Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 383 ggr
persot
0

Spika 55 oddsare

hur fan kan man spika en 55 0ddsare och en håst som ej vunnit på 1,5 år minst  på ett system för 700kr  det är för mig en gåta jag tycker det är ej bra spelat jag tycker det är idiotiskt men med facit så gick det ju bra men jag förstår det ej

Nijo
0

var med i ett system för 15 000kr, vi rankade real desire som 2:a i loppet och var B häst. Är en bra häst med bra form, mycket speedig och perfekt smygläge.

A häst var Rutger raket.  

Men visst är det en idiotisk spik på alla sätt och viss, hästen kan bara vinna med den sorten lopp han fick = rutger raket gör bort sig, får smygresa i vinnarhålet elr 3:e inner och lucka.

Dock tror jag att det var ett reducerat system som var spelat och detta var bara en del av det. Spelar man för 720kr så är man en bra spelare och då spikar man inte Real Desire.

Hannna
0

jo men jag menar på valla Silverörnen när Super Light slog Scarlet var det hög utdelning, i ett repotage frågade man vinnaren som tog hem hela potten varför i all världen han tog med Super Light? Svaret,? fint namn…

:P

continue
0

Tror som Nijo, detta var troligen bara ett delsystem i ett större utskrivet system.

christ
0

*2kul å se dej på sajten. Hur är det med din handled efter Kalmar?Lycka till

Hannna
0

#4 opererades igår, ska ha gips i 2 veckor, förhoppningsvis bra i armen om 4 veckor. Man är lite halvt invalid då högerarmen är gipsad och man är högerhänt:P

Nijo
0

haha, hänt? ramlat av sulkyn? elr bråkat med din farsa??:)

Hannna
0

ja precis, jag blev sparkad ur vagnen i söndags.