Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 324 ggr
ThomasH
0

V75-1 Örebro 30/6-07

**

V75-1. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Cat's Victory - Svanberg O 25324 13,4a
2 Totti Bob - Söderkvist S d1013 12,3a
3 Timjans Kap - Eklöf B 42202 13,2a
4 Bohica - Frick J 11564 12,3a
5 Ian Rush* - Goop B 11331 13,0a
6 Jazz Real* - Lugauer C d1111 13,5a
7 Naughty Nunu* - Adielsson E 252d1 11,2a
8 Stanley Bar - Svanstedt Å dk22d 12,0a
9 Little Big Horn - Jansson T 33d11 12,6a
10 Wiss Night Hawk - Uhrberg T 2d611 13,4a
11 Alvena Liston - Takter J 10333 14,1a
12 Blue Canyon - Kihlström Ö 02362 12,1a

Nijo
0

småsvårt lopp också tycker jag. Naughty nunu blir väl favorit och ska nog vara det också, mycket bra för klassen och kanske vinner enkelt. Men borde nog garderas från spår 7 och bakom är det öppet.

3,4,5,6,8,9,10 och kanske 11+12 med överpace.

Kaitsu
0

Jazz Real har gått riktigt starkt den sista tiden.. är mitt första bud här, men du har rätt.. lite knepigt lopp.

Nijo
0

måste bara säga att cat's victory har toppform, gått bra lopp senaste tiden och värmt som en demon flera gånger nu. Är väl inte lika bra häst som de bästa, men kan ju verkligen få ett fint lopp här från spår 1.

äh, vi spikar och sätter in den till 52 gånger pengarna! gick ju förra veckan^^

Kaitsu
0

haha… ja eller hur… vete sjutton hur hon tänkte. Kraken hade inte vunnit på 2 år.

Rickard007
0

Jazz Real som första motbud? Till NN såklart.

brutalaccent
0

Wiss Night Hawk kan få ett bra lopp även denna gången med tanka på spåret och är en som kan avsluta riktigt bra, men då krävs det att loppet blir överpacet vilket det kan bli beroende på hur mkt körning det blir och om Erik kommer att ladda för att få överta ledningen.

Rickard007
0

3.5.6.7.10 då skall man vara ganska säker!

Nijo
0

lägg till 8+9 så kan du vara säker. Blir inte förvånad om svanstedt spetsar och rinner undan. Har stanley bar en bra dag och får spets så är dte en ganska bra segerchans med tanke på den kapacitet han besitter. Little big horn är också en mycket bra häst och har ett perfekt smygläge.

Rickard007
0

#8, Men Little Big Horn går väl mycket bättre i spets?

demon_sid
0

3 Timjans Kap  . Dags nu bra läge ruskig kapacitet. Smäller till över upploppet…Flört

Mvh Fredda

Nijo
0

little big horn har gjort mycket bra lopp bakifrån också,,,sprungit i spets 1 gång på 2 år typ.

Bohica kan vara en kul rysare också, om Jim spetsar, tror inte han släpper spets då. Ska vara på väg mot toppform igen.

demon_sid
0

DU det säkraste att vinna på V 75 är att ej strecka fricken =)
EJ vunnit PÅ Lördagar sen 2 år tbx . Då det var dimman tror jag som sabba en sjua för mig på Gävle .

Rickard007
0

#10, Hurdant lopp fick denne sist? Borde den inte ha vunnit? Jag vågade iaf inte ta bort den på 5. Nu alltså.

#11, Jim Frick och "aldrig-vinna-på-V75-förbannelsen" sätter stopp. Iofs hade jag ju fel förra veckan ang. sådant men nu är det som vanligt igen ;-)

demon_sid
0

Rikard som sagt , jag har ej lagt ned ork tid denna veck aoch kollat som jag skall det är sommar nu. Om du vill se dennes lopp finns det i atgs Lopparkiv…..

Vet bara vad Eklöf har sagt om hästens senaste starter så.

Rickard007
0

#14, Jo jag veta att jag kan kolla där, men enklare smidigare och fråga någon =)

Nijo
0

timjans kap gjorde ett heroiskt lopp senast,,,,,fick väldigt tunga sista ca: 800 meterna via 3:e spår och dödens tror jag.

vad gäller frick är jag väl inte mycket för han heller, men det är ju hästarna som springer och inte kuskarna och han brukar ju inte ha några bra hästar till start med vinstchans………….

Rickard007
0

#16, Okej… Passas här nu alltså!

demon_sid
0

Rikard ett tips i väl mening när det gäller trav . Bilda dig en egen uppfattning av hästarna. Annars   kommer du säga varför GJORDE jag ej så . OOOOOOOOOOOOM jag ej hade lyssnat hade jad suttit sjuan…=)

Det är det som skiljer EN vinnare från att vara ett flockdjur….

Lopparkivet fanns ej förut när jag spela. Jag brukar gräva ned 30 - 40 timmar per vecka i det när det kom , men nu är det sommar och uppladdning inför hösten fram till maj. Sen break,, 3 mån som nu…

Rickard007
0

#18, Faktist kollade jag alldeles nyss på¨Timjans Kap's lopp, som Nijo säger var denne mycket bra…! Måste räknas tidigt tidigt här! Dock lite frågetecken hu den kommer på det? Kan ju inte spetsa eller? För 2+4 är ju snabbare men släpper kanske.. Timjans är väl ganska snabb ut ändå? Kan det vara så bra att den kan få överta? Då blir denne svårslagen!

Nijo
0

Totti bob släpper, och timjans kap är ett av buden till spets. Frick lär inte släppa med bohica om den spetsar. Svanstedt kommer knappast köra för 2:a priset så han laddar väl allt med Stanley bar, har spetsat från spår 8 tidigare…..Ian Rush är relativt startsnabb också, bara 15% nu, mycket spelvärd tycker jag.

Rickard007
0

#20, Okej… Har gått på Timjans och spelat denne plats bl.a. Till smaskiga 2.35. För den lär ju aldrig ge över 2 ggr om typ 5+6 är på plats också.

ThomasH
0

Jag är mycket svag för Little Big Horn, men tror att Uhrberg vinner med Wiss Night Hawk