Annons:
Etikettbolagsspel
Läst 5210 ggr
V75-bolaget
2/10/10, 11:49 PM

Bolagsspel V75 och V64

Hej travvänner

Jag tänkte köra lite bolagsspel och behöver nu lite folk som är intresserade. Är väldigt travintresserad och då både av att spela på det och äger även hästar. Tänkte nu köra lite bolagsspel och tänkte bygga det på egna ideer, analyser och sista minuten information från bla stora vinster, spelarservice med flera.

Tänkte spela det i form av jokersystem som byggs upp lite efter hur respektive omgång ser ut, men är ute efter de lite större pengarna och spelar oftast tex med att max 3 favoriter får vinna.

Tänkte försöka ha bolagsspel både på V64 och V75 och inte köra med allt för stora insatser utan ser hellre att vi blir många som har nöjet att spela ihop.

Insats V75: 200 kr/andel/vecka

Insats V64: 100 kr/andel/vecka

Deadline för att vara med är V64: onsdag kl 14,00 skall jag ha pengarna på mitt konto och V75: fredag kl 18,00 skall jag ha pengarna på mitt konto.

Minst 5 andelar för att bolagsspelet skall spelas annars flyttas det vidare till veckan efter.

Helt ok att betala in för en vecka i taget men vill man så kan man betala i förskott för flera veckor.

Inlämnad rad skickas ut per mail. På onsdag senast kl 19,00 och på lördag senast kl 14,00.

För det arbete jag lägger ner samt de avgifter jag betalar på olika håll för tips kommer jag att ha en andel varje vecka på respektive system.

Låter detta som intressant så maila mig på bolagsspelet@hotmail.se

Annons:
Vibrante
2/11/10, 1:39 AM
#1

Man tippar förnuftigare om man själv är med och betalar en andel. Jag vet av erfarenhet det. Sen kan alla vara med och tillsammans betala för utlägg av travinfo.

V75-bolaget
2/11/10, 8:05 AM
#2

Låter vettigt. Är det rimligt att varje andel kostar 200 och av dessa går ca 190-195 kr till spel och resten går till utlägg också betalar jag min andel själv. Tacksam för era synpunkter.

Vill ha ett bolagsspel där alla är nöjda.

freddiv
2/11/10, 11:51 AM
#3

Det enda jag är tveksam till när det gäller bolagsspel så här över internet är om det någon gång skulle slå ut hårt och en vinst på kanske 5 miljoner.. Skulle han som tippa då kunna stå emot att lämna ut pengar till de övriga? Visst nu går det bra att säga Ja självklart, men om du har 5 miljoner på en kupong och inga kontrakt eller vad som helst säger att du spelat tillsammans med 10 st.. Skulle man då dela vinsten? :)

staketkusken
2/11/10, 12:28 PM
#4

Freediv.

Har drivit en del bolag via mail.
Men vid minsta tveksamheter lämnar jag ut telenummer adres och på ngt sätt vem jag är.

Men det lättaste att gå med i ett bolag är ju att gå med hos någon man känner eller talat med över internet en stund. På forum t.e.x.
Jag skulle åsså vara lite skeptisk till personer som dyker upp på siter och skriver som denne ovan.

Då har jag iaf drivit spelbolag en stund. Först från min spelbutik sen via nätet.

Spelar lite spelbolag nu med då jag har skadat knäet och har tid at ha bolagen….

Jag har lite svårt fatta de SOM tippar bolagsspel och inte går från egna tankar utan spelarservice och andra tipsstjänster. Vinner de dragen har ju hela Sverioge en v75a. Tippar jag bolagen förösker jag ALLTID hitta dragen som inte KOLLEKTIVET Spelar. Det är ju den gången du får bra betalt. INTE följa JOhn från liven och alla mtrav medier…

MEN MEN då har ju jag alltid gått min egen väg och vunnit på det sättet med ett par ggr.

MVH Fredrik.

V75-bolaget
2/11/10, 9:45 PM
#5

Min tanke är inte att kopiera deras spel utan att utgå från egna funderingar och sedan se vad de skriver i sina analyser för att se så att man inte missar något viktigt.

Har själv varit med på olika bolagsspel på nätet och jag tycker att man får lita på den som sköter det, mer kan jag inte säga.

freddiv
2/11/10, 11:04 PM
#6

Staketkusken, precis som du skriver så går jag helst med min egna tobak eller ett kompisgäng jag känner bra :)

Annons:
carmel
3/2/10, 9:05 PM
#7

Ja många fina ideer ock tankar, en tanke är att man kunde träffas på en bana ock spela bolag ock prata trav hade varit kul att lära känna er lite bättre innan man spelar ihop. Men detta är väl svårt för vi är säkert utspridda över hela landet. Jag kommer från mitten av skåne så min hemmabana är jägers.

Upp till toppen
Annons: