Hej alla
En ny travtok som hitta er sida när det gogglades på jokersystemet…
Hoppas kunna komma med många fina ideer i höst. Då jag har sommarledig nu från travet.
Hur länge har denna travsite funnits verkar vara en stilren site .
Häckade mycket på Travcafet innan det vart lekstuga tröttna på detta skrev och tipsade där mycket runt 200 =) 2006 sedan vart den så tjafsig så ej kul skriva där längre.
Mvh Fredrik
Välkommen hit detta är en kanon sida med många åsikter och bra tips. hur stora system brukar du skriva ( 1500/4v ) ?
välkommen, självklart är detta en mycket bra sida, mycket kunnigt folk, många olika åsikter, MEN framförallt har de flesta en stor passion för travet.

Brukar sprida ut insatsen så den blir ganska jämn under 4 veckor. Men småvinster spelar jag för blir det ej över insatsen på 4 veckor sammanlagt brukar det innestå eller betalas ut kör 4 veckor. Sedan Börjar jag om på en ny 4 veckors period oftast när lönen kommer. Kört så nu på internet ngra år. Så det finnes ej så mycket platser när jag väl drar igång i Slutet av Aug. Men mer om detta senare…
Nu är det sommar…
Detta forum slår alla andra i utseende och enkelhet att svara som på travcafet blir ju trådarna 1 mil långa osv.

¤4 DU SYFTAR PÅ HAN SOM FÖRSTÖRDE det gissar jag .
En man som ej tål kritik och ej fattar att han är boven i dramat. Hade denne man på msn , men orkade ej med hans kusk tjat hit och dit.
Nog om detta , detta forum verkar vara ganska väl städat vilket jag gillar.
Hoppas Moderatorerna har huvudet på skaft här och ej låter ett bra forum försöras som det verkar vara. 
#5, Nah men hela "lay-outen" var ju katastrofal… Moderatorer är Bertil och ThomasH.