V75-4 Örebro 30/6-07
**
V75-4. V3-2. Tvilling. Auto.
2140:
**
1 Carambole P. - Westholm J 13413 14,5a
2 Hambos Oliwer - Olsson D 35711 14,1a
3 Spex Brodde - Sjunnesson J 10122 14,5a
4 Young Forever - Eriksson U 10312 15,1a
5 B.Smoked - Wallin T 51130 15,3
6 El Nino Kemp - Lennartsson P 41212 14,4a
7 High Defender* - Bergh R 41101 15,7
8 Power Nap - Näslund T 51431 15,4
9 Dunder Kap - Ohlsson U 21212 15,0
10 The Nobel Cape - Nilsson R 10313 14,6
11 Ior Q.C. - Takter J 43121 14,5a
12 Giant Coger - Persson F 51413 13,3a
ett lopp som står mellan 3st hästar, Carambole P, Spex Brodda och Ior Q.C. Helt klart de 3 bästa hästarna och det blir nog en härlig duell.

Tror Sjunnesson susar till spets och håller hela vägen in i kaklet.. Inte säker på Hambos startsnabbhet dock. Dunder Kap kan vara en luring från sitt 9:e spår..
carambole p eller el nino kemp spetsar,,,spex brodda är absolut inte snabb ut.
el nino kemp borde kanske räknas också om spets nås, dunder kap såg ruggigt fin ut senast, skräll!

#3 Ahh.. okej.. ser ut att kunna bli en kamp om positioner här.. gynnar bl.a dunder kap!
Ior Q.C är grymt stark och kommer avanceras mycket tidigt, kommer bli tempo kan jag lova!

Kanske borde nämna Hambos Oliver också.. vann ju senast mot många av dessa. Form finnes på den kanten..
mjo, den hästen gillar jag mycket. helt klart.
men det känns verkligen som att 1,3,11 höjer sig över mängden och sedan finns det många bakom som kan vinna om dem får det liter serverat med positioner, tempo och någon/några av dessa 3 gör bort sig.

Nijo.
11 Är väl en Tanks ?
Chans spikas på ett litet system.
Jag spikar gärna spelvärda hästar.
Ior Q.C är mycket spelvärd, lite chockad över att denna inte är favorit………kommer spika han på ett chanssystem också. Dödens tidigt och sedan blir det till att åka,,,Takter gillar hästen mycket också.

Harryboy fram tills Lördag Morgon och många Tips efter tidnigarna från Arbets system är det inlämnat nu. Vet det sedan jag själv hade kiosk….Så strecken ändras en hel del….
Kronobergs Jill var 13 % are en fredag kväll 2004 i Januari sedan dagen efter när lopp 7 Utdelningen visas VAR denne FAVORIT satt med 8 streck spikade Gismo Bögh Mot Harlan Strömline på 3 andelssytem…KUL vilken osm helst hade kunnat vinna men den vann…som favorit GILL asså i sista.
#10, Engångs företeelse?

Engångs företelse hur menar du ?
Att strecken är så eller ?
#12, Nej att det svängde så snabbt?

Strecken från fredagen är inget att gå på….
Så fort en häst skriks ut av folk under fredagen vaknar alla och tar med dem om de garderar. Osv….
många hästar det hänt med genom åren =)
Men alla vinner ej…
#14, Nah men inga jätteomvändningar brukar det ju inte vara….