Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 285 ggr
Rickard007
0

V75-5 Axevalla 21/7

Lärlingslopp.

1.

TURBO LATER

Söderström Carlos

2140:1

2.

SAMBA KEBELL

Ingves Peter

:2

3.

KÄRA GOLIAT*

Wallin Tony

:3

4.

INGAS HURRICANE

Erlandsson Tina

:4

5.

GLOSTER

Johansson Nilsgunnar

:5

6.

CASPER LOCK

Nilsson Hasse

:6

7.

J.T.MULLIGAN

Millerud Leif

:7

8.

ELTON SILVIO

Untersteiner Johan

:8

9.

MIGHTY WINNER

Larsson Michael

:9

10.

ULES WILMA

Eriksson Christoffer

:10

11.

WISS MACK SCOTT

Laursen Jens

:11

12.

ALPHA FLOW

Lönn Christer

:12

Nijo
0

möjlig spik på elton silvio, bästa hästen och bästa kusken. löser sig nog trots spåret.

1,2,3,4,9 är motbuden annars

Rickard007
0

#1, Sant… Men läget är inte kul, han måste vl prova framåt eller?

Hannna
0

Vilka lopp är volt? Ändrar ju förutsättningarna en hel del.

Nijo
0

men kan bli överpace, finns en del startsnabba som säkerligen vill ha spets, tänker framförallt på turbo later och kära goliat, kan bli lite överpace då.

Rickard007
0

#3, 1+3+6 tror jag. Inte detta iaf.
Kära Goliat var inte rolig senast, sprang och tvärade. Kan bättre än så!

Nijo
0

1+4+6 är volt, Guld(3) är aldrig voltstart typ,,,,finns undantag kanske 1 gång per år.

Rickard007
0

#6, Ja fel av mig… Förresten är det  bara 1 gång per år? När går det loppet?

Nijo
0

som sagt undantag,,,,,senast var det på jägersro det var volt i guld………. kan väl hända att det händer 2ggr på ett år elr 0ggr på ett år.  Men i princip är det aldrig voltstart i guld.

Rickard007
0

#8, Hehe okej.. Nää de vet jag..

continue
0

Turbo Later satt fast för länge i senaste starten och spurtade bra då luckan kom. Anders Ekberg på ATG -live utnämnde TL till en "passas nästa gång" - häst och eftersom Elton Silvio troligen blir ganska stor favorit kan TL vara ett garderingsbud.

Rickard007
0

#10, Hur stor favorit blir egentligen Elton? 60%? Och Samba 35%?

continue
0

#11 Personligen tror jag Elton Silvio blir streckad på 70 % eller mer och Turbo Later på 20 % eller mindre.

Rickard007
0

#12, Klart 70% kanske är lite väl mycket men.

Nijo
0

Elton silvio kommer ligga på omkring 60% på lördag, kan garantera att han inte blir streckad över 70%.

när storspelarna lämnar in tips på lördag så är det troligen väldigt få som spikar elton silvio.

Rickard007
0

#14, Kvittar väl om de spikar eller ej, den kommer ju med kanske.

brutalaccent
0

Ingas Hurricane 27% måste ju räknas felfri i detta lopp. senast Tina och Inga satt upp med varandra slutade det med en överlägsen seger.

Nijo
0

mot mycket sämre motstånd…………knappast relevant att dem lade ett ganska kasst gäng hästar på rygg, trots det var i överlägsen stil. Lär bli dödens och lär syna ledaren genom att springa 1.14 tempo som hästen kan och då bjuds alla andra in i loppet. Kan vinna, men man måste skilja på v75 och "vanliga" lopp.

Kaitsu
0

tror faktiskt att det är chans för Ingas Hurricane att ta spets här.. och då kan det hålla hela vägen.. Men Peter Ingves upp på Samban är ett starkt motbud.

Rickard007
0

#18, Ingves är väl snabb ja? Annars lär ju Johan bara ladda framåt?

Nijo
0

finns inte på världskartan att ingas hurricane tar sig till spets av startsnabbhet,,,,det står mellan 1,2,3,,,,,,sedan är det en annan sak om en av dem 3 släpper pga hårt tryck.

Turbo later spetsar väl högst sannolikt.

Kaitsu
0

#20 Har jag skrivit att ingas hurricane tar spets av ren startsnabbhet?? Jag skrev klart och tydligt "tror faktiskt att det är chans för Ingas Hurricane att ta spets här", men om det nu blir så att denne efter ett antal körda meter sitter i spets eller direkt var inte min point i det här fallet.

Rickard007
0

#21, Så lilla Tina bara mosar till spets asså?

Kaitsu
0

#22 Jag tror att hon kör för den iaf.. och tror ingen väljer att svara om hon ställer frågan.

Rickard007
0

#23, Okej.. Samma gäller med Johan tror jag.

Kaitsu
0

#24 Ok!

Kaitsu
0

Undrar dock om Elton Silvio kommer till från sitt 8:e spår.. Mkt bra häst visserligen men jag tvekar på vinst. Dock är det ett öppet lopp så + lärlingar.

Rickard007
0

#26, Just som jag sa tror jag den laddas framåt direkt.. Kanske inte vrålsnabb men resolut mot spets..

Kaitsu
0

#27 Okej… ja det är ju ett garderingslopp det här så den streckas ju naturligtvis.

Rickard007
0

#28, Nah kanske spikar Elton Silvio i brist på annat….

Nijo
0

jag blir mycket förvånad om carlos släpper spets med turbo later. Hade nog kunnat sätta en peng på att han svarar allt när han väl får spets.