Dagens Dubbel
Försöker även idag med en rak dubbel:
DD-1)1
DD-2)5
Detta är en chansning god så nog.
lazze
Som vanligt så chansar inte jag utan spelar den vinande kombinationen
DD1: 8 Filip Q.C, 6 Brian Hebro DD2: 9 Haffel Kongen, 14 Alsaker Knekten
Thomas,var länge sen jag såg att det kom någon vinnande dubbel ifrån dig?

lazze

Själv kör jag en rejäl chansning på att det blir en dubbel 1:a.
Lägger även till 5 och 9 i dd2:.
Min rad blir således:
DD1:1
DD2:1,5,9
Lazze, jag minns inte att jag någonsin sett en vinnande dubbel från dig?
Nä Thomas,du har nog inte tittat ordentligt,hade en bara för ett par dar sedan,så jag rekomenderar dig att gå bakåt i tiden och kolla,där fick du allt.
mvh
lazze
När du ändå går bakåt i tiden så studera alla mina lyckosamma dubblar, jag har bara inte spelat så många dubblar den senaste tiden
Det ska jag gör min vän,nog om detta nu siktar vi in oss på 75an,för den skall väl sitta denna vecka?Tror att det kan bli en bra utdelning.
lazze
Ja, jag tycker att det finns några svaga favoriter och vi har som krydda på moset ett lärlingslopp och Guldspecialen där klena Guldhästar ska plocka in ett tillägg på hungriga silverhästar. Dessutom ett stolopp.
Stämmer bra de och därmed så kanske det är en varning för just silverhästarna,för att inte nämna lärlingsloppet med ett fullt fält,oj,oj,oj.
lazze

Sent inlägg på dubbeln idag:
DD1: 6-11 DD2: 5-14
Lycka till alla.
Hej!!
Min DD:
Nr.1: DD1: 5,6,11 DD2: 9
Nr.2: DD1: 6 DD2: 11,14
Nr.3: DD1:11 DD2: 11
Nr.4: DD1:5,6,11 DD2: 5
MVH RH
Är riktigt dålig på att spela nu

!!!!!!!!!
självförtroende 

Ja Roger vad har hänt?Och även idag så går du på pumpen,lessen,men det är bra att ladda om,en fråga,blir det aldrig nått V-75 spel för din del,eller är det endast DD som gäller?
mvh
lazze

DD1: 3 Judge Not DD2: 5 B.B.S. Perlesteg
DD-odds: 41,22
Nära skjuter ingen hare. Ingen lyckades hitta Judge Not tyvärr. Bättre lycka nästa gång!
Stolpe ut igen?
Hoppas att det inte blir det för dig på Lördag Hafor.Jag hoppas att du sätter den och jag ska försöka att komma med några bra ideer.
lazze
Wiiih Judge Not äär MIIIN :D