V75-4 Axevalla 21/7
Stolopp.
1.
PRINCESS RUNNER
Hultman Marcus
2140:1
2.
CHAMPAGNE CLIPPER
Kihlström Örjan
:2
3.
KATTEGATT
Goop Björn
:3
4.
JULIANA SPACE
Larsson Fredrik B
:4
5.
BULLRIDE
Jepson Carl Johan
:5
6.
NOW WE TALKING
Falsig Bo
:6
7.
MY SAMBA
Olsson Daniel
:7
8.
EVELIINA KEMP
Söderkvist Stefan
:8
9.
GO CHIP
Svanstedt Åke
:9
10.
JOBIE ANA*
Adielsson Erik
2160:1
11.
DREAMSHIP
Nilsson Frank
:2
12.
SHANIA MAID
Takter Johnny
:3
13.
BUMBLEBEE MEJL
Nilsson Lars
:4
14.
MADAME DUST
Bergh Robert
:5
15.
MONE
Andersen Troels
:6

Knepigt.. Madame Dust tar revanch?? Samma spår som för 2 starter sen då hon vann. Svanstedts Go Chip har fått ett bakspår men det kan visa sig passa bra. Juliana Space? Mm, kanske.. blir till att läsa på mer här oxå.
#1, Tror jag inte… Tror mer på Go Chip, Kattegatt och Jobie Ana och en sjuk smäll, 1%are säkerligen Mone. Har skrällt förr i stolopp samt på Axevalla ;-)
Madame dust tappar 20m direkt och är inte tillräckligt speedig för att kunna ta in och vinna på 2140m, går inte.
Jobie ana är tveklöst bästa hästen och spikas kanske.
go chip med svanstedt är intressant, men han har bakspår och kommer förlora sina 20m till jobie ana direkt.
kattegatt blir kanske farlig om spets.

juliana space har gått på penicilin sedan sist. kan inget om motståndet ännu men ston är ston och hon är väldigt startsnabb.
#4, Kan inte vara så bra. Man vinner inte V75 lite halvkrasslig tyvärr.

två dagars halsinfektion tappar inget på det. så det är ingen fara alls.
#6, Nah det stämmer inte riktigt.. Det kan inte vara bra tt ladda upp med en halsinfektion.. Tveksam ändå.. Ganska tufft motstån. Men hur snabb ut är hon i volt då? Klart spetsar hon så… Men ändå tveksam till hur hon presterar med en sjukdom för en knapp tid sedan.
Prima Stella ex, var sjuk innan starten i fredags i kvalet… Men var frisk och sånt dagarna innan… Men man såg ju hur det gick, tappade travet blev tillochmed rapporterad tror jag. Helt kry missar hon aldrig finalplats där…

hon är supersnabb och har spetsat varje gång vi velat. spår 4 är ju lite snävt men hon är ju travsäker. Säger inte att hon tokvinner eller så men ston är ston och jag vill inte missa miljoner pga att inte ha med sin egen häst som dessutom kommer vara väldigt lite streckad.
#8, Hehe göra en Foppa menar du? :) Han sket ju i att ta med liket Roi d'Inverne och gick miste om 100k typ tror jag, men iofs bryr han sig?
Nah kanske då men om han kommer till front, släpper han?

Det är en hon ( stolopp du vet ) nix hon släpper inte
)
#10, Hehe jag syftade mer på FB Larsson och HAN är väl en HAN? 

tror det
#12, Bra. Aftonbladet rankar för övrigt Juliana NÄST SIST idag.

såg det men näst sist rankad i stolopp betyder bara ännu större chans att vinna iom att det alltid skräller :-)
#14, Hehe ja precis :) Dock är hon ju aldrig näst sist på strecken.. 10%?