Spikmästaren Solvalla 12/11
Tippa en enkelrad, genom att svara på detta inlägg senast under fredagskvällen-natten eller lördag morgon, där du anger två spikar (i fet stil). Du får 1 poäng för varje rätt, men för rätta spikar frår du två poäng.
Exempel:
1: Troll
2: Minitroll
3: Tomten
4: Enebo Trollet
5: Djursholms Spöket
6: Slotts Tomten
7: Kamelen
Vann gjorde Minitroll,Enebo Trollet och Kamelen. Således fick jag 1+2+1=4 poäng
1: 10
2: 4
3: 1
4: 5
5: 11
6: 4
7: 10
1: 4 Blues Office, Zoccer Wadd rundar inte henne
2: 10 Gift To Europe, tror inte att Riva Del Soles hovar håller för en barfota körning, även om hon ska springa barfota
3: 10 Dumle Loss, enkelt
4: 3. F.D Currie, det finns mycket utveckling kvar i denna 4-åring
5: 11 Räser Sune, Gottland Varenne
6: 3 Prince Valliant runt om
7: 1 Rado, bästa hästen och Ulf Ohlsson kommer att hitta ut från innerspåret
här kommer min spikrad
V75-1) 10 ZOCCER WADD
V75-2) 4 RIVA DEL SOLE
V75-3) 10 DUMLE LOSS
V75-4) 3 F.D.CURRIE
V75-5) 2 JAQUES BRODDE
V75-6) 7 MACK NOVEMBER
V75-7) 4 BORN AT LAST

hafors spikrad:
V75-1: **10 Zoccer Wadd
**V75-2: 6 Conrads Comet
V75-3: 10 Dumle Loss
V75-4: 7 Specie Won
V75-5: **1 Nyby Bengan
**V75-6: 3 Prince Valliant
V75-7: 2 Kahili

Å här kommer dn rätta raden
. Skämt å sido men jag väljer att gå emot några favoriter d¨å jag tycker att det finns en hel del OM.
Avd1)3 Jasoda (OM här också avseende resa men de påbörjade den tidigt nu). Dock mycket imponerad av Zoccer Wadd so far en supermärr
Avd 2) 9 Extreme Smile (orolig för vad Frick kan "tempoställatillmed" och då gynnas bakspåren
Avd 3) Varmast om mitt hjärta ligger Victory Tilly å det är nog inget som kan ändra på det men jag tror att stallkamraten tar hem detta 1 Digger Crown
Avd 4) 5 Loverboy Pellini spets å ….
Avd 5) 1 Nyby Bengan spets å …..
Avd 6) 4 Ornellaia Stig H brukar vinna på Valla och jag tror således att detta är den bästa chansen
Avd 7) 12 Majesty of Rock loppet formligen osar tempo
//
V75-7: Fel grålle, Lise-lotte?

Vi får väl se imorrn vem som rockar fett 

Appropå rockar fett, ni har väl bytt i era Guldstall inför V75-finalen (dvs om man inte redan har Dumle Loss och Zoccer Wadd etc).
Byte senast 9.00 imorgon lördag tror jag gäller inför V75-loppen.
Annars känns Guldstalltävlingen en aning avslagen. De flesta har inte bytt hästar speciellt aktivt. Jag tycker naturligtvis att det är kul att jag leder, men man vill ju ha stimulerande konkurrens 
Tyvärr så har jag bytt klart, jag har inga chanser till på lördag, men hoppas på Rite On Track till Breeders ' Crown. Men, ni glömmer väl inte V75 mästaren som går in i omgång två nu?

Före klockan 12.00 ska man byta. Jag byter nog inget nu utan håller mig med is i magen.
//Lise-Lotte vars bästa stall ligger på lite dryga 1000 plats och en liga på plats dryga 130 
Ps Men att rå på ledarna är hopplöst så jag personligen har gett upp mer eller mindre.

Hoppas det inte är för sent att lämna in.
1: ZOCCER WADD
2: CONRADS COMET
3:VICTORY TILLY
4:LOVERBOY PELLINI
5: NYBY BENGAN
6: PRINCE VALLIANT
7: BORN AT LAST
Min enkelrad
1: 10
2: 10
3: 10
4: 8
5: 3
6: 3
7:11

#12 RI markera de 2 hästar som du tror mest på. Tävlingen ger dubbel poäng för de markerade "superspikarna" om de går in. Markeras lämpligen med fet textstil.