V75-4 Halmstad 7/7-07
**
V75-4. V3-2. Tvilling. Auto.
2144:
**
1 Säby Jäntan - Karlsson J B 23003 13,5a
2 L.A.Avenger - Karlstedt T 01214 14,6a
3 Dare to Dream - Boel S 1d321 12,8a
4 Alpha Flow - Lönn C 51202 13,9a
5 Solid Lady Spin - Wallin T 36330 13,9a
6 Vilma Girl - Laursen J 13620 14,6a
7 Livi American - Olsson J 220d0 12,9a
8 Rydens Cassandra - Söderström C 24336 12,9a
9 Lajos Wurö - Tillman J d1015 15,1a
10 Some Gold - Untersteiner J 41423 14,5a
11 Fleur Fizz - Lindblad N d6224 12,8a
12 Tango Hornline - Swahn S 126d1 15,1a

såg lajos wurö i måndags och den såg riktigt ofräsch ut. Antingen så har den alltid dålig aktion eller så var den framhalt.
#1, Såg den även på Åby då bara den skäljde fältet 300 kvar.. Upp och ner alltså…
Some Gold skulle jag nog hålla främst om det inte hadt vart för spåret…
Nu vetitusan - svårt lopp?

tycker också att det är svårt så jag får läsa på och sedan gardera friskt, antagligen alla
#3, En häst som jag har MYCKET svårt att se vinna är Solid Lady Spin.
nja, jag får nog ranka Some Gold högst här också,,,,möter ganska billigt gäng mot tidigare lopp.
Bakom är L.A Avenger mycket tidig och sedan säby jäntan.
Livi american kanske tänder till hos horpestad nu? är väl bästa hästen i loppet vad gäller kapacitet, men har ju inte fungerat på länge.
öppet lopp annars……….

Glöm inte bort Vilma Girl heller, hon brukar trivas m Jens å e inte sämre än nån annan här, tror jag.

Nej Livi American blev knäckt efter att ha gått i dödens 4ggr på raken, först vanligt lopp på åby, försök och final av stosprintern och försök till stochampionatet :( En riktigt bra häst är det, gick ju banrekord 12.9 i dödens i stosprintförsöket förra året.
precis:) bra att du sade det Hanna,,,,,gav Kari upp på hästen sen då???? var en häst jag gillade en del annars och visst finns det väldigt bra kapacitet i henne.
dock svårt att veta hur livi american är för tillfället………….trots allt en häst man inte vågar ta bort mot detta motståndet,,,,kanske Horpestad kan trolla lite^^

Tom Horpestad har ju verkligen snurr på stallet just nu. det såg vi ju bara på Fonuc ihelgen. så Livi American skall man nog har med.
sedan vill jag flagga lite för L.A.Avenger som har prickat in formen såhär lagom till sommaren. pass upp!
Lajos Wurö verkar det som inte trivs med att gå bakifrån utan mer är av den sorten att den vill vara med där fram direkt i loppen. iaf om man skall kolla det senaste resultaten. men visst, det är lärlingar och det är V75. mkt kan ju hända i sådan här lopp. -:)