e och 4:e spår för att överta dödens.

Garantido är ute på 2140m nu vilket han är mycket bättre på och kan helt klart utmana.

Shiburre har ett bra spår och är en bra häst, vad mer ska motiveras

Juvel Neo redan nu? har väl gjort en 3,4 starter och ska väl ha hyfsat bra form nu.

Smashing klipp tyckte jag var top 5 i årgången förra året, han gjorde en del riktigt gryma lopp, men fick oftast snälla lopp där han satt fast elr inte fick chansen. Men har ju besegrat guldhästar från bland annat dödens så visst ska han kunna vinna detta.

Hurricane är bra och kan helt klart vinna, tycker dock han är bättre över längre distanser.

Rickard007
0

#4, Tack.

Men senast sa du att spår 8 nog inte gör så mycket för In Cap N'Gown då den är sölig ut…

Garantido är jag fan tveksam på nu….

Shiburre.. klass upp och bakspår, säg ngn som vunnit med de förutsättningarna i silver?

Juvelen… spår 12 är för svårt för denna… Ännu.

Smashing kan vara en rysare men inte mer…

Hurricane har bra chans..

Nu låter jag som rena presidenten som styr och domderar, nåja även jag har fel ibland! Cool

Flywithme
0

Första anblicken ser detta ut som Hurricane Line´s Lopp… Garderar man blir det många streck.. *suck*

Rickard007
0

#6, Suck och suck. Chansa lite ;-)

Iofs mycket öppet lopp egentligen om inte Hurricane vinner.

Nijo
0

tror jag spikar smashing klipp, tror han har bra segerchans, bästa hästen och ett bra spår.

Rickard007
0

#8, .

akeb
0

Nu kom tydligen mamma in och bröt strömmen hi,hi

ZenoX
0

spik Hurricane Line