Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 468 ggr
demon_sid
0

Hej alla

En ny travtok som hitta er sida när det gogglades på jokersystemet…

Hoppas kunna komma med många fina ideer i höst. Då jag har sommarledig nu från travet.

Hur länge har denna travsite funnits verkar vara en stilren site .
Häckade mycket på Travcafet innan det vart lekstuga tröttna på detta  skrev och tipsade där mycket runt 200 =) 2006 sedan vart den så tjafsig så ej kul skriva där längre.

Mvh Fredrik

ina-scot
0

Välkommen hit detta är en kanon sida med många åsikter och bra tips. hur stora system brukar du skriva ( 1500/4v ) ?

Nijo
0

välkommen, självklart är detta en mycket bra sida, mycket kunnigt folk, många olika åsikter, MEN  framförallt har de flesta en stor passion för travet.

demon_sid
0

Brukar sprida ut insatsen så den blir ganska jämn under 4 veckor. Men småvinster spelar jag för blir det ej över insatsen på 4 veckor sammanlagt brukar det innestå eller betalas ut kör 4 veckor. Sedan Börjar jag om på en ny 4 veckors  period oftast när lönen kommer. Kört så nu på internet ngra år. Så det finnes ej så mycket platser när jag väl drar igång i Slutet av Aug. Men mer om detta senare…

Nu är det sommar…

Rickard007
0

Detta forum slår alla andra i utseende och enkelhet att svara som på travcafet blir ju trådarna 1 mil långa osv.

demon_sid
0

¤4 DU SYFTAR PÅ HAN SOM FÖRSTÖRDE  det gissar jag .
En man som ej tål kritik och ej fattar att han är boven i dramat. Hade denne man på msn , men orkade ej med hans kusk tjat hit och dit.

Nog om detta , detta forum verkar vara ganska väl städat vilket jag gillar.
Hoppas Moderatorerna har huvudet på skaft här och ej låter ett bra forum försöras som det verkar vara. Cool

Rickard007
0

#5, Nah men hela "lay-outen" var ju katastrofal… Moderatorer är Bertil och ThomasH.