Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 333 ggr
ThomasH
0

V75-1 Årjäng 14/7-07

**

V75-1. Tvilling. Auto.
1640:

**

1 Eiffel Broline - Untersteiner P 24115 14,3a
2 Just a Joke - Söderkvist S 40236 14,3a
3 Ultra Sund - Takter J d123d 13,7a
4 Portland Mail - Lindblom C-E 12240 14,2a
5 Running D. - Ohlsson U 13002 13,9a
6 Hästen - Jansson T 11306 13,5a
7 Global Investment - Goop B 11312 13,8a
8 Baloo Nalan - Kolgjini L 60203 14,8a
9 Chivas Royal - Svanstedt Å 33030 13,6a
10 Emil Palema - Adielsson E 31424 13,6a
11 Eddie Rossi - Jakobsson M 26225 13,8a
12 Target Player - Untersteiner J 10332 14,3a

Rickard007
0

Global Investement var bra senast och flera gånger innan med, men kort distans är kanske inte denna herrens bästa?
Istället tror jag nog lite på en fidus, Eiffel Broline som tydligen var lite småsjulk senast och gick ändå i dödens då. Har fått för mig att den är startsnabb, isåfall kan det nog hålla hela vägen in. Baloo Nalan spurtade bra senast, ifrån vart? Vart satt han i kön tro? Också fel distans skulle jag tro. Lite knivigt spår, eller nej förra vecka vann 3 stycken från spår 8 så lugnt ^^.
Ultra Sund lär bli överstreckad, platshäst inte mer. Segrar inte ihjäl sig.

Nijo
0

eiffel broline är mycket dålig ut,, lär hamna 3.e inner elr 4.e invändigt och kort distans är absolut inte hans melodi. MEN han har klart bra kapacitet för klassen och får han fritt så räknas han.

Just A joke kommer flyga till spets och är ett roligt skrällbud! Ultra sund och Hästen är ganska snabba också, framförallt Hästen kommer väl ställa en allvarlig fråga om att få överta spets.

Farligaste buden i loppet är global investment och Chivas royal som står för klassen.

Baloo Nalan har troligen ingen chans här, räknas bort direkt pga läge o distans

Rickard007
0

#2, Hehe okej, lite kört då alltså…

Kaitsu
0

Med tanke på sista varvet Global Investment gick senast så är han min första häst, trots spåret. Distansen går han helt okej på och jag tror att Björn direkt satsar framåt denna gång. Chivas  Royal kan få ett fint lopp från sitt 9:e spår.

MurraMannen
0

Tycker att 7 Global Investment har blivit lite väl stor favorit. Som det ser ut så spetsar 2 Just a Joke och 6 Hästen övertar tidigt. Jansson släpper aldrig då Hästen vunnit samtliga lopp där han fått överta spets tidigt. Från dödens kan GI vinna men den blir sårbar mot mer speediga hästar. Själv tror jag det är br segerchans för Jansson här.

Kaitsu
0

#5 Hästen har jag faktiskt följt ett tag och det är faktiskt ingen omöjlighet alls att Tobbe ganska tidigt sitter i spets.. OM nu Söderkvist inte väljer att svara över denna korta distans. Bra spelvärde på Hästen i dagsläget. Vinstchansen ser jag vara bra mycket mer än de 15% han har nu.

Nijo
0

fortsätt dröma, söderkvist släpper aldrig spets med just a joke och framförallt inte till hästen. Möjligtvis till global investment om mycket tryck.

brovve
0

just a joke känns som ett roligt drag här, hasse är ju dessutom väldigt uppåt och vill testa i ledning.