Spikmästaren Hagmyren 1/4-06
Nu startar vi 3:e omgången av Spikmästaren. Som förra omgången, som Tommy vann, så håller vi på i 3 månader och avslutas 3/6
Tippa en enkelrad, genom att svara på detta inlägg senast 12.00 på lördagen, där du anger två spikar (i fet stil). Du får 1 poäng för varje rätt, men för rätta spikar får du två poäng.
Exempel:
1: Troll
2: Minitroll
3: Tomten
4: Enebo Trollet
5: Djursholms Spöket
6: Slotts Tomten
7: Kamelen
Vann gjorde Minitroll, Enebo Trollet och Kamelen. Således fick jag 1+2+1=4 poäng
1: 2 Jewish Banker
2: 10 Leader Ås
3: 1 Improve Ås
4: 5 Iffy
5: 4 Åkre Lurfax
6: 5 Robis Ingo
7: 5 Hunted Man
1: **2.Jewish Banker
*2: 10.Leader Ås
3: 1.Improve Ås
4: 6.Just Prawns
5:* 4.Åkre Lurfax
**6: 2.Coober Pedy
7: 5.Hunted Man
1: **2.Jewish Banker
*2: 3. French Cocktail
3: 3. Ebel
4: 6. Just Prawns
5:* 4. Åkre Lurifax
**6: 2. Coober Pedy
7: 10. Flashing By
- 2 Jewish Banker
- 5 Rose Gaujard
- 10 Hot Tub
- 6 Just Prawns
- 4 Åkre Lurifax
- 9 Taurus Sund
- 4 Pottolo de Socoa
Amor vincit omnia

1: 2 Jewish Banker
2: 6 Conrads Trick
3: 1 Improve Ås
4: 5 Iffy
5: 7 Nordgubben
6: 5 Robis Ingo
7: 6 Sanda Spirit

1) Jewish Banker
2) French Coktail
3) Regent Royal
4) Easy Broline
5)Åkre Lurifax
6) Taurus sund
7)fighter accent

V75-1: **2 Jewish Banker
**
V75-2: 5 Rose Gaujard
V75-3: 10 Hot Tub
V75-4: 8 Fancy Trick
V75-5: 7 Nordgubben
V75-6: 2 Coober Pedy
V75-7: 5 Hunted Man
Då Ola inte markerat någon spik så kan ja tyvärr inte ge honom mera än2 poäng

Jag har ju markerat spik på jewish Banker och Åkre lurifax!
Har du? Konstigt det syns inte i min dator, är de markerade i fet stil?

Ja det är dom, mysko, är det någon annan som kan se att jag har markeret Jewish banker och åkre lurifax?

Tyvärr kan jag inte heller se det, men det är väl knappast så svårt att ana med tanke på din analys där du tydligt spikar Jewish Banker. Så rigida får vi väl inte vara Thomas ?
Däremot borde någon varnat Ola innan tiden gick ut. Hans inlägg är ju timat till 10:16.
Vi bör samtliga hjälpa till och syna eventuella tveksamheter.
Ola får sina fyra poäng
Jag kanske inte ska lägga mig i detta eftersom jag ej var med,men även hos mig ser jag inte Ola,s spikar markerade med fet stil.
mvh
lazze

tack thomas men jag är nöjd med 3 poäng

måste göra en liten test
Är detta markerat i fetstil?

Thomas nu får vi sansa oss lite. Ola ska väl få sin spik Jewish Banker men hade bara två rätta hästar och han hade ju inte den andra rätta Easy Broline som spik vilket ger en totalpoäng på 3 om jag ser rätt. Det stämemr väl Ola ??
Självklart ska Ola ha alla sina poäng,och du Ola,är detta markerat med fet stil,så kan jag upplysa dig om att det är fet stil.
lazze
Inte många rätt idag, för mig. Tycket jag så en Nordgubbe någonstans, men det var ju fel

Jodå Thomas det stämmer, båda Kaitsu och jag hade med Nordgubben. Men ingen annan ;-)

Ni hade rätt, har kollat datorn på jobbet och det var inte markerat som fetstil. Konstigt, min dator hemma måste ha hakat sig på något vis