V64 Solvalla 22 Mars 2006
Tre möjliga spikar ser vi denna kväll i:
avd 2: 3.Fergel
avd 3: 3. Inlines
avd 5: 1.Jocose
Ett spöke får ni i avd.5: 7.Jeune Fille
Thomas och jag ska försöka hinna knåpa ihop ett system, så fortsätt vara inloggad.
mvh
Bertil
Så efter moget övervägande så har jag valt att spela mitt och Bertils system helt utan spikar. Jag tror att det blir favoritbetonat och väljer bara ett par kantbollar. Systemet är på 400 kronor men det efter reducering.
Lycka Till nu alla som spelat på Valla.
Äntligen fick jag och Bertil tillbaka pengarna. Det blev 6 rader med 4 rätt och 450 kronor. Men, det som länge såg ut som en favoritparad kom av sig i de två sista loppen. First Tilly är tillbaka igen. Han imponerade ju som obesegrad 2-åring. Nu som 4-åring verkar han han mognat. Det var inget dåligt gäng som han slog. Att Hush Money skulle vinna avslutning fanns inte ens i mina vildaste fantasier.
Tja, vi fick ju 1450 kr förra veckan!!!!
mvh
Bertil
Jag vet, men fick aldrig summan av dig. Denna omgång var det nog svårt att pricka en 6:a, så jag var nöjd med de 6 fyrorna. Även om jag valt att spik några hästar så hade vi inte prickat First Tilly och framförallt Hush Money, eller vad tror du?
Nej dem skulle jag inte ha hittat heller.
Vi kommer igen, det är ju ändå ingen kris när det gäller utdelningar precis. Snart kan vi nog resa till Skottland och dricka ale och du kan ju klösa dig runt på "Sea Side Banan"
mvh
Bertil