V75-6 Örebro 30/6-07
**
V75-6. DD-1. Tvilling. Auto.
2140:
**
1 Matrix Reloaded - Kihlström Ö 12444 14,2a
2 Chaco Bar - Fredriksson G 40320 12,8a
3 Top Disguise - Kontio J 02231 14,2a
4 Bowling Inferno - Söderkvist S 11422 13,9a
5 Shim Sala Vinn - Lindblom C-E 0k352 14,3a
6 Ultimo Håleryd - Uhrberg T 34411 13,1a
7 Golden Haro - Svanstedt Å 21k11 12,1a
8 Defi Trizz - Witasp L 03132 13,9a
9 Ultra Sund - Lennartsson P 3d123 13,7a
10 Du Mille Countach - Adielsson E 60252 12,8a
11 Charles de Gaulle - Bergh R 01111 15,0
12 Ohio Launcher - Goop B 11251 14,3a
Bowling Inferno står ju riktigt bra till i det här loppet både Ohio Launcher och Charles De Gaulle står ju på bakspår och då tycker ja att Bowling Inferno borde ha bra vinst chans. men ja gillar Matrix Reloaded som ja tycker örjan körde bort lite senast men går han felfritt ska han räknas tycker ja!
MYCKET bra segerchans för Golden Haro som bara ska vinna detta loppet. Spetsar elr körs till ledningen med stor sannolikhet.
Matrix reloaded blir väl fast, 3:e inner?
Ultimo håleryd är intressant motbud annars, Du milles också som gått väldigt bra senaste tiden.
häst 11+12 får mycket svårt, vinner knappast såvidare det inte blir en grym överpace+galopper.

MMm.. första tanken säger strid mellan golden haro och bowling inferno..
mmm, mkt trist att få en seg häst framför sig åxå. Syftar på challens läge. :(
Dock har han ju fungerat bakifrån tidigare också och tål en del grovjobb, och skulle det bli lite körning mellan svanstedt och ngn invändigt så…Hoppet är ju som bekant det sista som överger en, även om t.o.m jag denna gång måste erkänna att det ser lite tufft ut.

Alla verkar ha samma tankar om loppet.
4&7 Gör upp om det var 1a tanken , men eftersom jag ej gillar bara favoriter så kanske 3an Top Disguse kan vara ngt för skräll letaren…?
Bowling Inferno är väl bästa hästen….
1 3 4 7 då är det livrem och hängslen på
Golden haro är nog bästa hästen,,,men läste idag att han var inget bra i måndagsjobbet och är tveksam till start,,,,,,kanske borde garderas då.
Bowling inferno,matrix reloaded och framförallt ultimo håleryd är tidiga då. Ultimo håleryd blir mycket svårslagen om han kommer till spets.
#5, 1+3 tror jag inte ett skit på… 4.6.7.12 isåfall om man skall ha 4 hästar. Matrix har ju inte blommat direkt det senaste, (jag vet lugnt körd senast osv.) Men den blir sjukt överstreckad hela tiden.
Men är det någon jävla kusk man skall åka på är det ju Jorma men mycket mycket mycket svårt att se det liket vinna en final…

#7 du vet det är tur alla tippar olika tänk vad lite 7 rätt ger om alla har den . Då har jag ej garanterat 7 RÄTT. Vill ha ngn islossar i ett lopp jag tror det kan skrälla i ….
MEN som sagt jag tippar ej mina stora system denna vecka och bara skrev ned lite efter att ögnat i ronden imorse…
Har bättre ideer i september när jag har kollat EN Del i lopparkivet.
#8, Hehe okej… Jojo men det är ju ett forum där man skall diskutera så!

Örjan e örjan han hatar jag spika ta bort. Plus den ör säkert prepad för detta…
#10, Huh? Hatar att spika? Hatar att ta bort? Hmmm?
matrix reloaded har gått mycket bra i de senaste loppen, särskilt senast då han spurtade mycket bra! blir livsfarlig med fritt. Klar överkapacitet för klassen.
Det intressanta budet är väl shim sala vin som gjorde det bra senast,,,,går med all sannolikhet framåt nu när han varit i träningen under fler veckor hos svanstedt,,,,kan bli en förvandling?? startsnabb? spets??
streckar 1,4,5,6,7 då jag blev lite rädd med raporterna om golden haro,,,,,,,lever väl farligt om spets missas också?? tror dock det är en bra segerchans i normala fall.
#12, Nah Ultimo Håleryd är väl mycket snabb?
nope,,,är hyfsat snabb ut,,,,,kanske kan spetsa pga de flesta invändigt är väldigt dåliga ut,,,,,tror en av 5,6,7 kommer att spetsa.
Jag litar aldrig på vad Åke säger och spikar Golden Haro
men nu är det glen h persson som har kommit med informationen……….han brukar alltid ge bra info tycker jag.
#16, Skall tydligen vart bra i torsdagens jobb igen.