Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 358 ggr
Rickard007
0

V75-2 Axevalla 21/7

Klass III, försök 6.

1.

CASANOVA CHIP

Eriksson Håkan

2140:1

2.

ENYA CHEVAL

Takter Johnny

:2

3.

BORNEO

Goop Olle

:3

4.

FIRE

Kihlström Örjan

:4

5.

KAN DU CANDY

Eriksson Hans G

:5

6.

GREVEN AV BROLINE

Untersteiner Peter

:6

7.

FRANCE VILLE

Untersteiner Johan

:7

8.

VITESSE SÖNDERVANG

Hansen Jan

:8

9.

B.SMOKED

Wallin Tony

:9

10.

EMIR ROLS

Goop Björn

:10

11.

BELLINO BOY

Falsig Bo

:11

12.

YASMIN BLOU

Ehlers Jimmi

:12

Kaitsu
0

Här tycker jag att Fire nästan är ett spikbud på bra form samt då motbuden har sämre spår. Emir Rols är väl den som är tidigast emot men mycket sämre läge.

Rickard007
0

#1, Nah Fire vann ju ett blufflopp senast tycker jag. Når ej spets nu? Om den inte gör det är den ju sårbar. Tror jag inte på…. Öppet lopp det här med.. :/

Nijo
0

Fire blir nog överstreckad, måset skilja på motstånd och loppscenarion,,,,här blir dte mycket svårare!

EMir Rols är en bra häst men har vunnit alla sina lopp från ledningen efter att ha fått bestämma,, fick se senast att han inte klarade tyngre resor då han gav upp helt efter visserligen tuff körning.

Bästa hästen är helt klart Bellino boy,,,riktigt fin travare som kanske kan vara med i årgångsloppen o kriga. Fin form då han vann enkelt från dödens senast.

Greven av broline står kanske på tur annars? var bra senast och möter enklare motstånd nu.

Rickard007
0

#3, Ja Greven kanske… Peter hade 2 stora favoriter här ifjol, Harmonic Silvio och Exceptional Kemp i avd1+2. Brände med båda…

Hannna
0

#4 Det kommer man ihåg;) Harmonic stanna från spets Exeptional hoppa med ny utrustning, springrem;)

Rickard007
0

#5, Stämmer! Och iom det var den skrällraden grundlagd. För övrigt så vet jag några förra året som hade 6 rätt då. Hade 8 av 10 i första. Missade QUICK ROSE… System för minst 5000… Spikade Jampacked i sista.. Gick miste om 4 mille på klantighet där. Ack ack ack.

Rickard007
0

Shit asså,  var inne på travsport och kikade anmälningslistorna, det är klart störst i fight i Klass 3 att komma med ju. 1220 poäng krävdes tror jag det var, Casanova chip var sista hästen..
(För övrigt anmälde Kent Knutsson Prince Hilding, synd den inte kom med). I Guld kom Sun Protection med på 645 poäng!