Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 391 ggr
ThomasH
0

V75-2 Halmstad 7/7-07

V75-2. Tvilling. 2646:

1 Ryan's Hornbeam - Uhrberg T 22233 13,5
2 Shim Sala Vinn - Svanstedt Å k3520 14,9
3  Dad's Launcher - Kihlström Ö 01366 16,8
4 Uddens Intrip - Persson F 11006 15,6
5 Lonesome Laday - Adielsson E 65101 16,3
6 Show Life - Lennartsson P 11252 15,5
7 Baloo Nalan - Kolgjini L 26020 15,3
8 Loy Lavec - Ohlsson U 31330 15,7
9 Verdi Sund - Goop B 121d3 15,1
10 Real Desire - Takter J 53301 15,3
11 Bruce Croute - Alderborg R 01123 15,3
12 Gentle Way - Jansson T 51205 15,8

Rickard007
0

Hmm volt, kan Ryans Hornbeam hålla upp innerspåret, eller så kommer någon förbi och då får ju han det optimala vinnarhålet. Står verkligen på tur för att vinna men jag undrar hur det är med tridsmoralen i slutet.

Andra bra hästar som gör upp…

Dad's Luncher… Örjan är Örjan och vat ute i tuffa gäng i årgångslopp va?
Lonesome Laday, (krosade fältet senast då ultra lång distans, så detta skall nog passa bra).
Show Life, har väl mosta hem en V75 vinst ifrån dödens förut, kapabel till att göra det igen…
Baloo Nalan var bra som 2:a under Elitloppshelgen i starten efter det vet jag ej vad som hände, får ej nonchaleras?
Loy Lavec som kan få det optimala vinnarhålet.
Verdi Sund kan vara en riktig rysare!
Real Desire lär väl bli kanske en 10-15%? Underbart för den är totalt chanslös.

Nijo
0

tror loppet står mellan 5 hästar(i alla fall just nu), 1,3,6,7 och 9.

Ryan's hornbeam står på tur för seger, open stretch nu=livsfarlig!

bästa hästen är nog dad's launcher när den är bra för dagen riktigt bra 4:a åring vad gäller kapaciteten!

Ska bli MYCKET intressant och se hur mycket Verdi sund har utvecklat sunder vintern, kan vara en blivande kanon. Kanske den bästa hästen i loppet,,,,har tveklöst potentialen till att bli en kulltopp. Baloo Nalan är också en mycket fin 4:a åring som ska passas,,,,,,springspår nu med. Show life är väl mer missgynnad av sitt spår,,,,tappstart och sedan vida spår för att komma till dödens,,,,får en mycket svår uppgift,,,,,men går nog inte att räkna bort.

ZenoX
0

#2 Inte Lonesome ??

Nijo
0

inte lonesome,,,först ett smådåligt läge och sedan möter han för bra hästar och sedan är han väl bortvald av uhrberg som kör Ryan's Hornbeam istället.  3 bra anledningen!

brutalaccent
0

hehe. för mig är ju alltid Show Life första hästen. senast han vann på V75 så gick han ju fram i dödens på en gång från samma läge (spår 6) och sedan bara maglade ner motståndarna. enda som var i näreten, var en smygkörd motståndare. har både formen i Zenit och tiderna i kroppen för att göra ytterligare att kanonlopp. kanske blir min lilla chansspik denna omgång. (blåögd för en gång skulle) måste bara höra vad som sägs om hästen här på hemmaplan.

men för er som letar motbud. -:P så är det väl Ryan´s Hornbeam som hamnade punchigt till än en gång i och med första spåret. men hittar denna luckan i tid blir han farlig. kommer ju kanske att få tillfälle på upploppet i och med open stretchoch efter att Show Life manglat sönder ledaren.

kanske får låsa loppet med dessa två. fan, jag är inte dum…

Nijo
0

hehe, show life är en mycket fin häst,,,,men möter bättre hästar nu och det blir för det första inte lika lätt att komma fram till dödens om han inte travar bra……blir ju garanterat hängande från start då han är dålig ut. Känns väl som en uppenbar risk annars att han bli nedspeedad den sista biten kanske.

Men jag skulle inte säga att det är en dålig spik,,,,,vill man ha chansen till riktigt stora pengar så behövs väl chansspikar som show life…….

ZenoX
0

mhm då kan ju Ryans Hornbeam vara en bra spik får han inte ledning så kommer han ju få möjlighet på open stretch på upploppet

Nijo
0

jo, om man vetat att han är bästa hästen så är det ju en bra spik,,,,,,men är han bättre än tex dad's launcher, baloo nalan och verdi sund??? det är 3st mycket bra 4.a åringar,,,,,,,tveksamt där asså.

Men visst, om någon ska spikas i loppet så hade jag väl chansat på ryan's hornbeam.

tur att det finns bättre spikar i avd 6+7 då:)

Rickard007
0

#6, "Chansspik som Show Life."? Blir inte den ganska håt betrodd? Vad tror du den streckas på? Fundersam

Nijo
0

skulle tro show life blir streckad på ca: 20-40%

Rickard007
0

#10, Okej, efter lite forskningar i resultat innan så anser jag Dad's Launcher har bra hcnas, har vart ute i håda årgånglopp mot kanon hästar, dessutom från svåra spår… Detta måste vara hyfsad segerchans!