Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 542 ggr
Rickard007
0

Sprintermästaren 2007.

Nå vad tror ni om åres upplaga? Mycket fina och riktigt bra hästar med…

Classic Grand Cru, är stenklar i första om han är på rätt humör… Tror han vinner det och sedan får bra spår i finalen och därav detta spel:

070705, SprinterMästaren 2007
( plats )

Classic Grand Cru

3.00

singel

Summa av kombinationer

1

Insats

40.00

Potentiell utbetalning

120.00

Ni får rygga ;-)

Tror dock inte han vinner allt men plats har han goda chnser att ta, vad tror ni?

Nijo
0

Russel november vinner enkelt om han är frisk,,,,spel mot ett mål. Men det är just frågecteken för hästen välbefinnande…..

Hannna
0

Tufft lopp med Express Merett, Gift Kronos och Marquis Du Pommeau i samma försök. Jag menar jag tycker alla 3 är heta kandidater att ta hem finalen. Marquis satt lååångt bak senast och tog längder på täten in i mål men utan chans att komma ikapp, helt klart på g nu. Årets upplaga håller väldigt hög klass tycker jag, många riktigt bra hästar med. Trots att vi saknar namn som Glen och Going Kronos.

ThomasH
0

Express Merett, vinner, den bästa sprinten i gänget

Rickard007
0

#2, Hehe intreesant, jag tycker det försöket håller sämst klass. Vinner Marquis allt så spelar jag inget mer under helgen.

Nijo
0

Marquis är en grymt bra häst, en av mina absoluta favorithästar. Har grym kapacitet och kan bli en riktig stjärna,,,problemet är att hästen behöver få det lite serverat med position och tempo.

Problemet nu är innerspåret sedan 1.an är struken,,,därför krävs det mycket tur för att komma ut och kort distans är nog ingen fördel heller. Startsnabbaste hästarna brukar väl vinna sprintermästaren………

express merett är dock ett tidigt vinstbud med sin startsnabbhet, mycket bra häst det också.

ska bli kul att se loppen såvidare vädret inte förstör för mycket……..

Hannna
0

#4 Gift Kronos slog Russel November senast, och många anser att denne är favorit till segern. Jag tror och hoppas att Express Merett tar hem segern iår!

Det har regnat vääldigt mycket nu på förmiddagen och under de senaste dagarna. Har vi tur blir det fint väder ikväll, såhär har det nämligen sett ut i 2-3 dagar. Ösregn på förmiddagen, fint till kvällen.

Hannna
0

usch. Fy fanken vad det regnar :( Värsta sprintermästar-vädret på länge.

Nijo
0

mjo, dock en jävla tur att det går på halmstad, annars hade det kanske blivit inställt,  halmstad och jägersro är i särklass sveriges bästa banor, särskilt när det gäller att hantera mycket regn.

spikarna i v65 omgången är russel november och megaman neo.

Hannna
0

Haha, jo här i Halmstad är våra banmästare van vid en hel del regn ;)

aluminium
0

Nå vinnare på open stretch?

Nijo
0

haha, satte mina 2 spikar, 58%+11%=helt underbart. Fick dock bara 5 rätt:(,,,,,,åker i sista på goop, som vanligt^^

Men tänk om! stunning holly/shippendale vinner,,,då hade det blivit riktigt fina pengar. Började räkna in stora pengar när det såg ut som att en av dem 2 skulle vinna på uploppet, hehe.

Dagens misstag: lirade inte vinnare på megaman neo………..

Nijo
0

Dagens bortkörning: Russel november i finalen,,,det loppet vinner han skitlätt om en tomte till kusk går på i spåren tidigare………..Men bästa hästen vinner väl inte alltid.

classico grand cru,,,,dålig som 5.a tycker jag,,,,men det var en överskattad häst redan från början vill jag påstå……

brutalaccent
0

lite salt i såren Nijo. hehe

Hannna
0

#12 ja verkligen. Fattar inte hur han vågar sitta kvar så länge, satt ju sist! Han hade ju en helt överlägsen häst. Men Erik hade verkligen centimetrarna på sin sida idag i rätt lopp:)

Travel
0

mycket bra spikar Nijo, synd att du inte fick sätta 6:an det var du nästan värd :-)

Nijo
0

jo, men jag kan i ärlighetens namn säga att jag var inte särskilt nära sedan jag inte rankade goop i sista särskilt högt,,,,hade nog behövt en 7,8,9 hästar i så fall.

hade dock tactical och pleasent walking som var 2.a+3.a.

Rickard007
0

Näämen skulle inte Russel vinna lätt?

Nijo
0

gjorde han väl också i försöket? och i finalen hade han väl också gjort det om kusken inte kört så dåligt, inget snack om vem som var den bästa hästen.

Fint att få 58% på en stenklar spik i v65.

rickard, du borde nog vara tyst sedan ditt tips verkligen var dåligt, hästen kunde inget alls.

Hannna
0

#17 Jo han skulle men kusken glömde visst köra Flört Och Pekka var arg efter att Erik knuffat ut honom i utgången av sista sväng. Om man ska gå strikt efter regelboken hade inte Erik varit vinnaren..