Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 222 ggr
LarsM
0

En onsdagsdubbel

Tjena!

Tänkte bara delge en del tankar om dagens dubbel till Valla ikväll… Är helt inne på att göra en liten chansDD med 2 spikar.

DD-1, Här är jag helt inne på att det blir tempo från början, vilket gynnar min vinnare Wisecracker. Han öppnar klart dåligt men är betydligt vassare till slut och som ni vet är mållinjen i slutet av loppet.

DD-2, Här tror jag Wap vinner, vi kan glömma förra starten då han han startde i ett lärlingslopp och vart tidigt trött. Han var betydligt finare i starten innan och jag tror att Tony G sänder till spets och stannar där tills vi är hemma. 92 ggr degen är ju klart spelbartRäcka ut tungan

hafor
0

Jag hade också tänkt hinna med en dubbel, men nu kommer jag inte in på ATG.se Ledsen

RogerH
0

Hej!!

Min DD:

nr.1 DD1: 11 DD2:2,9

nr.2 DD1: 12 DD2:2,9

nr. 3 DD1: 11 DD2: 4,8

nr. 4 DD1: 9 DD2: 2

MVH RH

Ola007
0

jag kör dd1: 1

dd2: 6,7

hafor
0

DD1: 1 Rebecka DD2: 3 Mad Marke

DD-odds: 69,58

Tyvärr ingen som prickade rätt på TiF. Själv hann jag som sagt aldrig spela. Med facit i hand var det dock tur, jag hade en rak 1-2 som mitt tilltänkta spel.

hafor
0

Tyvärr drabbades tävlingarna på Solvalla av en ny olycka, den här gången Ulf Ohlsson. Det lät dock som om han efter omständigheterna verkade ha klarat sig relativt bra. 

Dagens sportsliga behållning var definitivt Hot Shot Knick i V64-1. Första 500m i 3:e spår, resten i dödens i ett ruggigt hårt tempo. Trots allt detta har han mod att sträcka på halsen och vinna över en också imponerande Suzanne i spets. Tiden lysande 11,7 på 1640m! Helt fantastiskt.

V64-6 såg Mad Marke som segrare efter ett annat helt fantstiskt lopp med sista 1100m i 14-tempo i tredjespår och sedan bara brisar undan till överlägsen seger på fina 14,8 över 2140m. Mycket imponerande.

Bertil
0

Ja, hsk var verkligen bra. Den uppvisade hårdheten kommer han att ha god nytta av framöver.

mvh
Bertil