V65 Axevalla 20/7
Avd
Ordinarie
Reserver
1
3 Benny Palema
2
1 Gentle Giant, 2 Carpaccio, 3 Giddeman, 10 Alsace Cobra
3
2 Plantagenet
4
3 Arnie Somolli
5
1 Quick Profit, 2 Booray, 3 Staro Azazell, 5 Global Journey
6
1 Bogner Regis, 6 Highlight Survivor, 8 Ryan´s Hornbeam, 11 Troy Boshoeve, 15 Hurricane Line
80 rader * 1 * 1,00 kr = 80,00 kr
Hmm… Skall inte lira V65 så har inte direkt funderat ut något V65 system men hur skall Hurricane Line förlora sista? GIVEN DD-spik!
haha, hur? blir nedspeedad av en bättre häst tex? :)
helgarderade DD2 loppet, tyckte det var mycket svårt och hurricane line var överspelad. Losade dock pga jag singlade fel häst i DD1:(
#2, Fan va gött att du åkte i första DD. Hurricane Line, moralisk!
hurricane line var bortkörd…………….
always alluring var moralisk vinnare senast han var ute,,,men vad fan fick han för det?
#4, ALDRIG.
aldrig på att han var bortkörd elr att always alluring var moralisk vinnare???
Hurricane Line vinner enkelt om Goop inte ska sitta o bevaka den som är i vinnarhålet,,,,,han blir avslagen på speed då han inte hinner svara utvändiga hästar. Hästen i vinnarhålet måste i vilket fall går ut 2 spår och sedan vara bra nog att spurta ner hurricane line,,,,,det lär inte hända om Goop sticker 200m från mål.
Det var en riktig bjudning av goop!

ja, men då fick han ju en riktig bjudning i avd. för det. så 150lax inkört på dubbeln är väl helt okej! även fast det var Björn G. -:)
trist att man åkte i det två sista avd. hade givetvis inte blivit några pengar. inte mkt iaf. men att det skall bli såå snöpligt är ju bara jobbigt.
lirar du jokersystem så har du garanterat 6 rätt brutalen,,,,,,du kan med stor sannolikhet helgardera avd 5+6 då och eftersom du satte 3 spikar så hade du troligen kunnat ranka vinnarna ganska lågt också.
sådana här omgången som joker är grymt,,,,vinner kanske 3,4 stora favoriter och sedan 2st skrällar.

nedu! skulle säkert vara skoj att testa Joker. men för mig är inte allt att vinna. det handlar om att något mera. lite rädd att fasna i det där jokesystemet. så jag klarar mig utan det. -:P
men säkert att jag hade vunnit, om jag hade helgarderat sista loppen.
hmm, förstår inte resonemanget,,,,vad är skillnaden mellan att spela normalt och joker när det kommer till att vinna?? syftet är det samma, att ha så många rätt som möjligt.
Joker är mest roligare eftersom det kräver mer skicklighet i form av att ranka hästarna.

eller att laborera med en fast summa sok man bestämt sig från början att spela med. så finns det bara på vissa sätt man kan spela vilket jag ser det som en tuffare och svårare utmaning. där måste man ju våga ta större och fler risker.
när du lirar Joker tappar du lita av detta laborerande. enligt mitt sätta att se det iaf. men andra kanske tycker att det finns kvar.
på joker så sätter du ju också en fast summa som du vill spela för,,,,,går att laborera väldigt mycket mer än på ett vanligt system…….
skillnaden på jokern a väl risken du vill ta = hur mycket du vill reducera ner,,,,jag reducerade ner typ 95% igår, 15 000 rader till 500kr,,,, min Ram gick elr hade gått in om mina 2 hästar hade vunnit i sista loppet.