V75-6 Eskiulstuna 25/3-06
**V75-6. DD-1. Tvilling
**2140 A
1 Amarillo Ås - Svanstedt Å 01521 13,3a
2 Beseiged Krik M.J. - Wiman J 01021 13,5a
3 President Amok - Eriksson H 10345 13,6a
4 Mack November - Kolgjini L 0d1d0 12,3a
5 Black Flyer - Lindberg L 3d115 13,9a
6 Schejken Bill - Axelsson B L 05400 12,7a
7 Giant Hill F.I.* - Olsson D d3650 14,1a
8 Big Pegas - Ohlsson U 21530 13,1a
9 Secretary - Johansson H-Å 00531 13,8a
10 Roger Hornline - Kihlström Ö 5d204 13,8a
11 Twigs Kayo - Goop B 00145 12,7a
12 Arnie Somolli - Carlson L D 12146 14,8

Black Flyer lär väl ta spets och Roger Hornline kan få rätt smygresa och blir livsfarlig. Det är den spontana duo jag hittar direkt.
Håller med dig hafor, men jag skulle även plocka med Beseiged som kan vara lite på G nu.
mvh
Bertil
Här garderar jag friskt, visserligen har Roger Hornline äntligen fått att bakspår bakom bilen men tycker inte att han har imponerat den senaste tiden. Jag kommer att markera Twigs Kayo, Besiged Krick M.j, Schejken Bill, Balck Flyer och Amarillo Ås.
Vill varna för President Amok som Håkan Hockey Eriksson själv tror på. Han brukar ju vinna några lopp på sin hemmabana och denna gång tror han mera på President Amok än på Acclaim

Att inte Black Flyer är favorit det tackar vi för, visst upp en klass men vad möter han?
Mack November ändrar man balansen på och mer åt det han brukar då man lättade det hela lite för mycket, käkrem åker på också.
Å så har vi favoriten Roger Hornline som jag trott mer på de senaste två än denna gången men lämnar jag honom utanför då lär han väl vinna.
Black Flyer ska med även om hästen inte verkar trivas med att resa. Någon gång ska överraskningen vara ett faktum!!!
mvh
Bertil
Lasse Lindberg kommer att resa samma dag för att ta bort möjligheten med dåliga övernattningar

Precis Thomas, övernattning glömmer vi denna gång
Där ser ni, vad var det JAG sa!?!?! överraskningen är besannad och Gud hör bön!!!
mvh
Bertil

Kom ihåg… Amarillo ås barfota imorrn! Spets o slut? Kanske rentav spikar, men efter Roger Hornlines senaste lopp på näthinnan kanske det blir gardering.. huj
Black Flyer min vinnare vinareeeeeee