Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 268 ggr
ThomasH
0

V75-4 Hagmyren 1/4-06

**V75-4. V3-2. Tvilling.
**2640 V

1 Easy Broline - Ohlsson U 20250 17,3

2 Wilma Fargo - Östman J 21302 16,2

3 Sharp Concrete - Frick K 00215 15,1

4 Persos Annie - Bergh R 2100d 15,6

5 Iffy - Adielsson E 43441 16,4

6 Just Prawns - Kihlström Ö d2024 17,7

7 Delfi Edge - Svanstedt Å 1d144 15,9

8 Fancy Trick - Frick J 35261 15,8

9 Kit Lane - Andersson J H d13d1 17,0

10 Bagheera - Uhrberg T 00310 16,9

11 Dreamship - Jansson T 03031 16,5

12 La Cuenta - Lindegren E 40102 16,9

hafor
0

Stolopp och långt lopp, kommer att bli stor risk för överraskning. Delfi Edge har haft svårt att vinna på V75, men är en bra kuse. Easy Broline från spår 1 borde väl kunna innebära spets. Med dempat tempo så kan det bära hela vägen. Dreamship svarade senast för ett bra lopp från liknande svåra läge, även då med Torbjörn Jansson i jollen.

Får studera vidare och återkomma fram mot fredag.

ThomasH
0

Förutom de redan nämnda av hafor så vet jag att Jim Frick håller Fancy Trick högt och hon har dessutom fin form just nu. Jag gillar Frick, han kör lite som Ludde, alltid för seger. Men även Iffy är värd ett streck även om spåret inte är det bästa i volten. Vi ska inte glömma storskrällen Bahgeera som är betydlig bättre än raden

LarsM
0

OK, ni nämner ett antal hästar utan att ni har sagt ett ord om vinnaren, är helt inne på 6 Just Prawns. Hon var 2:a efter Green Chili för någon start sedan och fyra sist hårt uppanmäld i V64(Hush Money). Näää mina vänner tror att detta är en av veckans spikar, har dock varit i en fromsvacka ett tag, men jag tror att det vänder nu. Cool

Bertil
0

Just Prawns är förstarankad i mitt preliminära system. Där finns även iffy, Fancy Trick, Dream Ship och Delfi Edge

Och "garnering" får det bli. För som jag plägar säga:
-Ston är ston, så har det alltid varit och så kommer det för alltid att förbli!!!!

mvh
Bertil

Lise-Lotte
0

Det får bli ett gäng här i form av;

Easy Broline i spets, Persos Annie kommer bli bortglömd pga av sina omotiverade galopper klart intressant också när Bergh är så låg avseende hennes chanser, Iffy bara borde egentligen ta hem detta och så slutligen rysarbudet på La Cuenta

Bertil
0

Inga galopper är omotiverade bara för att de som analyserar inte kan se vad det hela beror på.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Easy Broline vinner ju aldrig än än på hemmabanan, hon får inte mitt tips. Iffy vinner om hon inte galopperar, vilket är en mycket stor risk. Stig H:s andra häst i loppet, Dreamship är kraftigt distansgynnad och kommer fälla många på upploppet. Frick har mycket stort förtroende för formtoppade Fancy Trick och Delfi Edge ska springa barfota igen

Lise-Lotte
0

#6 du kanske ska ta en kaka till?