Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1015 ggr
ThomasH
0

V75-7 Örebro 30/6

**

V75-7. DD-2. Tvilling. Auto.
2140:

**

1 Speeden* - Kihlström Ö 121d3 12,2a
2 Face the Evil - Lennartsson P 01320 12,0a
3 Laritz Supergoal - Sundberg H-O 54012 11,3a
4 Across the Lines - Adielsson E 13211 13,7a
5 Adams Hall - Svanstedt Å 01232 11,2a
6 Garantido - Karlsson J B 21230 12,4a
7 Palermo Mail - Uhrberg T 03261 12,3a
8 Orchidee d'Aunou - Bergh R 21124 12,6a
9 Crowns Diamond - Goop B 65104 11,5a
10 Beddinge Boy - Takter J 14340 12,0a
11 Klöver Kung - Ohlsson U 11101 13,7a
12 Arras - Söderkvist S 01131 11,3a

ZenoX
0

fint lopp.

Adams Hall har fått ett bra läge och borde bli svårstoppad, spik??

Motbud: Across The Lines gillar den här distansen och blir det då spets som det ser ut som så kan ha va med och fajtas om en vinst. sen finns det ju 1,6,12 men Arras har lottats till ett uselt läge och måste ha maxklaff för vinst.

Nijo
0

Adams Hall känns ganska klar i detta loppet, en elithäst som är ute mot silverhästar. Från spår 5 så vinner han mycket troligen. Motbud är Laritz supergoal främst tycker jag. Speeden kräver tur med lucka för att komma ut.

Kaitsu
0

synd att Arras fick sämsta spåret.. är väl upp till bevis för Adams Hall nu..

Nijo
0

tycker inte han har så mycket att bevisa, gör bra lopp precis hela tiden………

Kaitsu
0

Nej asså, klart han gjort det bra.. men menar bara att det är en silverfinal nu och han har ändå inte visat så mkt mot hårdare motstånd.

ina-scot
0

#5 ADAMS HALL var ute i guldfinalen som var kval till elitloppet hade spår 9 och gick jätte bra till slut 3a i mål 11,7 dunder spik förste reserv nr 4

Kaitsu
0

.. har ju toppenförutsättningar nu också… hmm.. kan tänka mig att jag omvärderar detta lopp trots allt.

Nijo
0

saken är ju den att han lika bra hade kunnat vara med i elitloppet, var mycket nära. Då ska han bara vinner en silverfinal från spår 5!!

Kaitsu
0

#8 Spåret är särskilt bra just på Örebro också.. Ok.. spik!

ZenoX
0

jo jag tycker nog att man kan spika Adams här borde ju bara vinna detta från framsp¨år.

Rickard007
0

Ingen ha rnämnt min troliga spik…Across The Lines som var riktigt bra senast tror jag… 2140m gynnar denne gentemot Adams Hall, blir nog understreckad därför grymt spelvärd!

linnrisedal
0

Trots dåligt utgångsläge hejar jag på hemmahästen Arras

Rickard007
0

#12, Det gör jag med, men tror inte på seger ^^.

Nijo
0

across the lines är en bra häst, håller väl hyfsad guldklass just nu. Adams Hall är en elithäst, det är en ganska stor skillnad.

Ska vara spel mot ett mål för svanstedt.

Travel
0

Adams Hall spik!

Rickard007
0

#14, Adams Hall vann visserligen i årsdebuten på 2140m men mot skitgäng, det vr ett bra tag sedan han vann på just 2140m mot bra hästar… Aldrig spik. Mot Across The Lines som vunnit V75 + andra hyggliga lopp från dödens på bra tider  över 2140m flertalet gånger.

Nijo
0

men across the lines har aldrig varit i närheten av att besegra de hästar som adams hall har varit ute mot och gjort mycket starka lopp. Precis allt handlar om vilkar hästar som man har varit ute mot,! de hästar han möt  och med de lägen som across the lines har haft så skulle adams hall ha vunnit betydligt fler lopp det är jag helt säker på.

Tycker du resonerar fruktansvärt konstigt richard. Tror du verkligen att across the lines hade vunnit något lopp överhuvudtaget om han hade varit ute mot samma hästar som adams hall och från samma lägen(bakspår)????

ska vara och är förmidligen klasskillnad på dem 2 hästarna

brutalaccent
0

Adams Hall är streckad på drygt 60%. det är bara att tacka och ta emot för oss spelare. håller bara med om alla inlägg ang att han skall ta med detta på ett sätt, nämligen:

Plättlätt!! 

Rickard007
0

#17, Kanske det kanske men jag har spikat.

Travel
0

varför lirar du alltid så tidigt Rickard007 då missar ju du en massa viktig info inför lördagen?jag brukar ändra mig in i det sista ibland blir det bättre ibland sämre. Men jag har ju färsk info iaf.

demon_sid
0

Travel , det som har kostat en del genom åren är  sen liven kom och de surrar en massa . Så bättre lämna in i tid om man känner sig klar =)

Rickard007
0

#20, Hehe, de senaste 5-6 (?) veckorna har jag tagit ut andelssystem till en butik och då som du kanske förstår kan inte de sättas upp 12:30 på Lördag… På Torsdag/Onsdag kväll skulle de ha det då… Och just denna vecka så sdet systemet jag pratar om har jag gett bort till en, födelsedagspresent, skickat i brev och då skall det komma fram innan lördagen…

Men i vanliga fall så spelar jag naturlitgvis på lördagarna… V/P på UB kommer  jag spela på lördag om jag inte ser en nedåtgående trend på ett odds jag tänkt lira!

demon_sid
0

22 Du resonerar helt rätt i mina ögon om du vill vinna stora pengar en dag på trav =) Följ denna instinkt och jag ej blir förvånad om du vinner en bra hacka framöver….
Man skall vara lite halvgalen om man skall vinna den stora drömmen…
Har vunnit en del på stora Andelssyetem P.g.a att jag tänker som du. Spikade Carloina Queen 6 % PÅ Solvalla i höstas och hade ARRAS som utgång ihop med 3 "Spelvärda " hästar . Tyvärr började det med 3 raka favoriter…
Men en7a är en 7a och lämnade in innan värmningarna. KUL Ekberg skrek ut JUST C QUEEN och ARRAS . Som var lite streckade innan…

Men 169 tusen totalt var det .

1

SPOON HORNLINE
Svanstedt Åke

1,67 

25

793 531

2

JUVEL NEO
Svanstedt Åke

2,12 

34

583 362

3

DIGGER CROWN
Adielsson Erik

2,17 

50

399 154

4

CAROLINA QUEEN
Lindmark Mikael

9,76 

770

26 366

11 

5

FINISH FIRST
Uhrberg Thomas

10,25 

4 824

4 213

6

TALANG SUND
Linder Fredrik

21,11 

58 614

346

8,11,12 

7

ARRAS
Söderkvist Stefan

4,38 

120 296

168

=Se video från lopparkivet (abonnemangstjänst)

UTDELNING V75

Antal rätt

Utdelning

7

120 296 kr

6

873 kr

5

64 kr

Gillar din  tanke…

Nijo
0

minns omgången väl, spikade carolina queen också,,,,,3:e spår första varvet typ, sedan dödens och undan till vinst.

tror dock jag bara fick 5 rätt i omgången.  Åkte på talang sund och någon till tror jag.

Rickard007
0

#23, Hehe tack.
#24, Jag med ^^. En omöjlig kontakt på MSN spikade Carolina med. Samt Talang Sund. Men han fick 6 rätt.

Rickard007
0

#23, Tack.
#24, Hmm jag med ^^. En kompis på MSN spikade Carolina samt Talang Sund men hade 6 rätt!

ZenoX
0

#11 titta lite så ser du det ;)

Rickard007
0

#27, Haha oj.

ZenoX
0

hehee

Rickard007
0

Robert Bergh vilken jävla idiottomte bland det värsta jag sett! Across The Lines vinner ju LÄTT om inte idioten pressar.. Sjukt för fan… Så jag hade banne mig rätt här med…

brutalaccent
0

tycker att Bergh gjorde loppet intressant i och med den styrningen. kanske var det erik som borde ha släppt efter den andra tryckaren. blev iaf bättre tävlingsförhållanden under dagen med tanke på att vädret blev mkt bättre. kul för dom som ändå tagit sig dit.

Rickard007
0

#31, Skämtar du? Man skall väl köra för bästa möjliga placering?

brutalaccent
0

vad tror du Bergh tänkte efter att Erik fick tokpress första biten. att han skulle få överta med sin häst. men erik tjurade emot och släppte inte fram Bergh. Erik hade haft lika goda chanser att vinna från rygg på Bergh eftersom Orchidee såg finfin ut idag. så ser då jag på loppet iaf. så båda var förlorare med Bergh satte lite färg på loppet helt klart.

Rickard007
0

#33, skrämmande hur fan du kan säga så… Brovve wannabe? Alltså okej om Bergh testar men han fortsätter ju för fan tills hans häst dör, bokstavligt dör den är överlägset sist imål, utgår till och med. Across The Lines är ju en bättre häst 7 dar i veckan… Så otroligt idiotiskt kört av Bergh bland det värsta jag sett asså.. Erik kör ju helt rätt för vem är först i mål av de 2?

Herregud asså…

Nijo
0

men herregud,,,självklart vinner erik om han får bestämma i 1.15 elr 1.20 tempo, men vem gör inte det? detta är tävling! Bergh gjorde ett bra drag eftersom erik fått köra om spets och han sitter med en stark häst som måste ha tempo,,,,Erik borde ha släppt för att kunna ha chans.

Vilket fall som helst så står jag fast vid att Adams hall hade vunnit detta fram och baklänges med alla scenarion,,,,,,pressar inte Bergh så går svanstedt ändå fram i dödens och sätter tempo. Enkel seger för Adams hall.

Rickard007
0

#35, Diskuterar int mer, står fast vid det jag sagt.

brutalaccent
0

Rickard - nu får det vara nog med personangrep och svärsord i detta forum. försök att väx upp lite o bete dig som en vuxen. även fast du inte är där riktigt ännu.

Trav är Trav och det skall köras för att ge sina hästar bästa loppen. Nu var det så att Bergh tog en chansning på att få öveledningen av Erik och han vägrade att släppa efter att han fåt en tryckare första biten. hade Erik släppt så hade båda varit längra fram i pengaskörden. så enkelt är det!!!