Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 514 ggr
ThomasH
0

V75-4 Kalmar 24/6-07

**

V75-4. V3-2. Tvilling.

2140:

**

1 Egola Boy - Kihlström Ö dk311 15,5
2 Greven av Broline - Untersteiner P10110 18,2
3 Espinozo - Östergren T 11k1d 16,8
4 Stefan Sufflör - Söderström C 14421 15,7
5 Kära Hilding* - Goop B 11d11 15,6
6 Lanxess Palema - Svanstedt Å 16230 16,3
7 Miss Rosalita - Nilsson O k2221 17,2
8 Pajero Windy - Takter J d2122 16,1
9 Lars Palema - Sundberg H-O 21061 17,1
10 Survivor Man - Johansson S-A 35511 15,5
11 Ganador - Lövgren J 13114 16,0
12 Lindy Ås - Svensson C B 117d4 16,2

Rickard007
0

Egola Bay, Örjan svarar upp innern och håller ändå in i mål? I brist på andra förslag så spikas den ev.

Nijo
0

Greven av broline och kära hilding är mycket bra hästar som måste med på systemet,,,eventuellt Ganador också i formstallet Lövgren.

Rickard007
0

Egola då? Eller jag kanske cyklar?

Flywithme
0

Egola Boy låter som en högrisk spik tycker jag… Tycker det var örjan som vann senast-inte hästen! Bara örjan som kan ha sån tur att sitta 3:e inv o så galopperar hästen utv… bara gjort 7 starter också

Rickard007
0

#4, Tack för infon, visste inte hur loppet hade gått till! Okej, lite mer tveksamt då kanske….

Då tror jag lite på Greven Av Broline.. Hmm.

ina-scot
0

#4 Tycker tvärt om EGOLA BOY är en jätte bra spik tror att örjan kan hålla spets sist vannt han med gott om krafter kvar och utvecklas hela tiden

Nijo
0

orutinerad häst, osäker startsnabbhet och 3 väldigt bra motbud. En bra spik tycker jag knappast det är. Vinner väl om han spetsar och får bestämma,,,,men jag tror och hoppas inget av det händer.  Greven av broline, kära hilding och Ganador är 3 mycket bra hästar, kan precis lika väl vinna tror jag.

ina-scot
0

#7 EGOLA BOY kan säkert rekord sänka såg så ut senast .dom motbud du räknar upp är ju lika rutinerade som EGOLA BOY men har sämre spår .en rolig skräll kan vara nr 8 PAJERO WINDY

Rickard007
0

#8, Rygg på Egola ja!

continue
0

Håller med Ina-scot, spik på Egola Bay! Bra (bästa) spår/et, bra (bästa) kusk/en, bra (bästa) häst/en, vad mer kan man begära av en spik?

Travel
0

klass III är alltid och jag menar alltid skrällvänligt, så för mig ingen spik,. tvärtom.

Nijo
0

att de andera 3 hästarna jag nämnde också är orutinerade är ju inte relavant för 5 öre sedan jag inte sade de skulle spikas. Vad man kan begära av en bra spik är att man vet hur startsnabb den är(från spår 1), att den kommer sköta sig(rutin) och att det kanske är den bästa hästen. INGEN av dessa 3 faktorerna finns på egola boy och därav är dte ingen bra spik enligt mig.

Egola boy kan säkerligen rekordsänka sig, men det kan alla de andra motbuden också, samtliga har redan gått snabbare tider…….Missar han spets är det en stor favorit i mycket stor fara och ingen vet egentligen hur startsnabb hästen är, rena skämtet att han är streckad på 80% tycker jag.

ina-scot
0

#12 två av dina mot bud är väldigt osäkra 2-5 .11 har dåligt läge och lär tappa från start ,4-5 tas lungt från start . + ingen har varit snabbare än 1 i volt och det är väl det nu ? . tiden räknas bara när man sitter i fängelse .

Rickard007
0

Vinnaren hittas bland dessa 6 hästar. 1.2.5.6.8.11!

Nijo
0

spets tar 1,3,6 eller 7, mitt tips ligger på 6 laxness palema och det är i grunden väldigt bra häst enligt stall svanstedt, ska räknas tidigt.

2+5 kan galoppera, men det får man väl accaptera att den risken finns, dem är iallafall inte streckade på 80%.

ina-scot
0

#15 mitt tips är att det är spets och slut på EGOLA BOY  och jag tycker det är veckans näst bästa spik sen om han är streckad på 60-80% är mindre intressant bara han vinner ,att 2-5 inte är mer streckade beror ju bland annat på läge och motstånd ska man gardera så ska dom tas med men ska dom vinna måste nr 1 göra bort sej tror jag

ina-scot
0

2-5-11 vart tog dom vägen var dom med ????

Rickard007
0

#17, Du har en jävligt otrevlig stil sluta genast med det… Var ditt tips så jövla bra då?

Sen 11 Ganador såg ut som en rund miljon men satt med rubbet sparat. Vrålpassas nästa gång.

#14, Oj det var bra Cool

ina-scot
0

# vadå otrevlig stil bara för att man i fråga sätter vissa tips. vissa är ju kvicka att döma om bluff lopp och bort körningar . nr11 man får ju köra i tid och vara med i matchen man kan inte vänta tills 500kvar

Rickard007
0

#19, VART VAR EGOLA BOY DÅ?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!

ina-scot
0

SOLKLAR 2a FRÅN DÖDENS men det såg väl inte du, du leta väl efter nr 11 eller 2-5 har dom kommit i mål i nu ????

Nijo
0

Lövgren körde bort ganador till 100%, men visst nämnde jag laxness palema som spetsbud och vinstbud, visst hade jag även vinnarspel på hästen………

men egola boy, streckad på 80%? var inte i närheten av seger och inte heller i närheten av spets som folk trodde med absolut ingen belägg alls bakom egentligen.

ina-scot
0

där var många som var dåliga i detta lopp bla EGOLA BOY men i första starten såg det ut som han skulle kunna hålla ut dom  P.s jag spela också åke D.s

Rickard007
0

#23, HAHAHHAHAHAHHA!

Flywithme
0

Mycket svag favorit i detta lopp…. Lika dålig som jag befarade att han skulle vara (#4)

Travel
0

som sagts tidigare klass III och ston ska alltid garderas, nu skrällde det ju lite överallt men tesen håller vecka ut och vecka in.

Nijo
0

Egola boy hade troligen spetsat i första starten och därav också haft en bra segerchans. Men sedan var det ju även örjan som orsakade omstarten pga han fuskade lite när han vände upp volten.